eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otów › Dostawa pieczywa, miês i wêdlin oraz drobiu



Og³oszenie z dnia 2022-06-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieczywa, miês i wêdlin oraz drobiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pieczywa, miês i wêdlin oraz drobiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e31a1429-e254-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00190834

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094655/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.10 Dostawa pieczywa, miêsa, wêdlin i drobiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow 3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Pieczywo i ciastka

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

15811400-0 - Bu³eczki

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przed³u¿onej trwa³o¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

6. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 20% (dotyczy zarówno zwiêkszenia ilo¶ci jak i zmniejszenia ilo¶ci asortymentu). Zamawiaj±cy gwarantuje z³o¿enie zamówienia na poziomie nie mniejszym ni¿ 80% ilo¶ci asortymentu w ramach umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej)

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-04 do 2023-07-03

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Miêso i wêdliny

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15110000-2 - Miêso

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131000-5 - Konserwy i przetwory z miêsa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

6. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 20% (dotyczy zarówno zwiêkszenia ilo¶ci jak i zmniejszenia ilo¶ci asortymentu). Zamawiaj±cy gwarantuje z³o¿enie zamówienia na poziomie nie mniejszym ni¿ 80% ilo¶ci asortymentu w ramach umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej)

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-04 do 2023-07-03

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Drób

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

6. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 20% (dotyczy zarówno zwiêkszenia ilo¶ci jak i zmniejszenia ilo¶ci asortymentu). Zamawiaj±cy gwarantuje z³o¿enie zamówienia na poziomie nie mniejszym ni¿ 80% ilo¶ci asortymentu w ramach umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej)

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-04 do 2023-07-03

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy stawia warunek w powy¿szym zakresie.
Wykonawca jako podmiot dzia³aj±cy na rynku spo¿ywczym lub na rynku materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci± musi posiadaæ wpis do rejestru zak³adów albo o zatwierdzenie zak³adu i o wpis do rejestru zak³adów, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021 ze zmianami).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadku wyst±pienia którejkolwiek ze szczególnych okoliczno¶ci, tj.:
1) wycofania z obrotu,
2) czasowego wycofania produktu przez producenta,
3) czasowego wstrzymania produkcji,
4) braku produkcji,
5) zaprzestania produkcji asortymentu bêd±cego przedmiotem Umowy,
6) zaistnienia incydentu medycznego,
7) wyga¶niêcia koncesji,
8) zaistnienia niezale¿nych od Wykonawcy skutków wypadków losowych (jak np.: czasowa awaria linii produkcyjnej u producenta, czasowy brak dostêpno¶ci surowców czy wp³yw klêsk ¿ywio³owych), Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania odpowiednika asortymentu bêd±cego przedmiotem Umowy w ramach tego samego przeznaczenia oraz posiadaj±cego w³a¶ciwo¶ci na poziomie nie gorszym ni¿ asortyment bêd±cy przedmiotem umowy, nieprowadz±cego do zmiany przedmiotu zamówienia, oraz spe³niaj±cego wymogi, o których mowa w za³±czniku nr 2 do SWZ – OPZ, o tej samej lub ni¿szej cenie jak okre¶lono w za³±czniku nr 1a do SWZ, stanowi±cym integraln± czê¶æ niniejszej umowy. Brak mo¿liwo¶ci realizacji ww. zobowi±zania stanowi podstawê do odst±pienia przez Zamawiaj±cego od umowy w ww. zakresie.
2. Je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci wymienione w ust. 1 i jednocze¶nie na rynku wyst±pi brak odpowiednika asortymentu bêd±cego przedmiotem Umowy – Wykonawca, który nie ponosi za powy¿sze okoliczno¶ci zawinienia, nie bêdzie z tego tytu³u obci±¿any karami umownymi. Wykonawca w zwi±zku z powy¿szym, przedstawia odpowiednie dokumenty (dowody).
3. W przypadku innego sposobu pakowania oferowanego asortymentu – „zamiennika - odpowiednika” cena za opakowanie zbiorcze oferowanego „odpowiednika” zostanie odpowiednio przeliczona przez Wykonawcê, wraz z podaniem ilo¶ci jednostkowych w opakowaniu zbiorczym.
4. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 ka¿dorazowo pisemnie informuje Zamawiaj±cego, za³±czaj±c odpowiednie dokumenty (dowody) potwierdzaj±ce zaistnienie w/w faktów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.