eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 1574 i części działek nr 1026/4 i 1071 w m. Szczuczyn wraz z zagospodarowaniem terenu.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 1574 i części działek nr 1026/4 i 1071 w m. Szczuczyn wraz z zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE- TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: WPK-TBS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450010553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 15

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpkszczuczyn1992@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wkp-tbs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 1574 i części działek nr 1026/4 i 1071 w m. Szczuczyn wraz z zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1499b73f-be85-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075234

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPK-TBS.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4817834,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn przy ul. Nadstawnej.
2. Zakres opracowania obejmuje:
a) budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z murkiem oporowym zlokalizowanymi przy klatce nr.2
b) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej:
- przyłącza kanalizacji sanitarnej
- zewnętrznej doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej
- zewnętrznej instalacji elektrycznej (WLZ oraz oświetlenie terenu)
- zewnętrznej instalacji teletechnicznej (kanalizacja kablowa na potrzeby instalacji telekomunikacyjnych)
c) wykonanie 2 parkingów dla samochodów osobowych (10 + 6 m.p.)
d) utwardzenie dojść i dojazdów do projektowanego budynku i parkingów
e) wydzielenie 6-ciu miejsc postojowych na istniejącym utwardzeniu na dz. o nr. 1026/4
f) wykonanie zjazdu z działki o nr 1071 na działkę o nr 1574
g) wykonanie ogrodzenia terenu,
h) wykonanie altany śmietnikowej wraz z dostawą pojemników 1100 l.
i) rozbiórkę istniejącego budynku garażowego, ogrodzenia znajdującego się na działce w jej północno-zachodniej części, trzech podziemnych zbiorników na ścieki zlokalizowanych w zachodniej części działki o nr po granicy z działką 1026/4
UWAGA:
a) W zakres prac nie wchodzi szpachlowanie ścian i sufitów oraz ich malowanie w lokalach mieszkalnych. W pom. komórek lokatorskich oraz pom. węzła i wodomierza dokonać dwukrotnego malowania ścian i sufitów, w częściach wspólnych przewidzieć szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów.
b) Przy realizacji inwestycji należy uwzględnić koszt nadzoru archeologicznego i geotechnicznego.
c) W cenie przewidzieć zakup 6 szt. gaśnic (oraz oznakowanie) i sporządzenie instrukcji p.poż., świadectw energetycznych dla poszczególnych mieszkań i dla całego obiektu.
d) W cenie uwzględnić koszty wykonania przyłącza wodociągowego.
e) Gmina Szczuczyn przystąpiła do sporządzenia projektu budowy sieci ciepłowniczej preizolowanej wraz z przyłączem do budynku w cenie nie uwzględniać kosztów przyłącza a jedynie elementy przyłącza wewnątrz budynku (w węźle).
f) W cenie uwzględnić koszty opracowania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do otrzymania pozwolenia na użytkowanie obiektu

3. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez „GRAF” Pracownia Architektoniczno – Graficzna, ul. Czysta 14, 15-463 Białystok zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 198/2023 z dnia 06.11.2023r. wydanym przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 9 do SWZ)
2) Przedmiary robót (Załącznik Nr 10 do SWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca na własne ryzyko może je wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w załączonych przedmiarach robót, np. pominięcie niektórych robót lub zaniżenie ich ilości, nie będą podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotowego zamówienia. W przypadku rozbieżności w rzeczywistej ilości i rodzaju wykonanych robót w stosunku do przyjętych w kosztorysie ofertowym w żaden sposób nie wpływa to na zmianę wynagrodzenia.
3) Wzór umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
4. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, przedmiot zamówienia jest opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, oraz zastosowane materiały/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami i warunkami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, oraz ewentualnymi pytaniami i wyjaśnieniami do SWZ na etapie procedury przetargowej. Ponadto roboty winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, właściwymi normami, warunkami techniczno – budowlanymi, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najniższej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zaś przyszli nabywcy nieruchomości nie wyrazili zgody na zwiększenie wartości do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.