eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › "Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do świadczenia usług komunalnych - II"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
”Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do świadczenia usług komunalnych - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugradymno@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do świadczenia usług komunalnych - II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b08566b0-e34e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061769/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do świadczenia usług komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b08566b0-e34e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych);
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W szczególnie
uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ugradymno@pro.onet.pl ,
b.ptasznik@ugradymno.pl (nie dotyczy składania ofert).
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Radymno, z siedzibą przy ul. Lwowskiej 38, 37 – 550 Radymno.
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@ugradymno.pl, tel. 16 628 11 38, pisemnie na adres Urzędu.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.
6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zakup i dostawa samochód asenizacyjnego

Wymagania dotyczące pojazdu asenizacyjnego z opcją mycia ciśnieniowego na podwoziu samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton.

1. Pojazd fabrycznie nowy
2. dopuszczalna masa całkowita min 12000 kg

3. Kabina:
• kabina dzienna

4. podwozie
• 2-osiowe, układ napędowy 4x2.
• Rozstaw osi w przedziale 3700 do 3900
• Tylna oś z zawieszeniem pneumatycznym
• Pierwsza oś z zawieszeniem resorowym
• Nośność osi przedniej min 5000 kg
• Nośność osi tylnej min 11 000 kg
• ogumienie kół jezdnych: całoroczne o średnicy nominalnej 19,5 cala, 265/70R całe nowe lub o zużyciu max. 50 %
5. Układ hamulcowy:
• Elektroniczny system hamulcowy przeciwpoślizgowy ABS, ASR
6. Silnik:
• wysokoprężny, diesel
• moc silnika w przedziale 210 do 250 KM
• spełniający normę emisji spalin EURO 6

7. Układ przeniesienia napędu:
• skrzynia biegów zautomatyzowana lub manualna
• blokada mostu napędowego
• przełożenie przekładni głównej od 3,8 - 4

8. Wyposażenie:
• oświetlenie, wyposażenie i oznakowanie umożliwiające zarejestrowanie i poruszanie się po drogach publicznych (wymagane ustawą Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia),
• kolor zabudowy (do ustalenia z klientem)
• lampy ostrzegawcze typu kogut na kabinie
• ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,
• apteczka,
• kliny pod koła,
• klucz do kół
• gaśnica samochodowa
• tachograf
• CD radio
• Ogranicznik prędkości do 90 km/h
• Zbiornik paliwowy o pojemności min 180 litrów
• Zbiornik Adblue o pojemności min 25 litrów


9. Charakterystyka zabudowy pojazdu asenizacyjnego z opcją mycia ciśnieniowego:

• Fabrycznie nowa cysterna asenizacyjna z opcją mycia ciśnieniowego
o pojemności 6 000 litrów z podziałem na wodę i szlam o równej pojemności 3 000l na wodę i 3000l na szlam
• Zbiornik cylindryczny, wykonany z blachy stalowej grubości 6 mm. wzmocniony pierścieniami zewnętrznymi,
• Nachylenie zbiornika 4-5 stopni,
• Zbiornik wyposażony w 1 przegrodę wewnętrzną
• Kompresor ssąco – tłoczący jurop PN 84 lub równoważny
• Pompa ciśnieniowa o wydajności min 70l na minutę i ciśnieniu 150 bar
• Głębokość zasysania około 8 m od poziomu jezdni,
• Tylna dennica otwierana i ryglowana mechanicznie
• Zwijacz ręczny do węża ½ o długości min 60 m + wąż ciśnieniowy z głowicą kanałową min. 60 m,
• Sterowanie pompą i kompresorem z tyłu zabudowy
• Cysterna malowana i konserwowana wewnętrznie
• Rama pośrednia ocynkowana
• Zabezpieczenie kompresora przed przelaniem
• Rynny na węże aluminiowe lub ocynkowane
• Wodowskaz,
• odolejacz,
• zawór bezpieczeństwa
• Manuwakuometr
• Zawór przelewowy
• Filtr siatkowy
• Lampa typu kogut na tylnej części zbiornika
• Lampa typu halogen do oświetlenia miejsca pracy
• Pistolet wodny
• Dysza kanałowa
• Klucz do nasad strażackich
• Wąż strażacki do czystej wody o długości min 5m
• Wąż ssawny Dn=110 mm o długości min. 3 m – szt. 2,

10. Praca zabudowy z jedną funkcją tzn. pompa ciśnieniowa lub kompresor z dopuszczeniem jednego układu hydraulicznego
11. Dostawca w dokumentacji technicznej załączy:
a. Instrukcję obsługi zabudowy
b. Instrukcję obsługi pompy wysokociśnieniowej
c. Instrukcję obsługi sprężarki
d. Kartę gwarancyjną zabudowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przydomowa oczyszczalnia ścieków – 2 zestawy (komplety)
BIOLOGICZNA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW – ZESTAW:
Właściwości użytkowe:
 liczba użytkowników: 4-10 osób
 dzienna ilość ścieków (minimum): 1,30 m3/dobę
 dzienny ładunek zanieczyszczeń: 0,60 kg/d
Parametry oczyszczania ścieków:
 BZT5: 98%
 CHZT: 92%
 zawiesina ogólna: 94%
Minimalne wyposażenie zestawu:
 dokumentacja techniczna
 szczelny zbiornik z tworzywa sztucznego z trzema komorami z pokrywą zamykaną na klucz
 kompresor napowietrzający
 jednostka sterująca pracą dmuchawy
 podwójny system napowietrzający
 system recyrkulacji
 rozdzielacz powietrza
 przewód powietrzny
 bioaktywator do uruchomienia oczyszczalni
Parametry techniczne:
 średnica całkowita: 120 cm – 150 cm
 średnica wewnętrzna: 120 cm – 130 cm
 wysokość całkowita: 200 cm – 220 cm
 wysokość dopływu: 150 cm – 160 cm
 wysokość odpływu: 140 cm – 150 cm
 średnica rur: 110/160
 maksymalna waga urządzenia: 100 kg
 moc kompresora: 100 W
 urządzenie zgodne z normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013,
 wymóg posiadania znaku CE.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia/gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Sprzęt do świadczenia usług komunalnych w którego skład wchodzą:

Toaleta przenośna WC (nowa) – 25 sztuk

PARAMETRY TECHNICZNE:
 materiał: HDPE wysokiej gęstości polietylen
 dach przepuszczający światło.
 kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym
 wysokość (minimum): 210 cm
 szerokość (minimum): 100 cm
 głębokość (minimum): 100 cm
 pojemność zbiornika (minimum):250L

WYPOSAŻENIE:
 system wentylacyjny
 podłoga zapobiegająca poślizgnięciu się
 wewnętrzny zamek
 pisuar
 umywalka z zbiornikiem
 wieszak
 wewnętrzny zamek
 znacznik "wolne"/"zajęte"
 uchwyt na papier toaletowy

Umywalka przenośna (nowa) – 10 zestawów

PARAMETRY TECHNICZNE:
- umywalka / zlew montowany na szafce wolnostojącej,
- wymiary szafki (minimalne): wysokość 130 cm, szerokość 50cm, głębokość 40 cm (zlew / umywalka na wysokości 80 cm),
- wymiary (minimalne) komory zlewu: 40x30 x10 cm,
- szafka wykonana ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo (kolor biały),
- zlew / umywalka wykonana ze stali nierdzewnej,
- podgrzewacz z termostatem do 60°C moc minimalna 1,20 kW, zasilanie 230V,
- możliwość pobierania wody grawitacyjnie – bez zasilania
- pojemnik na czystą wodę o pojemności minimum 15l – wykonany z tworzywa sztucznego plastik
- pojemnik na brudna wodę o pojemności minimum 10l – wykonany z tworzywa sztucznego
- ATEST PZH - Państwowego Zakładu Higieny,
- Certyfikat CE

POJEMNIKI NA ODPADY O POJEMNOŚCI 1 100 l (25 sztuk)

Czterokołowy pojemnik na odpady o pojemności 1 100 l przystosowany do zbiórki odpadów komunalnych – 25 sztuk.

WYMAGANIA:
 konstrukcja korpusu, pokrywy, zawiasów, kół i bocznych uchwytów uwzględniająca obciążenia powstające podczas mechanicznego opróżniania pojemnika,
 płaska pokrywa nie wymagająca dodatkowych akcesoriów do przeładunku mechanicznego,
 możliwość opróżniania zbiornika przez krawędź przednią, tylną lub boczną,
 spełnienie normy DIN dotyczącej rozładunku przy użyciu metody grzebieniowej,
 wszystkie krawędzie korpusu i klapy zaokrąglone i pozbawione ostrych krawędzi,
 pokrywa wyposażona w ogranicznik otwarcia oraz mechanizm dociskający pokrywę nawet jeśli pojemnik stoi na nierównym gruncie,
 gładka powierzchnia ułatwiająca opróżnianie i mycie pojemnika,
 korek drenażowy umożliwiający łatwe mycie i czyszczenie pojemnika,
 certyfikat jakości zgodny z normą RAL-GZ 951/1,
 atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH),
 zgodność ze wszystkimi normami europejskimi (EN 840)
 wzmacniane czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem
 usztywnione dno pojemnika
 materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV
 wzmocnione, ocynkowane zawieszenie kół
 wytrzymałe i ciche koła o dużej średnicy
 przystosowanie do selektywnej zbiórki odpadów

DANE TECHNICZNE:
 wysokość (minimum): 1350 mm
 szerokość (minimum): 1250mm
 CE zgodny z normą: PN-EN 840
 Ø kół: 200 mm
 głębokość (minimum): 1050 mm
 pojemność: 1100 l
kolor czarny

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja/rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga żadnych podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z ofertą ma złożyć następujące dokumenty:
1) Dotyczy części 1 zamówienia
Wypełniony formularz - poświadczenia spełnienia wymogów parametrów technicznych
i cech funkcjonalnych oferowanych.
2) Dotyczy części 2 zamówienia
Wypełniony formularz - poświadczenia spełnienia wymogów parametrów technicznych
i cech funkcjonalnych oferowanych.
3) Dotyczy części 3 zamówienia
Wypełniony formularz - poświadczenia spełnienia wymogów parametrów technicznych
i cech funkcjonalnych oferowanych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z OFERTĄ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze oferta będzie podlegała odrzuceniu albo będą zachodzić przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
w zakresie 1,2 i 2 części zamówienia: Wypełniony formularz - poświadczenia spełnienia wymogów parametrów
technicznych i cech funkcjonalnych oferowanych.
2) oświadczenie/a o braku podstaw wykluczenia zawarte w formularzu OFERTA;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ
zawarte w formularzu OFERTA;
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – zawarte w formularzu wzór
zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby;
5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby zawarte w formularzu wzór
zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby (wymagane gdy Wykonawca składa dok. z ppkt 4);
6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby (w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby) - zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
(wymagane gdy Wykonawca składa dok. z ppkt 4);
7) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby w
celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do
jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostepniający zasoby
wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b)
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa
lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego
zasoby.
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
- Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
- ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58
ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
- umocowanie nie wynika z ppkt. 7 a) i b)
musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby muszą
być złożone zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 5-16 w niniejszym Rozdziale.
Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania podmiotu udostepniającego zasoby składane są tylko w
przypadku korzystania z jego zasobów w celu potwierdzenia spełniania warunków.
8) wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX dotyczy
1 cz. zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w zakresie I części zamówienia w wysokości:
1) 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Na zasadach określonych w treści SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI pkt. 2.1.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
6.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
6.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6.6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia.
6.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
6.8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została
wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z §9 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu
OFERTA i jeśli dotyczy w formularzu zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku składania oferty
wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa
powyższe oświadczenie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.