eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów Śląski › Przebudowa drogi gminnej publicznej relacji Mleczna-Pożarzyce w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, działki nr 97 i 38

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej publicznej relacji Mleczna-Pożarzyce w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, działki nr 97 i 38

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 55

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-065

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3911580

1.5.8.) Numer faksu: 71 3911590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jordanowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej publicznej relacji Mleczna-Pożarzyce w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, działki nr 97 i 38

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c853984c-1c6c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl; http://www.bip.jordanowslaski.pl/strony/aktualnosci_przetargi.htm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej; 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma
dostęp do formularzy:Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP
dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal.4. Wykonawca przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,
określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać
postanowień tego Regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularz do
komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Sposób komunikowania się
Zamawiającego
z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia
korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal Formularza do komunikacji. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający;
b) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@huczynski.pl;
c) dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
e) dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane przez okres do 10 lat, w zakresie którym zamówienie zostanie powierzone wybranemu Wykonawcy / Wykonawcom w wyniku przedmiotowego postępowania;
f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
g) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.GN.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej publicznej relacji Mleczna-Pożarzyce w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, działki nr 97 i 38 o zakresie robót:
- przebudowy odcinka drogi w terenie niezabudowanym o długości 1640 m w tym wykonanie:
- poszerzenia konstrukcji jezdni, wykonanie poboczy
- skropienie podbudowy asfaltem
- ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej
- stabilizacja podłoża cementem przy użyciu zespołu do stabilizacji podbudowy
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej
- skropienie asfaltem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót
- stanowiące załączniki do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity – Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz robót porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, realizowanych w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku robót nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Potwierdzenie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w związku z
realizacją zamówienia.
Potwierdzenie zarejestrowania VAT i statusu na białej liście podatników – jeżeli dotyczy lub
oświadczenie oferenta o zwolnieniu z VAT z podaniem podstawy prawnej. Zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem
zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania
ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności ewentualnie oświadczenie w tym
zakresie.
Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający
żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności lub
oświadczenie w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dostęp do tych środków;
podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w
tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.
58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować
zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3)W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia o których mowa w Rozdz. XII ust. 1 pkt 3 i
przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy na podstawie art.
455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w zw. z postanowieniami ustawy z dnia 2
marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i
zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
(Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w
zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
w następujących przypadkach: 1) przedłużającego się stanu epidemii lub wprowadzenia stanu
klęski żywiołowej lub wystąpienia innych sytuacji niemożliwych do przewidzenia w czasie
zawarcia niniejszej umowy lub
prowadzenia usługi w związku z zapobieganiem oraz zwalczaniem zakażenia wirusem
SARSCoV- 2 i rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej u ludzi, wywołanej tym wirusem,
Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia; 2) w
zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których
będzie zagrożone otrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli
przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą
następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności
będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian
Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć
wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; b) wystąpią opóźnienia w dokonaniu
określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej,
które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; c) jeżeli
wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania
przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania
przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; d) wystąpienia
niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, tj.:
- temperatury powietrza poniżej 0°C lub powyżej 35°C – utrzymującej się przez 5 dni z rzędu, -
wiatru o prędkości większej niż 80 km/h uniemożliwiającego pracę maszyn budowlanych –
trwającego ponad 3 dni, lub - zalania terenu w wyniku gwałtownych opadów deszczu (oberwanie
chmury) – utrzymującego się powyżej 3 dni, 3) w zakresie zmiany materiałów, parametrów
technicznych, technologii wykonania robót budowlanych i sposobu wykonania przedmiotu
Umowy w sytuacji konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji
projektowej zmian uznanych za nieistotne.
odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego;
odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub
zakazano prowadzenia robót budowlanych,
5) konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie
którejkolwiek ze stron umowy;
6) w przypadku: a) wprowadzenia Podwykonawcy(ców) /lub dalszego/ych) Podwykonawcy(ców)
a także zmiana Podwykonawcy(ców) oraz dalszego(ych) Podwykonawcy(ców), b) zmiany
zakresu prac, które Wykonawca powierzył Podwykonawcy(com)/lub dalszemu(ym)
Podwykonawcy(com),
c) zlecenia podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że
wykona zamówienie osobiście.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na mini Portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.