Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114463/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00142033/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego budynku dydaktycznego i przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bąkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Strumień
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338570142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strumien.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:www.platformazakupowa.pl/pnstrumien1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego budynku dydaktycznego i przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bąkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afa0644-b761-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039929/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa nowego dydaktycznego i przebudowa istniejącego budynku ZSP w Bąkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6385817,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowego budynku dydaktycznego i przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bąkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Zakres inwestycji obejmuje m.in. budowę nowego dwukondygnacyjnego budynku o funkcji dydaktycznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi instalacjami połączonego z istniejącym budynkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bąkowie wraz z budową systemów produkcji energii elektrycznej oraz energii cieplnej opartych na odnawialnych źródłach energii oraz zagospodarowaniem terenu i budową drogi dojazdowej wraz z miejscami postojowymi. Realizacja inwestycji pozwoli na podniesienie komfortu korzystania z budynku przez uczniów i pracowników oraz korzystnie wpłynie na zwalczanie skutków społeczno–gospodarczych pandemii COVID-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert złożonych w postępowaniu, w tym ofert dodatkowych, przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 7.854.555,77 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia niniejszego postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9923099,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10921935,07 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.