eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191081645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego, 29

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-00-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zopo.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zopo.gmina.puck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cae412f-ea05-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060128/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021 - 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122445/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202675,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279
Strzelno
Swarzewo
Mrzezino

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279
Mrzezino
Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 96962,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Rumi, ul. Sabata 12
Brudzewo
Połchowo
XVI Liceum Ogólnokształcące Specjalne w Gdyni, ul. Energetyków 13
Rekowo Górne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 70990,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkoła Podstawowa Factum w Pucku, ul. Wałowa 10A*
Łebcz
Pierwsze Przedszkole Integracyjne w Pucku, ul. Wejherowska 32 A*
Mała Piaśnica
Łebcz
Swarzewo
Przedszkole Niepubliczne "Grzybek" w Pucku ul. Lipowa 14**
Swarzewo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 34722,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający w dniu 21.07.2021 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części”, które to zostało wszczęte w wyniku unieważnienia przedmiotowych części w ramach innego postępowania. Natomiast w dniu 22.07.2021r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w dwóch częściach i powrócił do etapu badania i oceny ofert. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PZP.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający w dniu 21.07.2021 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części”, które to zostało wszczęte w wyniku unieważnienia przedmiotowych części w ramach innego postępowania. Natomiast w dniu 22.07.2021r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w dwóch częściach i powrócił do etapu badania i oceny ofert. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PZP.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający w dniu 21.07.2021 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części”, które to zostało wszczęte w wyniku unieważnienia przedmiotowych części w ramach innego postępowania. Natomiast w dniu 22.07.2021r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w dwóch częściach i powrócił do etapu badania i oceny ofert. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.