eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa ul. Gajcego na odcinku od ul. Wrzeciono w kierunku Przedszkola nr 272



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Gajcego na odcinku od ul. Wrzeciono w kierunku Przedszkola nr 272

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Gajcego na odcinku od ul. Wrzeciono w kierunku Przedszkola nr 272

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73deee57-962c-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa ul.Gajcego na odcinku od ul.Wrzeciono w kierunku Przedszkola nr 272

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068809/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.4.2022.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1543865,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na realizację inwestycji drogowej oraz realizacja zadania pn.: „Przebudowa ul. Gajcego na odcinku od ul. Wrzeciono w kierunku Przedszkola nr 272”
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.:
I) Wykonanie kompletnej dokumentacji „Przebudowy ul. Gajcego na odcinku od ul. Wrzeciono
w kierunku Przedszkola nr 272”
W ramach dokumentacji Wykonawca zapewni przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac poprzedzających proces projektowania. W szczególności w zakresie dokumentacji uwzględnić należy:
• pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania
i wykonania przedmiotu zamówienia;
• wykonanie badań geotechnicznych;
• dokonanie pomiarów rzędnych geodezyjnych;
• wykonanie wszelkich ekspertyz , badań polowych i inwentaryzacji niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej;
• sporządzenie bądź pozyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowania;
• opracowania projektu zagospodarowania terenu wraz z opisem technicznym i sposobem wykonania robót na aktualnej mapie geodezyjnej;
• opracowania i zatwierdzenia projektu stałej i czasowej organizacji wraz z pozyskaniem niezbędnych uzgodnień;
• wykonanie koncepcji architektonicznej lub projektu wstępnego i jej uprzednie uzgodnienie
z Zamawiającym;
• wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego przebudowy ulicy wraz
z uwzględnieniem przebudowy oświetlenia i odwodnienia na aktualnej mapie geodezyjnej wraz
z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami; w tym o ile zajdzie taka konieczność dokumentacji usunięcia kolizji z infrastruktura podziemną;
• przygotowanie dokumentów do wystąpienia z wnioskami o wydanie opinii do Zarządu Województwa Mazowieckiego oraz Prezydenta m.st. Warszawy w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym:
 mapy w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającej proponowany przebieg drogi
z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;
 analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi;
 określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu;
• przygotowanie kompletnej dokumentacji do wystąpienia z wnioskiem o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
• wykonanie map z projektem podziału nieruchomości;
• sporządzenie przedmiarów robót;
• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
• wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz).
Uwaga:
Wnioski o wydanie opinii, o których mowa w art. 11 b. ust.1, art. 11 d ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz.1363), oraz wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ww. ustawy składa Prezydent m. st. Warszawy reprezentowany przez Burmistrza Dzielnicy Bielany.
II) Wykonanie robót budowlanych „Przebudowy ul. Gajcego na odcinku od ul. Wrzeciono
w kierunku Przedszkola nr 272”
• rozbiórka istniejących chodników, zjazdów, stanowisk do parkowania i jezdni wraz
z podbudową,
• wykonanie robót ziemnych, w tym wykonanie koryta i ułożenie warstw konstrukcyjnych
• wykonanie nowych nawierzchni:
 jezdni
 zatok postojowych
 chodników
 zjazdów
• wymiana kabli zasilających latarnie wraz z montażem rur ochronnych na całej długości ulicy,
• wymiana słupów i opraw oświetleniowych ;
• doświetlenie pasa drogowego;
• przebudowa układu odwodnienia ulicznego z dostosowaniem do nowego ukształtowania ulicy;
• regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej;
• wykonanie oznakowania drogowego poziomego i pionowego;
• uporządkowanie (wyrównanie pasów) i renowacja zieleni wg projektu renowacji zieleni;
• wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia;
• uporządkowanie terenu inwestycji po jej zakończeniu;
• wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020, poz. 1333);
• prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek dostarczeniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski);
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz ze wszystkimi badaniami.
• prowadzenie dziennika budowy;
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia
nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.
4. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
1) roboty rozbiórkowe;
2) roboty związane z wykonaniem oświetlenia;
3) roboty związane z wykonaniem odwodnienia;
4) roboty brukarskie;
5) roboty związane z wykonaniem podbudowy, asfaltowaniem;
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
5. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Program Funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 9 do SWZ;
b) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 9 do SWZ odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. załączniku, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym przekazanie:
 koncepcji drogowej, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) w projektowanych postanowieniach umowy powinno nastąpić w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
 dokumentacji, o której mowa w §1 ust.1 pkt 2 do 6 – 7 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2373900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3570719,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2373900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242750411

7.3.3) Ulica: ul. Karnicka 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-162

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udział w pracach projektowych, cześć robót rozbiórkowych i drogowych,
elektrycznych, teletechnicznych oraz kanalizacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2373900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.