eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Przebudowa drogi gminnej w m. Niedźwiadna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Niedźwiadna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Niedźwiadna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc146cb5-b127-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w m. Niedźwiadna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031596

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392609,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja będzie realizowana na działkach o nr geodezyjnych 108/13, 162/2 w obrębie miejscowości Niedźwiadna na terenie Gminy Szczuczyn. Zakresem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Niedźwiadnej. Rozwiązania projektowe dla klasy drogi dojazdowej przewidują wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki brukowej dla kategorii ruchu KR-1 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni żwirowo-gruntowej. Przebudowa drogi będzie polegała na rozbiórce elementów dróg, na usunięciu humusu, uzupełnieniu korpusu drogowego, na poprawieniu odwodnienia drogi, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni drogi gminnej z kostki brukowej grafitowej starobruk. Przebieg drogi gminnej pokazano w części rysunkowej dokumentacji technicznej na planie sytuacyjnym. Zaprojektowana niweleta na drodze gminnej jest dostosowana wysokościowo do przyległego terenu oraz posesji. Zachodziła konieczność korekty niwelety drogi gminnej na początkowej części odcinka ze względu na istniejący duży spadek podłużny.
Przekroje normalne: a) szerokość jezdni w km 0+000÷0+003 przejście z szerokości 5,6m na 5m a w w km 0+003÷0+184,2 - szerokość 5m. Na drodze gminnej zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej starobruk koloru grafitowego o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5cm. Nawierzchnia drogi gminnej od strony posesji będzie obramowana krawężnikiem betonowym o wymiarach 30x15cm (ew. 22x15cm) na ławie z oporem z betonu C8/10. Na zjazdach do posesji zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grafitowej starobruk o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm. Od strony jezdni zjazdy będą obramowane krawężnikiem betonowym 22x15cm na ławie z betonu C8/10 z oporem, a od strony posesji wjazdy będą obramowane obrzeżem betonowym 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej.
W pasie drogowym w km 0+003 po stronie lewej zlokalizowany jest istniejący słup żelbetowy napowietrznej linii energetycznej niskiego napięcia częściowo kolidujący z przebiegiem drogi, który należy oznakować znakami U9a i U9b. Postępowanie przetargowe nie obejmuje przebudowy kolizji słupa. Należy wykonać oznakowanie pionowe, znaki średnie, folia II generacji: słupki 6 szt., znak: D4- 1 szt., D18 – 1szt., A22 – 1 szt., A 12- 1 szt., D1 – 1 szt., A7- 1 szt., U9a – 1 szt., U1b – 1 szt. Strona prawa sąsiedztwo działki oznaczonej numerem 113 należy ustawić barierę łańcuchową na długości około 82 mb. o min. parametrach: 200 cm. długość pomiędzy słupkami, słupek - ocynk + malowanie proszkowe - kolor CZARNY lub GRAFIT, łańcuch - ogniwa stalowe - fi 6 mm (malowanie proszkowe w kolorze słupków lub ocynk), wysokość słupka - 1500 mm (nad gruntem 1100 mm, w gruncie 400 mm), długość bariery - 2000 mm (odległość między słupkami; łańcuch odpowiednio dłuższy, by zapewnić właściwe "ugięcie" - ok. 25 cm od linii prostej), łańcuchy dwa rzędy, słupek wykonany z rury min. Ø 48,3 mm, sposób montażu - BETONOWANIE W GRUNCIE.
Zabezpieczenie skarp i fundamentów budynku gospodarczego po przeprowadzonej niwelecie terenu na początkowym odcinku drogi.
Czyszczenie i udrożnienie istniejącego przepustu, wraz z uzupełnieniem stwierdzonych uszkodzeń w elementach przyczółków betonowych.
Budowa placu utwardzonego nie obejmuje niniejsze postępowanie przetargowe.
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do dokumentacji przetargowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294489,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496199,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294489,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowo – Transportowe „SAM - POL” s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71912 09 765

7.3.3) Ulica: ul. Ełcka 18

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294489,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.