Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122445/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191081645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego, 29
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-00-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zopo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zopo.gmina.puck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cae412f-ea05-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021 - 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122445/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202675,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Powiatowy Zespół Kształcenia SpecjalnegoSpecjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279
Strzelno
Swarzewo
Mrzezino
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279
Mrzezino
Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 96962,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Rumi, ul. Sabata 12Brudzewo
Połchowo
XVI Liceum Ogólnokształcące Specjalne w Gdyni, ul. Energetyków 13
Rekowo Górne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 70990,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa Factum w Pucku, ul. Wałowa 10A*Łebcz
Pierwsze Przedszkole Integracyjne w Pucku, ul. Wejherowska 32 A*
Mała Piaśnica
Łebcz
Swarzewo
Przedszkole Niepubliczne "Grzybek" w Pucku ul. Lipowa 14**
Swarzewo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 34722,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający w dniu 21.07.2021 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części”, które to zostało wszczęte w wyniku unieważnienia przedmiotowych części w ramach innego postępowania. Natomiast w dniu 22.07.2021r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w dwóch częściach i powrócił do etapu badania i oceny ofert. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PZP.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający w dniu 21.07.2021 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części”, które to zostało wszczęte w wyniku unieważnienia przedmiotowych części w ramach innego postępowania. Natomiast w dniu 22.07.2021r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w dwóch częściach i powrócił do etapu badania i oceny ofert. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PZP.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający w dniu 21.07.2021 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie gminy Puck w roku szkolnym 2021-2022 w podziale na 3 części”, które to zostało wszczęte w wyniku unieważnienia przedmiotowych części w ramach innego postępowania. Natomiast w dniu 22.07.2021r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w dwóch częściach i powrócił do etapu badania i oceny ofert. W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" z opcją: Część 1: Zajęcia z TUS, Część 2: Zajęcia z psychologiem.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia z integracji sensorycznej z podziałem na 5 części z opcją
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Warta Bolesławiecka do placówek oświatowych w Bolesławcu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.09-20.12.2024r.
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.