eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2024-02-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³ocka 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp17.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zsp17.bip.gliwice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df473f34-b0c8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00190755

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030593/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df473f34-b0c8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df473f34-b0c8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim,
2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z zastrze¿eniem sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty) odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne,
4) adres strony prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df473f34-b0c8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przegl±daj postêpowania/konkursy"),
5) Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-df473f34-b0c8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0,
6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”,
7) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
8) sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych,
9) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub o¶wiadczenia, sk³adane w toku postêpowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty" niniejszej specyfikacji, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (KIR), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objêto¶ci) dokumentów elektronicznych Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ przekazywania dokumentów w formacie ".rar", natomiast do danych zawieraj±cych informacjê graficzn± - format ".bmp".
Preferowane przez Zamawiaj±cego formaty:
a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);
b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.

Dalsze informacje dostêpne s± w tre¶ci SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP17.26.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2024 roku oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 40 000 litrów na potrzeby kot³owni zlokalizowanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach, w tym na terenie szko³y i przedszkola. Obie kot³ownie znajduj± siê w budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 17, 44-164 Gliwice, ul. P³ocka 16.

2. Olej opa³owy lekki powinien spe³niaæ poni¿sze wymagania i odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym Polskich Norm PN-C-96024:2020-12

Lp. W³a¶ciwo¶æ Jednostka miary Warto¶æ
1. Warto¶æ opa³owa, min. MJ/kg 42,6
2. Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 stopni Celsjusza, max mm2/s 6,00
3. Temperatura p³yniêcia, max °C -20,0
4. Temperatura zap³onu, min. °C 56
5. Zawarto¶æ siarki, max %(m/m) 0,10
6. Gêsto¶æ w temp. 15°C, max. kg/m3 860


Ka¿dorazowa dostawa oleju opa³owego lekkiego powinna byæ potwierdzona ¶wiadectwem jako¶ci lub innym równowa¿nym dokumentem, wystawionym przez producenta nie pó¼niej ni¿ w dniu dostawy i dostarczone nie pó¼niej ni¿ w dniu dostarczenia faktury. Parametry dostarczonego oleju musz± byæ zgodne ze ¶wiadectwem jako¶ci i z obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami i wymogami dla kot³owni opalanych paliwem p³ynnym.

3. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do jako¶ci oleju opa³owego, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obci±¿ony Wykonawca.

4. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwej jako¶ci oleju opa³owego Wykonawca pokryje równie¿ koszty zwi±zane z usuniêciem ewentualnych awarii pieców CO zasilanych owym olejem.

5. Dostawy oleju bêd± siê odbywa³y sukcesywnie w dni robocze w godzinach 8.00-14.00 od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ci±gu trwania umowy ka¿dorazowo na zlecenie Zamawiaj±cego (telefoniczne lub mailowe), okre¶laj±c ilo¶æ i miejsce dostawy.

6. Je¿eli zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy oleju opa³owego przypada³by po dopuszczalnej przez Zamawiaj±cego godzinie dostawy lub w dniu wolnym od pracy, Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ olej opa³owy w pierwszej dopuszczalnej godzinie nastêpnego dnia roboczego.

7. Szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego lekkiego wynosi ok. 40 000 litrów. Ostateczna ilo¶æ zamówionego oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, w zwi±zku z czym, ilo¶æ zamówionych w okresie obowi±zywania umowy litrów oleju opa³owego mo¿e byæ ni¿sza ni¿ okre¶lona w SWZ, ale nie ni¿sza ni¿ 30 000 litrów.

8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zamówienia przez Zamawiaj±cego mniejszej ilo¶ci dostaw ni¿ te, które zosta³y okre¶lone w przedmiocie zamówienia.

9. Pojemno¶æ zbiorników na olej opa³owy w kot³owniach:

kot³ownia przy szkole o pojemno¶ci zbiorników 10 000 litrów
(10 zbiorników x 1000l)
kot³ownia przy przedszkolu o pojemno¶ci zbiorników 5 000 litrów
(5 zbiorników x1000l)
10. Ilo¶æ jednorazowego zamówienia oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od bie¿±cych potrzeb placówki. ¦rednio jednorazowe dostawy mog± siê wahaæ w ilo¶ci od 2000 litrów do nie wiêkszej ni¿ 90 % pojemno¶ci zbiorników poszczególnej kot³owni.

11. Roz³adunek paliwa do wy¿ej wymienionych zbiorników ma odbywaæ siê cystern± samochodow± zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposa¿on± w koñcówkê wlewow± z zalegalizowanym "odmierzaczem" (w litrach) - wyposa¿on± w drukarkê zapewniaj±c± wydruk faktycznych ilo¶ci litrów zlewanego paliwa oraz tabelê wska¼nika temperatur podczas nape³niania cysterny olejem opa³owym.

12. Wykonawca mo¿e realizowaæ zamówienia wy³±cznie przy pomocy osób - pracowników posiadaj±cych wymagane prawem uprawnienia do kierowania autocystern± i roz³adunku paliw p³ynnych oraz na sprzêcie posiadaj±cym aktualne badania techniczne odpowiadaj±ce wymogom dla transportu paliw p³ynnych.

13. Dostawy do poszczególnych kot³owni mog± byæ ³±czone, a faktury za dostarczony olej nie musz± byæ wystawiane oddzielnie, ale musi byæ mo¿liwo¶æ dokonania dok³adnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych kot³owni.

14. Za³adunek, transport i roz³adunek zostanie ujêty w cenie jednostkowej oleju.

15. Dowodem przyjêcia dostawy lekkiego oleju bêdzie dokument WZ ze wskazan± faktyczn± ilo¶ci± dostarczonego paliwa. Ilo¶æ dostarczonego oleju do danej kot³owni musi byæ potwierdzona przez upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego i dopiero taka mo¿e stanowiæ podstawê do wystawienia faktury. Rozliczenie ilo¶ci dostarczonego oleju bêdzie siê odbywa³o w litrach.

16. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e zamówiony i dostarczony olej opa³owy bêdzie w ca³o¶ci wykorzystywany do celów opa³owych.

17. W zwi±zku z faktem, i¿ Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 17 w Gliwicach mie¶ci siê na osiedlu, w ¶cis³ej zabudowie domków jednorodzinnych oraz ograniczonym dojazdem do poszczególnych kot³owni - Zamawiaj±cy zaleca odbycie przez Wykonawcê wizji lokalnej celem zapoznania siê z miejscem dostaw.

18.Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszystkie szkody wyrz±dzone przez swoich pracowników lub inne osoby wspó³pracuj±ce, wyrz±dzone w mieniu Zamawiaj±cego.

19. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Szacunkowa wielko¶æ prawa opcji nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego i bêdzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy.

20. Cena jednostkowa prawa opcji bêdzie identycznie obliczana jak w zamówieniu podstawowym, okre¶lonym w formularzu oferty - szczegó³owe warunki korzystania z prawa opcji - opisane w paragrafie 9 wzoru umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

szczegó³owe warunki korzystania z prawa opcji - opisane w paragrafie 9 wzoru umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunku:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1385 ze zm.), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunku:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia i posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³ 00/100 ).


4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Roz³adunek paliwa do zbiorników ma odbywaæ siê cystern± samochodow± zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposa¿on± w koñcówkê wlewow± z zalegalizowanym "odmierzaczem" (w litrach) - wyposa¿on± w drukarkê zapewniaj±c± wydruk faktycznych ilo¶ci litrów zlewanego paliwa oraz tabelê wska¼nika temperatur podczas nape³niania cysterny olejem opa³owym.

5. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na warto¶æ w z³otych wed³ug ¶redniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
2. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
Na wezwanie:
1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
2. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp
3. o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz o¶wiadczeñ, które wykonawca sk³ada na wezwanie:
1. koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 833 ze zm.), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
2. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami "Wzór umowy" - za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.