eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15B" w Warszawie - Etap II - numer postępowania: 19/ZP/22.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15B” w Warszawie – Etap II - numer postępowania: 19/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15B” w Warszawie – Etap II - numer postępowania: 19/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d4ef00d-c474-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15B

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 688691,02 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399467,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15B w Warszawie, polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej.
2) Budynek przedszkola ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy pod numerem WOL20419 wpisem z dnia 24.07.2012 r.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
3.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt budowlany remontu i docieplenia budynku w branży budowlanej, sanitarnej
i elektrycznej wraz z zaleceniami konserwatorskimi;
b) uzupełnienie do projektu budowlanego w branży budowlanej;
c) projekt wykonawczy docieplenia budynku w branży budowlanej, sanitarnej
i elektrycznej;
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej;
e) Decyzja o pozwoleniu na budowę 36/N/2020 z dnia 06.03.2020 r.
f) przedmiar robót, mający charakter pomocniczy/informacyjny;
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
3.2) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3.3) Uwaga! Ww. w ppkt 3.1) lit. a)-e) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także roboty dotyczace:
a) wykonania izolacji i docieplenia ścian poniżej poziomu gruntu;
b) wykonania remontu i docieplenia elewacji i gzymsów;
c) wykonania docieplenia i remontu dachu;
d) nadmurowania kominów;
e) wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich;
f) odtworzenia, wykonania nowej opaski wokół budynku;
g) wykonania remontu podestów i schodów zewnętrznych wejściowych;
h) wykonania remontu tarasu;
i) wykonania remontu kosza doświetlającego okno piwniczne;
j) demontażu i montażu nowej instalacji odgromowej;
k) wymiany balustrad i krat;
l) wymiany instalacji centralnego ogrzewania.
roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.
4) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia obejmującego zadanie inwestycyjne, którego przedmiotem jest „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15B” na etapy. Dla każdego etapu przewidziano przeprowadzenie odrębnego postępowania. Niniejsze zamówienie jest udzielane jako część zamówienia, tj. ww. inwestycji.
5) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
6) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 491.344,73 zł.
7) Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
8) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
9) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439995,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134267,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439995,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kołodziejczyk Janusz „OKNA-KOŁODZIEJCZYK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351226532

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439995,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.