Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214958/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów chemii gospodarczej i profesjonalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów chemii gospodarczej i profesjonalnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce2e1de-cbf3-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa chemii gospodarczej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły chemii gospodarczej zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2
• Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i karty produktowe (opisy w formie instrukcji określające stężenie robocze poszczególnych środków chemicznych) oferowanych środków.
• Aktualne Karty charakterystyk zgodne z rozporządzeniem komisji (UE) 2020/878. Przypisać karty charakterystyki produktu do pozycji z tabeli (załącznik nr 1): 3,5,8,9,17,27,28,29,32,33, 34,35,36,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,59,66,67,68,69,70,72,73,86,88,90,93,95,96,97,102.
• Karty techniczne do produktów do pozycji: 24,26.
• Wszystkie dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia.
• Muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowaniach. Opakowania muszą być nienaruszone oraz posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony termin ważności i przydatności do użycia.
• Dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, być zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ
• Dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33711140-0 - Środki zapachowe
39514200-0 - Ścierki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - artykuły chemii profesjonalnej (zgodnie z załącznikiem 1 i 2)
• Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i karty produktowe (opisy w formie instrukcji określające stężenie robocze poszczególnych środków chemicznych) oferowanych środków.
• Aktualne Karty charakterystyk zgodne z rozporządzeniem komisji (UE) 2020/878.
• Karty charakterystyk produktu załącznik nr 2 przypisać numerowo odpowiednio do produktu w tabeli: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.
• Wszystkie dostarczone artykuły chemii profesjonalnej muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia.
• Muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowaniach. Opakowania muszą być nienaruszone oraz posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony termin ważności i przydatności do użycia.
• Poz. 18 do stosowania w sektorze rolno-spożywczym, zakładach zbiorowego żywienia, przetwórstwie spożywczym, medycznym. Należy dołączyć pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
• Dostarczone artykuły chemii profesjonalnej muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, być zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ
• Dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831220-4 - Środki odtłuszczające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
33711900-6 - Mydło
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Dotyczy części II
Wykonawca musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie dokumentu potwierdzającego pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: dla części I wykonanie minimum jednej dostawy chemii gospodarczej na kwotę - minimum 200 000,00 zł brutto (załącznik nr 13).
Dla części II wykonanie minimum jednej dostawy chemii profesjonalnej na kwotę - minimum 200 000,00 zł brutto (załącznik nr 13).
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Do oferty należy dołączyć - przedmiotowe środki dowodowe tj.: Aktualne Karty charakterystyk zgodne z rozporządzeniem komisji (UE) 2020/878. Przypisać karty charakterystyki produktu do pozycji z tabeli (załącznik nr 1): 3,5,8,9,17,27,28,29,32,33, 34,35,36,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,59,66,67,68,69,70,72,73,86,88,90,93,95,96,97,102 dla części I.2. Do oferty należy dołączyć - przedmiotowe środki dowodowe tj.: Karty techniczne do produktów do pozycji: 24, 26 dla części I.
3. Do oferty należy dołączyć - przedmiotowe środki dowodowe tj.: Aktualne Karty charakterystyk zgodne z rozporządzeniem komisji (UE) 2020/878 (załącznik nr 1) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 dla części II.
UWAGA: Zamawiający nie przewiduje wezwania do uzupełnienia kart charakterystyki oraz kart technicznych. W związku z powyższym, ich nie załączenie do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w zakresie przewidzianym w treści projektu umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy § 11.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
- Dostawa kości pamięci RAM
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/7/2024
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.