eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO NA POTRZEBY 5 WSZK W KRAKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO NA POTRZEBY 5 WSZK W KRAKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190995

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00099779

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów 5 wojskowego Szpitala Klinicz-nego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką lekarza oraz medycznego personelu towarzyszącego. Trans-port sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy tech-niczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmoni-zowane dotyczące ambulansu drogowego typu B i C. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowot-nej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia.
Skład personelu karetki: lekarz posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla lekarzy systemu w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie, pielęgniarka posiadająca kwalifikacje i uprawnienia wy-magane dla pielęgniarek systemu (przepisy jak wyżej) lub ratownik medyczny, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
. Skład personelu karetki będzie dostosowany do potrzeb Zamawiającego.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 12 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 29.02.2025 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako suma stawki ryczałtowej za transport do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocław-ska 1-3 oraz iloczynu stawki za każdy kilometr ponad 25 km (począwszy od 26 km) i ilości przejechanych kilometrów. Przez okre-ślenie ryczałt należy rozumieć przebycie najkrótszą drogą publiczną odległości w sumie do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywat-nym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu drogą publiczną najkrótsza trasą.
11. Początek realizacji zlecenia stanowi siedziba Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 a zakończenie zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny był zatrudniony na podstawie umowy o pracę (z zastreżeniem, że wymóg ten nie dotyczy osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia dla lekarzy systemu oraz ratowników me-dycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym) posiadające kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach: w art.3 pkt 3, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.3 pkt 6 , w art. 10, w art.36. ust. 1, pkt 1 i pkt 2 -w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.36 ust.3, -Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Pań-stwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorzą-dzie ratowników medycznych, oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją z zakresu określonego dla systemu państwowego ratownictwa medycznego (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia

Po zmianie:
Pakiet nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów 5 wojskowego Szpitala Klinicz-nego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką lekarza oraz medycznego personelu towarzyszącego. Trans-port sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy tech-niczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmoni-zowane dotyczące ambulansu drogowego typu B i C. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowot-nej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia.
Skład personelu karetki: lekarz posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla lekarzy systemu w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie, pielęgniarka posiadająca kwalifikacje i uprawnienia wy-magane dla pielęgniarek systemu (przepisy jak wyżej) lub ratownik medyczny, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
. Skład personelu karetki będzie dostosowany do potrzeb Zamawiającego.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 12 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 29.02.2025 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako iloczyn ilości godzin realizacji zlecenia i stawki za 1 godzinę w granicach administracyjnych miasta Krakowa, poza granice administracyjne miasta Krakowa jako suma iloczynu godzin i stawki za 1 godzinę i iloczynu ilości przejechanych kilo-metrów i stawki za 1 km licząc od bazy Wykonawcy kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu drogą publiczną najkrótsza trasą.
11. Początek i koniec realizacji zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny posiadajął kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach: w art.3 pkt 3, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.3 pkt 6 , w art. 10, w art.36. ust. 1, pkt 1 i pkt 2 -w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.36 ust.3, -Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycz-nych, oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją z zakresu określonego dla systemu państwowego ratownictwa medycznego (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia
16. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95, tj. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320) osób relizaujących zamówienie w imieniu Przyjmującego zamówienie (wymóg ten dotyczy Kierownika/kierowników ds. transportu sanitarnego). Nie przewiduje się wymagan z art. 96 Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów 5 wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką ratownika oraz personelu towarzyszącego. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu A, B. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia. Skład personelu karetki: co najmniej ratownik posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla ratownika w rozumieniu art.13 ust. 1 i art.14 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. Skład personelu karetki będzie dostosowany do potrzeb Zamawiającego.3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako suma stawki ryczałtowej za transport do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocław-ska 1-3 oraz iloczynu stawki za każdy kilometr ponad 25 km (począwszy od 26 km) i ilości przejechanych kilometrów. Przez okre-ślenie ryczałt należy rozumieć przebycie najkrótszą drogą publiczną odległości w sumie do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywat-nym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu droga publiczna najkrótsza trasą.
11. Początek realizacji zlecenia stanowi siedziba Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 a zakończenie zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny był zatrudniony na podstawie umowy o pracę (z zastreżeniem, ze wymóg ten nie dotyczy osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia dla lekarzy systemu oraz ratowników medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym) posiadające kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : ratownik art.13 ust. 1 i art.14 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia

Po zmianie:
Pakiet nr 2
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów 5 wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką ratownika oraz personelu towarzyszącego. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu A, B. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia. Skład personelu karetki: co najmniej ratownik posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla ratownika w rozumieniu art.13 ust. 1 i art.14 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. Skład personelu karetki będzie dostosowany do potrzeb Zamawiającego.3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako iloczyn ilości godzin realizacji zlecenia i stawki za 1 godzinę w granicach administracyjnych miasta Krakowa, poza granice administracyjne miasta Krakowa jako suma iloczynu godzin i stawki za 1 godzinę i iloczynu ilości przejechanych kilo-metrów i stawki za 1 km licząc od bazy Wykonawcy kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu droga publiczna najkrótsza trasą.
11. Początek i koniec realizacji zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny posiadał kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : ratownik art.13 ust. 1 i art.14 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wy-konywaną funkcją dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia
16. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95, tj. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320) osób relizaujących zamówienie w imieniu Przyjmującego zamówienie (wymóg ten dotyczy Kierownika/kierowników ds. transportu sanitarnego). Nie przewiduje się wymagan z art. 96 Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów 5 wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką ratownika medycznego oraz personelu towarzyszącego. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu B i C. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia. Skład personelu karetki: co najmniej ratownik medyczny posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla ratownika medycznegow rozumieniu art.10 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniającym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonawca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odrębnie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalendarzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako suma stawki ryczałtowej za transport do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 oraz iloczynu stawki za każdy kilometr ponad 25 km (począwszy od 26 km) i ilości przejechanych kilometrów. Przez określenie ryczałt należy rozumieć przebycie najkrótszą drogą publiczną odległości w sumie do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu droga publiczna najkrótsza trasą.
11. Początek realizacji zlecenia stanowi siedziba Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 a zakończenie zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny był zatrudniony na podstawie umowy o pracę (z zastreżeniem, ze wymóg ten nie dotyczy osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia dla lekarzy systemu oraz ratowników medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym) posiadające kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : w art. 10, Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycznych, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ,oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia.

Po zmianie:
Pakiet nr 3
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów 5 wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką ratownika medycznego oraz personelu towarzyszącego. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu B i C. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia. Skład personelu karetki: co najmniej ratownik medyczny posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla ratownika medycznegow rozumieniu art.10 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniającym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonawca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odrębnie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako iloczyn ilości godzin realizacji zlecenia i stawki za 1 godzinę w granicach administracyjnych miasta Krakowa, poza granice administracyjne miasta Krakowa jako suma iloczynu godzin i stawki za 1 godzinę i iloczynu ilości przejechanych kilo-metrów i stawki za 1 km licząc od bazy Wykonawcy kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu droga publiczna najkrótsza trasą.
11. Początek i koniec realizacji zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny posiadał kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : w art. 10, Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycznych, kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ,oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia.
16. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95, tj. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320) osób relizaujących zamówienie w imieniu Przyjmującego zamówienie (wymóg ten dotyczy Kierownika/kierowników ds. transportu sanitarnego). Nie przewiduje się wymagan z art. 96 Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Pakiet nr 4
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego karetką bariatryczną pacjentów 5 wojskowe-go Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką lekarza oraz medycznego personelu towa-rzyszącego. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniają-cego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu B i C. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarne-go zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia.
Skład personelu karetki: lekarz posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla lekarzy systemu w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie, pielęgniarka posiadająca kwalifikacje i uprawnienia wy-magane dla pielęgniarek systemu lub ratownik medyczny-(przepisy jak wyżej), kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako suma stawki ryczałtowej za transport do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocław-ska 1-3 oraz iloczynu stawki za każdy kilometr ponad 25 km (począwszy od 26 km) i ilości przejechanych kilometrów. Przez okre-ślenie ryczałt należy rozumieć przebycie najkrótszą drogą publiczną odległości w sumie do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywat-nym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu drogą publiczną najkrótsza trasą.
11. Początek realizacji zlecenia stanowi siedziba Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 a zakończenie zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny był zatrudniony na podstawie umowy o pracę (z zastreżeniem, ze wymóg ten nie dotyczy osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia dla lekarzy systemu oraz ratowników me-dycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym) posiadające kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : w art.3 pkt 3, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.3 pkt 6 , w art. 10, w art.36. ust. 1, pkt 1 i pkt 2 -w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.36 ust.3, -Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Pań-stwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorzą-dzie ratowników medycznych oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją z zakresu określonego dla systemu państwowego ratownictwa medycznego (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówie-nia

Po zmianie:
Pakiet nr 4
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego karetką bariatryczną pacjentów 5 wojskowe-go Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką lekarza oraz medycznego personelu towa-rzyszącego. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniają-cego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu B i C. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarne-go zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia.
Skład personelu karetki: lekarz posiadający kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla lekarzy systemu w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie, pielęgniarka posiadająca kwalifikacje i uprawnienia wy-magane dla pielęgniarek systemu lub ratownik medyczny-(przepisy jak wyżej), kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako iloczyn ilości godzin realizacji zlecenia i stawki za 1 godzinę w granicach administracyjnych miasta Krakowa, poza granice administracyjne miasta Krakowa jako suma iloczynu godzin i stawki za 1 godzinę i iloczynu ilości przejechanych kilo-metrów i stawki za 1 km licząc od bazy Wykonawcy kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu drogą publiczną najkrótsza trasą.
11. Początek i koniec realizacji zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny posiadał kwalifikacje zawodowe kwalifikacje za-wodowe określone w następujących przepisach : w art.3 pkt 3, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.3 pkt 6 , w art. 10, w art.36. ust. 1, pkt 1 i pkt 2 -w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.36 ust.3, -Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwo-wym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycznych oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją z zakresu okre-ślonego dla systemu państwowego ratownictwa medycznego (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia
16. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95, tj. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320) osób relizaujących zamówienie w imieniu Przyjmującego zamówienie (wymóg ten dotyczy Kierownika/kierowników ds. transportu sanitarnego). Nie przewiduje się wymagan z art. 96 Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Pakiet nr 5
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego karetką bariatryczną pacjentów 5 wojskowe-go Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką ratownika medycznego oraz medycznego personelu towarzyszącego niezbędnego do wykonania transportu. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu A lub B w zależności od potrzeb Zamawiającego. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finanso-wanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia.
Skład personelu karetki: ratownik medyczny w rozumieniu art.10 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, personel medyczny niezbędny do realizacji transportu, w zależności od potrzeb Zamawiającego, kierowca z upraw-nieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi. kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowa-nymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Skład personelu karetki będzie dostosowany do potrzeb Zamawiającego.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9.Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako suma stawki ryczałtowej za transport do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocław-ska 1-3 oraz iloczynu stawki za każdy kilometr ponad 25 km (począwszy od 26 km) i ilości przejechanych kilometrów. Przez okre-ślenie ryczałt należy rozumieć przebycie najkrótszą drogą publiczną odległości w sumie do 25 km licząc od siedziby Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywat-nym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu drogą publiczną najkrótsza trasą.
11. Początek realizacji zlecenia stanowi siedziba Zamawiającego w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 a zakończenie zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny był zatrudniony na podstawie umowy o pracę (z zastreżeniem, ze wymóg ten nie dotyczy osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia dla lekarzy systemu oraz ratowników me-dycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym) posiadające kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : w art.3 pkt 6 , w art. 10, w art.36. ust. 1, pkt 2 -w zależności od potrzeb Za-mawiającego, w art.36 ust.3, -Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycznych oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją z zakresu określonego dla systemu państwowego ratownictwa medycznego (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realiza-cji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia

Po zmianie:
Pakiet nr 5
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego karetką bariatryczną pacjentów 5 wojskowe-go Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 z opieką ratownika medycznego oraz medycznego personelu towarzyszącego niezbędnego do wykonania transportu. Transport sanitarny powinien być realizowany przy użyciu specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniającego cechy techniczne i jakościowe oraz posiadającego wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące ambulansu drogowego typu A lub B w zależności od potrzeb Zamawiającego. Inne wymagania dotyczące warunków transportu sanitarnego zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finanso-wanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów normujących zasady udzielania świadczeń w zakresie transportu sanitarnego, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2.Wykonawca powinien rozpocząć przewóz pacjenta z miejsca pobytu na terenie 5 WSzKzP SPZOZ najpóźniej w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia.
Skład personelu karetki: ratownik medyczny w rozumieniu art.10 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, personel medyczny niezbędny do realizacji transportu, w zależności od potrzeb Zamawiającego, kierowca z upraw-nieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi. kierowca z uprawnieniami do kierowania pojazdami uprzywilejowa-nymi w rozumieniu art.106 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Skład personelu karetki będzie dostosowany do potrzeb Zamawiającego.
3.Umowa na świadczenie usług transportu sanitarnego będzie zawarta na okres 10 miesięcy lub do czasu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na pokrycie kosztów zamawianych usług. Planowany czas świadczenia usług usługi od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie pod numer wskazany przez Wykonawcę zamówienia.
5.Wykonawca zapewni nagrywanie rozmów telefonicznych, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz ich archiwizowanie przez okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany w razie konieczności do realizacji wszystkich zleceń 5 WSzKzP SP ZOZ w Krakowie w tym zlecenia przewozu na terenie Szpitala. Wykonawca może podzlecić realizację transportu sanitarnego innym podmiotom spełniają-cym kryteria określone w niniejszym postępowaniu, przy czym odpowiedzialność za skutki podzlecenia będzie ponosił Wykonaw-ca. W takim przypadku Wykonawca powiadamia Zamawiającego przed wykonaniem transportu sanitarnego.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zlecenia na transport sanitarny, wystawionego przez lekarza 5 WSzKzP SPZOZ w Krakowie po uprzednim telefonicznym zleceniu transportu ze strony Szpitala przez osobę upoważnioną.
8.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wyliczone każdorazowo (za każde zlecenie odręb-nie) wg stawki określonej za oferowaną jednostkę rozliczeniową.
9. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie wyliczone za każdy miesiąc kalen-darzowy w którym realizowany był transport sanitarny jako suma wykonanych zleceń w danym miesiącu. Wartość każdego zlecenia będzie określona jako iloczyn ilości godzin realizacji zlecenia i stawki za 1 godzinę w granicach administracyjnych miasta Krakowa, poza granice administracyjne miasta Krakowa jako suma iloczynu godzin i stawki za 1 godzinę i iloczynu ilości przejechanych kilo-metrów i stawki za 1 km licząc od bazy Wykonawcy kończąc w bazie Wykonawcy, w ramach jednego zlecenia. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednictwem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
10.Ilość kilometrów dla każdego zlecenia będzie wyliczona na podstawie rzeczywistego przebiegu/przejazdu drogą publiczną najkrótsza trasą.
11. Początek i koniec realizacji zlecenia stanowi baza Wykonawcy.
12. Baza Wykonawcy powinna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krakowa w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego licząc połączenie drogą publiczną. Odległości zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pośrednic-twem strony www.google.pl/maps, z parametrem wyszukiwania trasa najkrótsza pojazdem prywatnym/ osobowym
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terytorium Polski.
14. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonania umowy a Wykonawca ma obowiązek umożliwienia przeprowadzenia kontroli oraz udostępnić/dostarczyć wszelkie dokumenty i informacje jakie dotyczą wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby personel wykonujący zlecony transport sanitarny posiadał kwalifikacje zawodowe określone w następujących przepisach : w art.3 pkt 6 , w art. 10, w art.36. ust. 1, pkt 2 -w zależności od potrzeb Zamawiającego, w art.36 ust.3, -Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym , w art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycznych oraz posiadał w widocznym miejscu identyfikator ze zdjęciem oraz wykonywaną funkcją z zakresu określonego dla systemu państwowego ratownictwa medycznego (np. lekarz specjalista ,pielęgniarka systemu/ ratownik medyczny itp.) dający możliwość weryfikacji bezpośredniej kwalifikacji do realizacji transportu sanitarnego będącego przedmiotem zamówienia
16. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95, tj. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320) osób relizaujących zamówienie w imieniu Przyjmującego zamówienie (wymóg ten dotyczy Kierownika/kierowników ds. transportu sanitarnego). Nie przewiduje się wymagan z art. 96 Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-19 09:00

Po zmianie:
2024-02-22 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-19 09:30

Po zmianie:
2024-02-22 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-19

Po zmianie:
2024-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.