Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00052420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych dla RZD Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iung.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych dla RZD Werbkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a6b42be-b6a5-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.220.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 454792,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych dla RZD Werbkowice.
2. Świadczona usługa weterynaryjna ma na celu zachowanie, ratowanie lub poprawę zdrowia zwierząt i ich produkcyjności.
3. Usługami weterynaryjnymi objęte zostanie:
1) bydło - średni stan około 500 sztuk;
2) owce - średni stan około 80 sztuk.
4. Usługa weterynaryjna obejmuje w szczególności:
1) Kompleksową opiekę weterynaryjną nad stadem bydła mlecznego oraz owiec.
2) Badanie i diagnozowanie stanu zdrowia zwierząt.
3) Diagnozowanie chorób.
4) Ustalanie programu profilaktycznego dla wszystkich zwierząt.
5) Monitoring stanu zdrowotności zwierząt.
6) Świadczenie usług doradczych w celu uzyskania najlepszych efektów produkcyjnych.
7) Nadzór nad rozrodem i inseminacją.
8) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji medycznej.
9) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji weterynaryjnej oraz dokumentacji koniecznej dla obrotu środkami leczniczymi.
5. Usługa obejmuje:
1) planowe, profilaktyczne działania, które świadczone będą w oparciu o ustalone z zamawiającym terminy realizacji, w godzinach pracy Zakładu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7-15, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, oraz
2) nagłe, pilne wezwania wymagające szybkiej reakcji i działania wykonawcy, dostępne całodobowo we wszystkie dni roku. Zamawiający wymaga, aby czas przyjazdu do zwierząt, w zakresie przedmiotowych usług, wynosił nie więcej niż 5 godzin od telefonicznego/e-mailowego zgłoszenia zapotrzebowania na wykonanie usługi weterynaryjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576387,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576387,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576387,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet weterynaryjny Arkadiusz Marciniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191332283
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich, nr 12a
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY Arkadiusz Marciniuk
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY Arkadiusz Marciniuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576387,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-02 do 2026-03-02SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.