eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdea34b0-c216-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131881/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”. Zamawiający umożliwia przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów.
Przedmiotem postępowania jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie 2 (dwóch) kompletnych siłowni telekomunikacyjnych w Komendzie Powiatowej Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2; 06-500 MŁAWA i Komendzie Powiatowej Policji w Płońsku, ul. 1-go Maja 3; 09-100 PŁOŃSK wraz z ukompletowaniem podanym w wymaganiach techniczno-funkcjonalnych, podłączenie dostarczonego systemu zasilania do centralnego systemu nadzoru nad siłowniami WinCN2 zainstalowanego w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz wykonanie dodatkowych usług określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Automatyczne przekazywanie informacji o parametrach i stanach alarmowych systemu zasilania ma odbywać się do centrum nadzoru WinCN2 zlokalizowanego w Wojewódzkim Węźle Łączności w KWP z siedzibą w Radomiu. Zamawiający wymaga aby był zapewniony pełny nadzór nad pracą systemu zasilania oraz jego funkcjonalnością poprzez jedno oprogramowanie nadzorcze zainstalowane w Wojewódzkim Węźle Łączności w KWP z siedzibą w Radomiu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu techniczno-instalacyjnego dostarczonego systemu zasilania, dokumentacji powykonawczej oraz dostarczenia dokumentacji technicznej i obsługowej w języku polskim. System zasilania, który zostanie uruchomiony na każdym z wymienionych obiektów powinien zapewnić równoczesne zasilanie odbiorów 48V DC oraz odbiorów 230V AC. Podczas przerwy w zasilaniu z sieci miejskiej przetwornice inwertorowe powinny bezprzerwowo zasilać urządzenia i stanowiska odbiorcze napięciem 230V AC, korzystając z zapasowej energii zgromadzonej w 2 kpl. akumulatorów 48V DC.
Wymagany zakres prac:
 wykonanie projektu technicznego dla obiektu KPP Mława i KPP Płońsk,
 dostawa nowej siłowni wraz z montażem, wykonanie linii zasilającej od nowej siłowni do RG i uziomu (trasa kablowa ok. 25 m),
 montaż całego systemu zasilania gwarantowanego i podłączenie baterii do siłowni (łącznie ze SNOB-em),
 uruchomienie i przetestowanie nowego systemu zasilania gwarantowanego,
 przełączenie istniejących odbiorów AC/DC po uzgodnieniu z Zamawiającym,
 podłączenie nadzoru siłowni do istniejącego w Wojewódzkim Węźle Łączności KWP
z siedzibą w Radomiu Komputerowego Centrum Nadzoru WinCN2,
 pomiary ochrony przeciwporażeniowej po montażu i uruchomieniu nowej siłowni,
 demontaż 2 kpl. baterii. akumulatorów A602/280 Sonenschein w KPP Mława i KPP Płońsk oraz deinstalacja siłowni Flatpack 1500,
 demontaż stojaków bateryjnych,
 przewóz 2 kpl. baterii akumulatorów A602/280 Sonenschein z KPP Płońsk i KPP Mława wraz ze zdemontowanymi stojakami do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji (KP Gąbin, ul. Tylna 6, 09-530 Gąbin, KP Warka ul. Polna 4a, 05-660 Warka ),
 instalacja i montaż 2 kpl. baterii akumulatorów A602/280 Sonenschein we wskazanych lokalizacjach,
 dokumentacja powykonawcza z wykonanych prac i pomiarów,
 transport siłowni Flatpack 1500 do wskazanego przez zamawiającego miejsca: WŁiI KWP z siedzibą w Radomiu,
 wykonawca odbierze zużyte baterie akumulatorów w celu ich utylizacji na własny koszt.
Wymagania serwisowe:
Wymagany czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszenie formalne (fax, e-mail)
uszkodzenia systemu zasilania:
 do 12 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
wymagany czas usunięcia awarii krytycznej:
 w szafie siłowni telekomunikacyjnej: do 72 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
 w zestawach bateryjnych: do 4 miesięcy przy wymianie baterii ( w ciągu 7 dni podstawienie baterii rezerwowej, jeżeli zaistnieje taka konieczność - od przyjęcia zgłoszenia),
wymagany czas usunięcia uszkodzenia niekrytycznego powstałego w systemie zasilania:
 do 21 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w trybie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Ilekroć w OPZ jest mowa o:
a. Awarii krytycznej- należy przez to rozumieć stan nieprawidłowości systemu zasilania spowodowany uszkodzeniem jednego lub więcej podzespołów urządzenia, występujący nagle i powodujący całkowite unieruchomienie systemu lub nieuzasadnione wyłączenie urządzeń odbiorczych zasilanych przez urządzenie
na skutek powstałego uszkodzenia lub też utratę zdolności podtrzymania zasilania w przypadku zaników sieci zasilającej przy sprawnej baterii. Stan taki uniemożliwia bezprzerwowe zasilanie urządzeń odbiorczych i korzystanie z systemu zgodnie z jego dokumentacją techniczną i instrukcją użytkowania.

b. Awarii niekrytycznej- należy przez to rozumieć wszystkie inne powstałe awarie nie będące awarią krytyczną, które ograniczają sprawność i funkcjonalność systemu lecz umożliwiają w dalszym ciągu bezprzerwowe zasilanie urządzeń odbiorczych.
Wymagania dodatkowe:
 jeżeli użytkowanie oprogramowania w siłowniach obwarowane będzie licencjami, należy je wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia. Licencje nie mogą być ograniczone czasowo.
 zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych oferowanych urządzeń oraz stosownych certyfikatów w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań z zakresu bezpieczeństwa oraz kompatybilności elektromagnetycznej.
 odbioru siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk dokona komisja powołana przez zamawiającego. Odbiór zostanie potwierdzony podpisaniem protokołu odbioru technicznego oraz protokołem odbioru przedmiotu zamówienia.
 zamawiający wymaga aby praca zainstalowanych urządzeń była adekwatna do podanych przez wykonawcę w kartach katalogowych parametrów technicznych.
 wraz z uruchamianymi urządzeniami powinna być dostarczona pełna dokumentacja techniczno – ruchowa w j. polskim w formie papierowej i elektronicznej oraz dodatkowo oprogramowanie wspomagające komunikację i eksploatację (np. konfigurator sterownika, itp) jeśli oferent takiego używa.
 pozostałe materiały po instalacji/deinstalacji, które uwzględniono w kosztach a ich w całości nie wykorzystano, zostaną przekazane do dyspozycji zamawiającego.
 po zakończeniu prac i uruchomieniu siłowni wykonawca w miejscu instalacji ustalonym przez zamawiającego i wykonawcę przeprowadzi szkolenie dla 3 (trzech) wyznaczonych osób, obejmującą budowę urządzeń, pełną obsługę, konfigurację, lokalizację i usuwanie uszkodzeń.
 w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona przeglądy eksploatacyjne siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk po 24miesiącach eksploatacji wraz z kontrolnym rozładowaniem baterii akumulatorów (5h), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Wymagany przegląd, będzie polegał na:
 pełnej diagnostyce siłowni prostownikowo – inwertorowej wg procedur producenta,
 przeprowadzeniu kontrolnego rozładowania 2 kpl. baterii akumulatorów w cyklu rozładowczym 5 godzinnym wg. katalogu producenta,
 usunięcie usterek i wymiana uszkodzonych elementów siłowni lub baterii,
 upgrade oprogramowania siłowni jeśli zaistnieje taka potrzeba,
 czyszczenie siłowni i baterii,
 przekazanie protokołu z przeglądu systemu zasilania wraz z protokołem rozładowania kontrolnego 2 kpl. baterii.
Wskazane prace montażowe siłowni będą się odbywać w obecności upoważnionego pracownika jednostki Policji. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy uzgodnić z WŁiI KWP zs. w Radomiu terminarz rozpoczęcia i zakończenia prac.
Wymagania gwarancyjne:
Minimalny okres gwarancji na całe zestawy zasilania gwarantowanego wynosi 36 miesięcy

W okresie gwarancyjnym wykonawca wykona przeglądy eksploatacyjne siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk po 24 miesiącach eksploatacji wraz z kontrolnym rozładowaniem baterii akumulatorów (5h), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
Wymagany przegląd, będzie polegał na:
 pełnej diagnostyce siłowni prostownikowo – inwertorowej wg procedur producenta,
 przeprowadzeniu kontrolnego rozładowania 2 kpl. baterii akumulatorów w cyklu rozładowczym 5 godzinnym wg. katalogu producenta,
 usunięcie usterek i wymiana uszkodzonych elementów siłowni lub baterii,
 upgrade oprogramowania siłowni jeśli zaistnieje taka potrzeba,
 czyszczenie siłowni i baterii,
 przekazanie protokołu z przeglądu systemu zasilania wraz z protokołem rozładowania kontrolnego 2 kpl. baterii.
Wymagane dokumenty po wykonaniu instalacji systemu zasilania gwarantowanego:
 wykonany projekt techniczny oraz pełna dokumentacja Techniczno-Ruchowa systemu zasilania,
 instrukcja obsługi systemu zasilania w j. polskim,
 certyfikaty (ISO) i Deklaracje zgodności (PN/EU/Eurobat, itp.) wystawione przez producenta systemu zasilania oraz baterii akumulatorów, przetłumaczone na j. polski
 protokół odbiorczy z wykonanych prac i pomiarów elektrycznych,
 karty gwarancyjne, dostarczone w terminie co najmniej 14 dni od podpisaniu protokołu odbioru.
 Dostarczenie protokołów, dokumentacji i wszystkich wymaganych dokumentów musi odbyć się przed wystawieniem o płatnością faktury Vat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
b) Projektowanych postanowieniach umowy
Jeżeli w specyfikacji warunków zamówienia podano nazwę handlową materiału, produktu lub jakiekolwiek rozwiązanie producenta siłowni telekomunikacyjnych to należy rozumieć, że zastosowanie produktu wskazuje na przykładowe rozwiązania techniczne o oczekiwanych parametrach przez Zamawiającego. Zamawiający przez to wskazuje na możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych lub lepszych o wyższych parametrach technicznych. Powyższe rozwiązania techniczne powinny posiadać odpowiednie certyfikaty/aprobaty oraz zostać dopuszczone do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami/normami

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399700,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399700,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399700,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330070798

7.3.3) Ulica: Bugno 3

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399700,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.