eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury elektroenergetycznej miasta Pabianic



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury elektroenergetycznej miasta Pabianic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b1ea17-b285-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury elektroenergetycznej miasta Pabianic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b1ea17-b285-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042785/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury elektroenergetycznej miasta Pabianic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4979559,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia obejmującego realizację w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych i instalacyjnych związanych z rozbudową infrastruktury oświetleniowej miasta Pabianic oraz poprawą efektywności energetycznej infrastruktury elektroenergetycznej jest:
a) opracowanie - na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego - niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo Budowlane,
b) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. zaprojektowanie i budowę oświetlenia ulicznego w lokalizacjach stanowiących załączniki nr 2 i 2A do PFU oraz oświetlenia Parku Hadriana wg projektu stanowiącego załącznik nr 6 do PFU, przeznaczonego do aktualizacji w ramach niniejszego zamówienia, w tym:
a. zakres objęty prawem opcji – budowa oświetlenia drogi rowerowej wzdłuż projektowanej ul. Popiełuszki,
b. zakres podstawowy – pozostałe lokalizacje, wskazane w załącznikach nr 2, 2A i 6 do PFU.
2. zaprojektowanie i budowę dedykowanego oświetlenia (doświetlenia) przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych wskazanych w załącznikach nr 3 i 3A do PFU, w tym:
a. zakres objęty prawem opcji – budowa dedykowanego oświetlenia (doświetlenia) przejść dla pieszych w następujących lokalizacjach:
• ul. Karniszewicka/ul. Żytowicka;
• ul. Marii Curie-Skłodowskiej/Stefana kard. Wyszyńskiego;
• ul. Bugaj/ul. Gawrońska;
• ul. Marii Curie-Skłodowskiej/ul. Tadeusza Kościuszki;
b. zakres podstawowy – pozostałe lokalizacje, wskazane w załącznikach nr 3 i 3A do PFU.
3. modernizację 3.850 sodowych opraw oświetlenia ulicznego w Pabianicach poprzez:
a) wymianę źródeł światła w istniejących oprawach sodowych na LED na drogach publicznych gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz terenach w zarządzie Miasta Pabianice,
b) wykonanie badań, pomiarów i obliczeń fotometrycznych dla całego zakresu przedmiotu zamówienia,
4. wdrożenie oprogramowania internetowego do zarządzania infrastrukturą oświetleniową wraz z elektroniczną inwentaryzacją infrastruktury oświetleniowej oraz wsparcie techniczne i stała aktualizacja oprogramowania w okresie gwarancji,
5. ustawienie 3 szt. tablic informacyjnych na temat realizacji niniejszej inwestycji.
4.3. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia – program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z załącznikami do niego. Wykonawca winien przygotowując ofertę analizować opis przedmiotu zamówienia, w tym zapisy specyfikacji warunków zamówienia, mając na uwadze treść PFU i załączone do niego dokumenty.
Wykaz załączników do PFU:
 załącznik nr 1 – Zestawienie opraw oświetlenia przewidzianych do modernizacji;
 załącznik nr 2 – Wykaz ulic i parków przewidzianych do budowy oświetlenia ulicznego;
 załącznik nr 2A – Mapy poglądowe odcinków ulic przewidzianych do budowy oświetlenia ulicznego;
 załącznik nr 3 – Wykaz przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych przewidzianych do budowy dedykowanego doświetlenia;
 załącznik nr 3A – Mapy poglądowe przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych przewidzianych do budowy dedykowanego doświetlenia;
 załącznik nr 4 – Oczekiwane parametry techniczne źródeł LED (modernizacja oświetlenia)
 załącznik nr 5 – Oczekiwane parametry techniczne oprawy drogowej;
 załącznik nr 6 – Projekt budowy oświetlenia w Parku im. Hadriana (przeznaczony do aktualizacji);
 załącznik nr 7 – Warunki gestora sieci – PGE Dystrybucja S.A.;
 załącznik nr 8 – Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
 załącznik nr 9 – Wytyczne do sporządzenia dokumentacji powykonawczej;
 załącznik nr 10 – Wymogi do wdrożenia oprogramowania internetowego do zarządzania infrastrukturą oświetleniową wraz z elektroniczną inwentaryzacją infrastruktury oświetleniowej w systemie informacji geograficznej GIS.
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
d) Wykonawca powinien, o ile uzna to za konieczne, zapewnić swoim specjalistom wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi projektanci, kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, geolog, specjalista ds. ppoż., inżynier materiałowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.
e) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie.
4.7. Wymagania dotyczące dostępności.
Założenia dokumentacji projektowej, o której mowa w przedmiotowym rozdziale SWZ mają spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.
4.8. Gwarancja.
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 60 miesięcy.
Okres gwarancji na oprawy oświetleniowe wynosi 120 miesięcy licząc od dnia zakupu na inwestycję (zakup nie wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych).
Minimalny okres gwarancji na zamontowane źródła światła LED w ramach modernizacji oświetlenia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia zakupu na inwestycję (zakup nie wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych). Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na zamontowane źródła światła LED w ramach modernizacji oświetlenia jest jednym z elementów kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w dalszej części specyfikacji warunków zamówienia (Rozdział 17 SWZ).
W okresie gwarancji (60 miesięcy) wymagane jest wsparcie techniczne i stała aktualizacja oprogramowania internetowego do zarządzania infrastrukturą oświetleniową wraz z elektroniczną inwentaryzacją infrastruktury oświetleniowej.
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały objęty nią przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych we wzorze umowy.
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części - ze względów finansowych i organizacyjnych (wprowadzenie na teren robót kilku wykonawców spowodowałoby duże utrudnienia organizacyjne, co mogłoby z dużym prawdopodobieństwem skutkować nienależytym wykonaniem zamówienia). Ponadto, zamawiane oprogramowanie internetowego do zarządzania infrastrukturą oświetleniową wraz z elektroniczną inwentaryzacją infrastruktury oświetleniowej nie daje możliwości racjonalnego podziału zamówienia na części, gdyż system musi obejmować całe oświetlenie Zamawiającego. Dodatkowo przedmiot zamówienia zdefiniowany w tej formie jest dostępny dla MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4936415,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4936415,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4936415,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRA Producent Masztów Flagowych Jacek Sobieryn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471663810

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3

7.3.4) Miejscowość: Dobroń

7.3.5) Kod pocztowy: 95-082

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4936415,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.