Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134091/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00148259/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00465961/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00484856/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Czarna Białostocka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857131340
1.5.8.) Numer faksu: 857131349
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Czarna Białostocka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a33ada6-c48f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022519/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Czarna Białostocka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134091/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2966306,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja II piętra budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Czarnej Białostockiej w ramach modernizacji budynków szkół na terenie Gminy Czarna Białostocka.W ramach zadania I należy wykonać modernizację pomieszczeń II piętra budynku Szkoły Podstawowej nr 2 ( 7 sal dydaktycznych, 3 łazienek, korytarza, 2 magazynków przy salach i przedsionka) wraz z klatkami schodowymi nr 1 i nr 2 do poziomu parteru po wcześniejszym wykonaniu wymiany instalacji zasilania, sterowania oraz oświetlenia a także instalacji niskoprądowej.
A Roboty budowlane:
W ramach robót budowlanych zadania ww. pomieszczeniach należy wykonać rozebranie posadzek z paneli podłogowych - laminowanych , okładzin z płytek PCV, terakoty, skucia podkładów betonowych (szlichty), po oczyszczeniu ułożyć folię budowlaną i wykonać warstwę wyrównawczą z zaprawy cementowej (jastrych) wraz z niezbędnymi dylatacjami i gruntowaniem. Wykonać nowe posadzki z linoleum, okładzin PCV na klej. Wykonać demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej oraz kratek wentylacyjnych, usunąć odspojone tynki, uzupełnić ubytki, osadzić profile narożnikowe aluminiowe z siatką na narożnikach ścian, sufity i ściany wyrównać gładzią gipsową, zagruntować i pomalować co najmniej dwukrotnie farbami emulsyjnymi akrylowymi łatwo zmywalnymi, w miejscach występowania umywalek skucie glazury ułożenie nowych fartuchów z okładzin PCV, dokonać wymiany elementów sanitarnych (zlewy, umywalki, baterie, miski ustępowe ze spłuczkami, podejścia itp.), wymiana dwóch szafek hydrantowych, wnękowych ppoż. wraz z wyposażeniem, tapetowanie ścian fototapetą lateksową, wykonanie lamperii z okładzin ściennych PCV, malowanie istniejącej instalacji c.o., czyszczenie, odtłuszczanie, renowacja oraz malowanie emalią akrylową podokienników lastrykowych, dostawa i montaż odbojnic, dostawa i montaż relingów naściennych, dostawa i montaż rolet okiennych w kasetach, dostawa i montaż tablic białych sucho ścieralnych, dostawa i montaż manualnych ekranów projekcyjnych, dostawa i montaż tablic korkowych, dostawa i montaż obudów z płyt MDF grzejników klatek schodowych, demontaż istniejących oraz dostawa, montaż i zabezpieczenie farbą chlorokauczukową lub metodą proszkową balustrad schodowych, krat zabezpieczających, balustrady wyposażyć w pochwyty drewniane z kulami uniemożliwiającymi zjeżdżanie oraz zabezpieczyć bezbarwną lakierobejcą.
B. Roboty elektryczne:
W ramach robót elektrycznych wnętrzowych należy dokonać demontażu istniejących instalacji elektrycznych w tym opraw oświetleniowych, łączników, gniazd wtykowych, instalacji dzwonkowej. Wykonać dostawę i montaż nowych instalacji oświetlenia podstawowego, dodatkowego (strefa tablic) i awaryjnego, gniazd wtykowych, łączników w nowo przygotowanym podłożu (bruzdy, rury ochronne) z przewodów kabelkowych wraz z dostawą i montażem opraw oświetleniowych typu LED (natynkowych) oświetlenia podstawowego i awaryjnego (z 1h modułami awaryjnymi i auto testem oraz wyposażonych w piktogramy), dzwonków szkolnych, gniazd dedykowanych DATA do zasilania urządzeń informatycznych. Wykonać połączenia wyrównawcze. Wykonać nowe WLZ-y zasilające od rozdzielni głównej na parterze z doposażeniem RG obiektu w rozłącznik bezpiecznikowy modułowy z wkładkami D02 50A oraz ochronnik przepięciowy, wykonać dwie nowe rozdzielnice podtynkowe wyposażone i zasilane zgonie ze schematami zasilania. Wykonane obwody elektryczne zasilić z nowych rozdzielnic. Wykonać sprawdzenia i pomiary obwodów elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia.
C. Roboty elektryczne niskoprądowe:
W ramach robót elektrycznych niskoprądowych wnętrzowych należy wykonać okablowanie strukturalne w standardzie kategorii 6 w wersji nieekranowanej. Na I piętrze obiektu wykonać 2 punkty przyłączeniowe 2xRJ45 UTP kategorii 6 dla instalacji telefonicznej i komputerowej oraz 9 punktów przyłączeniowych 2xRJ45 UTP kategorii 6. Przewody kabelkowe prowadzić w rurach winidurowych z ich osadzeniem w bruzdach z podłączeniem do wykonanej w ramach zadania do nowej szafy lokalnego punktu dystrybucyjnego w postaci wiszącej, dzielonej szafy 19”/10U zainstalowanej w pomieszczeniu radiowęzła. LPD wyposażyć osprzęt pasywny i aktywny. LPD połączyć kablem światłowodowym z GPD zlokalizowanym w Sali informatycznej na poziomie I pietra. Wykonać instalację AV przewodami audio 2x0,22mm2, przewodami video VGA oraz HDMI w rurach winidurowych osadzonych w bruzdach. Po stronie odbiorników zakończyć instalację montażem gniazd video VGA D-sub HD15, 2M + Audio RCA oraz gniazd Audio-Video HDMI, 2M. Wykonać instalację nagłośnieniową piętra w postaci kablowania zasilania głośników przewodami OMY2x2,5mm, dostarczyć i zamontować głośniki panelowe w obudowie metalowej, o mocy 6 W każdy o efektywnym paśmie przenoszenia od 65Hz do 18 kHz, wyposażyć radiowęzeł we wzmacniacz 6 strefowy o mocy 120W ALL In one DVD/Tuner FM/MP3, 3 wejścia (1 szt.) oraz źródło tła muzycznego SD/USB/Tuner FM o mocy 10W (1 szt.). Dokonać konfiguracji i sprawdzenia działania wykonanej instalacji.
Uwaga:
- wskazane w dokumentacji wzory-motywy fototapet przewidzianych do wykonania we wskazanych lokalizacjach sal dydaktycznych uzgodnić przed zakupem z zarządcą obiektu,
- miejsce montażu przewidzianych projektem tablic białych, interaktywnych, korkowych oraz relingów uzgodnić z zarządcą obiektu,
- wskazana w projekcie wykonawczym kolorystyka sal dydaktycznych jest przykładowa, a faktyczne kolory ścian, wypraw posadzek i ścian, skrzydeł drzwiowych, rolet itp. elementów uzgodnić przed zakupem i montażem z zarządcą obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 847265,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja parteru Szkoły Podstawowej nr 1 w Czarnej Białostockiej w ramach modernizacji budynków szkół na terenie Gminy Czarna Białostocka.W ramach zadania II należy wykonać modernizację pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 1 ( boksy szatniowe, stołówka pomieszczenia administracyjne, kuchnia, sekretariat, gabinety, archiwum, magazynki, łazienki, hole, korytarze wraz z klatkami schodowymi, salka gimnastyczna i pozostałe) po wcześniejszym wykonaniu wymiany instalacji zasilania, sterowania oraz oświetlenia a także instalacji niskoprądowej wraz z rozbudową instalacji c.o. polegającą na dostawie i montażu 5 szt. grzejników z osprzętem i dedykowaną instalacją w gabinecie terapeutycznym oraz archiwum i pomieszczeniu magazynowym.
A Roboty budowlane:
W ramach robót budowlanych zadania ww. pomieszczeniach należy wykonać rozebranie posadzek z lastriko, z wykładzin z tworzyw sztucznych lub gres bądź pozostałości po fundamentach betonowych oraz oczyścić posadzki z gruzu, piachu i innych luźnych elementów, wykonać stosowne izolacje przeciwwilgociowe i termiczne wraz z płytami betonowymi i mas samopoziomujących, gruntowania podłoży, przygotowania posadzek masami naprawczo wyrównującymi, posadzki (przejścia przez drzwi bez progowe) i cokoliki z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej i obiektowych wykładzin welurowych, demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej i kratek wentylacyjnych. W obrębie ścian należy wykonać usunięcie tynków, w miejscach występowania umywalek skucie glazury i ułożenie nowych fartuchów z płytek ceramicznych, tynkowanie i szpachlowanie z gruntowaniem i min. dwukrotne malowanie ścian i sufitów, malowanie istniejącej instalacji c.o., dostawa i montaż nakładek parapetów - renowacyjnych PCV, wymiana wypełnień krat rozdzielających szatnie i zintegrowanych wieszaków na wypełnienia z siatki zgrzewanej, ocynkowanej o rozmiarze oczka 2x2 cm wraz z oczyszczeniem i przemalowaniem słupów i ram boksów oraz, dostawą wieszaków ubraniowych - 100 szt/boks. Wykonać dostawę i montaż systemowych odbojnic szerokości min. 20 cm na ściany i narożniki drzwi, dokonać demontażu oraz dostawy i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej sal gimnastycznej, dostawy i montażu obudów z płyt MDF grzejników klatek schodowych.
B. Roboty elektryczne:
W ramach robót elektrycznych należy dokonać demontażu istniejących instalacji elektrycznych w tym opraw oświetleniowych, łączników, gniazd wtykowych, instalacji dzwonkowej. Wykonać dostawę i montaż nowych instalacji oświetlenia podstawowego, dodatkowego (strefa tablic) i awaryjnego, gniazd wtykowych, łączników w nowo przygotowanym podłożu (bruzdy, rury ochronne) z przewodów kabelkowych wraz z dostawą i montażem opraw oświetleniowych typu LED (na ściennych, sufitowych i wpuszczanych) oświetlenia podstawowego i awaryjnego (z 1h modułami awaryjnymi i auto testem oraz wyposażonych w piktogramy), dzwonków szkolnych, gniazd dedykowanych DATA do zasilania urządzeń informatycznych. Wykonać połączenia wyrównawcze. Wykonane obwody elektryczne zasilić z projektowanych rozdzielnic RO1, RO2, TSO, TKO1 oraz RK przez doposażoną w elementy zabezpieczające istniejącą rozdzielnicę główną RG. Wykonać instalacje uziemiające oraz instalację wyrównania potencjałów w postaci szyny z bednarki FeZn25x4 z podłączeniem do istniejącego uziomu. Wykonać sprawdzenia i pomiary obwodów elektrycznych wraz z pomiarem natężenia oświetlenia.
W ramach robót elektrycznych niskoprądowych wnętrzowych należy wykonać okablowanie strukturalne w standardzie kategorii 6 w wersji nieekranowanej. Na parterze obiektu wykonać 3 punkty przyłączeniowe 2xRJ45 UTP kategorii 6 dla instalacji telefonicznej i komputerowej oraz wpusty przewodu skrętkowego U/UTP kategorii 6 do podłączenia istniejących urządzeń systemu CCTV i SSWiN. Przewody kabelkowe prowadzić w rurach winidurowych z ich osadzeniem w bruzdach z podłączeniem do istniejącej szafy głównego punktu dystrybucyjnego odpowiednio adaptowanego do potrzeb wykonywanej instalacji LAN poprzez montaż paneli rozdzielczych – krosowych 24 portowych RJ45, panelu porządkującego, urządzeń aktywnych i kabli krosowych. Instalacje po stronie odbiorczej zakończyć dostawą i montażem gniazd RJ45 w gnieździe abonenckim osadzonych w puszkach bakelitowych. Dokonać konfiguracji i sprawdzenia działania wykonanej instalacji.
C. Roboty sanitarne:
W ramach robót sanitarnych wnętrzowych należy wykonać demontaż istniejących pionów kanalizacji sanitarnej, montaż nowych do poziomu stropu I piętra z włączeniem wszystkich istniejących podłączeń wraz z wykonaniem nowych leżaków w piwnicach z przyłączeniem instalacji w obrębie budynku do istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej. Należy wykonać dostawę i montaż 5 szt. stalowych, płytowych grzejników wraz z niezbędnym osprzętem oraz głowicami termostatycznymi i instalacjami co z odpowietrzeniem z rur stalowych na zaciski do podłączenia ww. elementów grzejnych w dwóch pomieszczeniach piwnic i jednym parteru, a także montażu 3 wentylatorów łazienkowych uruchamianych wraz z oświetleniem obsługiwanych pomieszczeń sanitarnych. Udrożnić mechanicznie kanały wentylacyjne obsługujące pomieszczenia 0.2,0.3 i 1.9. Dokonać wymiany dwóch zestawów hydrantowych ppoż. wraz ze skrzynkami podtynkowymi oraz dostarczyć i zabudować pojemnościowy podgrzewacz wody pojemności 50 l z podłączeniem do istniejącej instalacji wodnej z wymianą wskazanych baterii umywalkowych. Wykonane instalacje poddać próbom szczelności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1007548,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej w Czarnej Wsi Kościelnej w ramach modernizacji budynków szkół na terenie Gminy Czarna BiałostockaW ramach zadania III należy wykonać wymianę stolarki okiennej i drzwiowej budynku Szkoły Podstawowej w Czarnej Wsi Kościelnej polegającej na demontażu istniejących okien, drzwi zewnętrznych i jednego zestawu drzwi wewnętrznych, dostawie i montażu nowej stolarki okiennej z PVC i drzwiowej z aluminium wraz z niezbędnymi obróbkami i malowaniem wykonanych wypraw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 1111493,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1247744,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1247744,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMP Maciej Ponikwicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423399584
7.3.3) Ulica: Michała Motoszko 8/8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne, roboty sanitarne ZEIS Kamil Zaborowski, HYDRATEC Jakub Łozowicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1247744,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1017210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1728150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1017210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANGIS - Marcin Kasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422843580
7.3.3) Ulica: Dubois 22/16
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-349
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1017210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1316100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423426909
7.3.3) Ulica: Bema 11 lok 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-370
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac wykończeniowych - RBC Roman Buszko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.