Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513062/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa Ośrodka Zdrowia i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy w celu poprawy dostępności do usług publicznych.
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00
1.5.8.) Numer faksu: 18 354 10 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-216cc4ed-8aa4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa Ośrodka Zdrowia i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy w celu poprawy dostępności do usług publicznych.Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-216cc4ed-8aa4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020053/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 „Rozbudowa Ośrodka Zdrowia i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy w celu poprawy dostępności do usług publicznych. Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.110.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3588056,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – Rozbudowa Ośrodka Zdrowia w Moszczenicy w celu poprawy dostępności do usług publicznych w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa ośrodka zdrowia na dz. Nr.3634 w Moszczenicy o dodatkowe skrzydło budynku z gabinetami rehabilitacyjnymi, gabinetami lekarskimi, salą gimnastyczną z windą wewnętrzną i wydzieloną klatką schodową, przebudowa wnętrza istniejącego budynku, rozbiórka dachu na istniejącym budynku i budowa nowego dachu na istniejącym i nowoprojektowanym budynku, wraz z zagospodarowaniem terenu i miejscami postojowymi przy ośrodku zdrowia w Moszczenicy wraz z zagospodarowaniem terenu w tym:1) Budowa ciągów jezdno-pieszych
2) Budowa miejsc postojowych
3) aranżacja terenów zielonych
oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej tj.
1) Instalacje zewnętrzne umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie obiektu budowlanego
2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi sporządzenie dokumentacji:
1) Projektu zagospodarowania terenu
2) Projektu architektoniczno–budowlanego
3) Projektu technicznego wielobranżowy
4) Projekt wykonawczy wielobranżowy
5) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
6) Przedmiaru robót
7) Kosztorysu inwestorskiego
3.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego (Etap I).
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót (Etap II).
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
4.Wykonawca opracuje Projekt Budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U 2020 poz. 1609), następnie zmienionym rozporządzeniem z dnia 25 czerwca 2021r zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U 2021 poz. 1169), zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami. oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz zastosuje się do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz 1409 z późn. zmian).
5.Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego wskazanych w PFU zał. nr.12. Projekt Budowlany powinien obejmować wszystkie branże i specjalności potrzebne do sprawnego wykonania zakresu rzeczowego Przedsięwzięcia
6.Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową w ilości :
1) 4 egzemplarze wielobranżowej Dokumentacji Budowlanej i Technicznej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U 2020 poz. 1609), następnie zmienionym rozporządzeniem z dnia 25 czerwca 2021r zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U 2021 poz. 1169), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami. Powyższa Dokumentacja ma umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy w zakresie rozbudowy Ośrodka Zdrowia w Moszczenicy.
2) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021, poz.2458) w 2-ch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.
7.wykonawca jest zobowiązany do wykonania badań geologicznych i hydrologicznych gruntu celem sprawdzenia, jakości gruntów i przyjęcia stosownych założeń projektowych w zakresie posadowienia budynków.
8.sporządzanie dokumentacji należy rozpocząć od wykonania projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno - budowlanego. Po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę, należy wykonać projekt techniczny wielobranżowy, projekt wykonawczy wielobranżowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, na podstawie, których należy zrealizować wyżej wymieniony przedmiot zamówienia / inwestycji. Wykonawca w ramach zamówienia opracuje, także plan ewakuacji dla projektowanego obiektu oraz wyposaży obiekt w gaśnicę zgodnie z przyjętymi w projekcie założeniami. Dla wyżej wymienionych projektów należy uzyskać ostateczną akceptację Inwestora i przyszłego użytkownika.
9.Całość dokumentacji w wersji elektronicznej należy wykonać na dysku CD lub DVD.
1) Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
• Rysunki, schematy, diagramy – PDF, lub format DXF
• Opisy, zestawienia, specyfikacje – format MS Word, MS Excel
10.Ogólne wymagania dotyczące robót w zakresie części I zamówienia- Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych w zakresie części I zamówienia, było podjęte po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na budowę . Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
11.Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą.
12.Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym do SWZ – Programem Funkcjonalno-Użytkowym „PFU”, stanowiącym (zał. nr 12 do SWZ oraz pod nadzorem osób posiadających odpowiednie, określone prawem budowlanym uprawnienia oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz wg tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej w stosunku do powszechnie stosowanych rozwiązań i ściśle przestrzegając wytycznych technologicznych związanych z danymi systemami oraz zasadami BHP z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
13.Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym projekt organizacji i harmonogram robót budowlanych.
14. Wyroby i materiały winny spełniać warunki określone Ustawą dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych potwierdzone wymaganymi dokumentami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.
15. Materiały i wyroby budowlane winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej itp.
16.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
17.Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
18.Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z zapisem powyżej muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
19.Przed rozpoczęciem robót kierownik budowy zobowiązany jest sporządzić Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku (Dz.U. Nr 120 poz. 1126 z 2003 r.)
20.Wykonawca przez okres realizacji zamówienia zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody związane z realizacją Przedmiotu Umowy. Na dowód powyższego Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed zawarciem Umowy kopii polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki. Ubezpieczenie, o którym mowa powyżej spełniać winno poniższe warunki:
1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego i użytkowanego mienia za szkody wyrządzone osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego oraz powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania;
2) suma ubezpieczenia: kwota stanowiąca co najmniej równowartość wynagrodzenia brutto Wykonawcy;
3) okres ubezpieczenia: od dnia podpisania Umowy, nieprzerwanie w całym okresie realizacji Przedmiotu Umowy.
21.W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed końcem realizacji Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej na przedłużony okres.
22.W przypadku braku zachowania ciągłości ubezpieczenia lub nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów ubezpieczenia do wglądu Zamawiającego na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający uprawniony jest do naliczenia kary umownej określonej w § 9 ust. 1 pkt. 17 projektu umowy lub zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 3251504,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - Rozbudowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy w celu poprawy dostępności do usług publicznych.Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Roboty rozbiórkowe
3) Roboty murowe, żelbetowe, stalowe, schody drewniane,
4) Więźba dachowa,
5) docieplenie połaci dachowej wełną, obłożenie płytami gipsowymi,
6) Stolarka drzwiowa,
7) Ścianki działowe z wyciszeniem wełna mineralną,
8) Roboty tynkarskie i malarskie, okładziny ścian płytkami,
9) Roboty posadzkowe – pomieszczenia użytkowe,
10) Roboty posadzkowe – strych,
11) Instalacje sanitarne,
12) Instalacja wodociągowa,
13) Instalacja kanalizacji sanitarnej,
14) Instalacja centralnego ogrzewania,
15) Instalacje elektryczne,
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia zawiera projekt architektoniczno-budowlany w skład którego wchodzi:
1) Projekt budowlany rozbudowy budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy
2) Projekt techniczny
3) Przedmiary robót
4) Decyzja zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany
3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
4.Za każdym razem gdy w dalszej części SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia.
5.Ogólne wymagania dotyczące robót w zakresie części II zamówienia- Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych w zakresie części II zamówienia, było podjęte po zawarciu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą.
7.Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym do SWZ – projektem architektoniczno-budowlanym stanowiący (zał. Nr 13 do SWZ) oraz pod nadzorem osób posiadających odpowiednie, określone prawem budowlanym uprawnienia oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz wg tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej w stosunku do powszechnie stosowanych rozwiązań i ściśle przestrzegając wytycznych technologicznych związanych z danymi systemami oraz zasadami BHP z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
8.Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym projekt organizacji i harmonogram robót budowlanych.
9.Wyroby i materiały winny spełniać warunki określone Ustawą dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych potwierdzone wymaganymi dokumentami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.
10.Materiały i wyroby budowlane winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej itp.
11.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
12.Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
13.Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z zapisem powyżej muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
14.Przed rozpoczęciem robót kierownik budowy zobowiązany jest sporządzić Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku (Dz.U. Nr 120 poz. 1126 z 2003 r.)
15.Wykonawca przez okres realizacji zamówienia zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody związane z realizacją Przedmiotu Umowy. Na dowód powyższego Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed zawarciem Umowy kopii polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki. Ubezpieczenie, o którym mowa powyżej spełniać winno poniższe warunki:
1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego i użytkowanego mienia za szkody wyrządzone osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego oraz powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania;
2) suma ubezpieczenia: kwota stanowiąca co najmniej równowartość wynagrodzenia brutto Wykonawcy;
3) okres ubezpieczenia: od dnia podpisania Umowy, nieprzerwanie w całym okresie realizacji Przedmiotu Umowy.
16.W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed końcem realizacji Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej na przedłużony okres.
17.W przypadku braku zachowania ciągłości ubezpieczenia lub nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów ubezpieczenia do wglądu Zamawiającego na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający uprawniony jest do naliczenia kary umownej określonej w § 9 ust. 1 pkt. 17 projektu umowy lub zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 336551,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnił postepowanie na podstawie art.255 pkt. 3 ustawy Pzp w związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu wyniosła brutto – 4 483 000,00 zł, co znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia tj. kwota - 4 000 000,00 zł. Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie.
Tym samym spełniona jest przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4483000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7511851,08 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398795,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398795,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Uryga URBUD Usługi Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342885270
7.3.3) Ulica: Łęka 134
7.3.4) Miejscowość: Korzenna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-322
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398795,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.