eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubanie 28a

1.5.2.) Miejscowość: Lubanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-723

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48542513312

1.5.8.) Numer faksu: +48542513312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@lubanie.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubanie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7b01856-c184-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7b01856-c184-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021054/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2886677,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej na modernizację dróg na terenie gminy Lubanie – etap I oraz wykonaniu robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację w zakresie określonym w PFU i uzyskanie, wymagane przepisami prawa zezwolenie na realizację (zgłoszenie budowy, ZRID lub inne wymagane przepisami prawa). Programy funkcjonalno-użytkowe (PFU) określają wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowych, a także budowy dróg w systemie „zaprojektuj-wybuduj”, które obejmują przebudowę, budowę lub rozbudowę następujących dróg:
3.3.1 Przebudowa drogi powiatowej 2609C w miejscowości Kocia Górka, dz nr 9
3.3.2 Przebudowa drogi gminnej 190154C w miejscowości Lubanie, dz nr 278, 155/8
3.3.3 Przebudowa/Budowa drogi wewnętrznej położonej na działce nr 35/13, 54/2 obręb Mikanowo
3.3.4 Budowa drogi gminnej 190114C w miejscowości Janowice, dz. nr 58, 56, 59, 61, 55/1 obręb Janowice
3.3.5 Rozbudowa/Budowa drogi gminnej 190112C w miejscowości Zosin, dz nr 40/4, 40/1, 30/3, 39/1 obręb Zosin,
3.3.6 Budowa drogi gminnej 190112C w miejscowości Siutkówek, dz. nr 60/6, 59/4 obręb Siutkówek
3.3.7 Rozbudowa/Budowa drogi położonej na działce nr 166, 163, 160, 161/2 obręb Mikanowo
3.3.8 Rozbudowa/Budowa drogi gminnej 190144C, dz. nr 100, 104/1 obręb Probostwo Dolne, dz. nr 172, 164, 165/2, 165/1, 171/1, 173, 182, 183/1, 189/1, 190/1 obręb Lubanie - długość odcinka ok. 640m
3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
3.4.1 Wykonanie map do celów projektowych dla każdej z dróg oraz wykonanie czynności geodezyjnych związanych z ustaleniem przebiegu granic pasa drogowego,
3.4.2 Zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania,
3.4.3 Przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagany,
3.4.4 Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3.4.5 Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
3.4.6 Opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz stabilizacja nowych punktów granicznych. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów granicznych, Wykonawca jest zobowiązanych do ich odtworzenia. Z czynności wykonania stabilizacji należy przedłożyć Zamawiającemu kopie protokołów.
3.4.7 Wykonanie 8 tablic (po jednej dla każdej z dróg, które zostaną objęte umową) informacyjnych o wymiarach 180 x 120 cm, zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 10 do SWZ. Tablice należy zamontować po uzgodnieniu treści i miejsca z Zamawiającym (w pasie przedmiotowej drogi) w momencie rozpoczęcia robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: programy funkcjonalno - użytkowe dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5390000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550000,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5390000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5390000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.