eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 2

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 732 93 50

1.5.8.) Numer faksu: +48 47 732 93 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.gizycko@kwpsp.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gizycko

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93789b7b-b06e-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93789b7b-b06e-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025699/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1807479,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku- etap II. Budynek główny strażnicy zlokalizowany jest w Giżycku (miasto), ul. Białostocka 2, 11-500 Giżycko na działce nr 739. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, harmonogram rzeczowo- finansowy i pozwolenie na budowę, które stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, że na stronie internetowej została zamieszczona kompletna dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące przebudowy i rozbudowy budynku Komendy Powiatowej PSP. Przedmiotowe zamówienie stanowi Etap II inwestycji pn. „Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Giżycku”. Przedmiotem II etapu realizacji ww. inwestycji są roboty budowlane polegające przebudowie istniejącej części garażowo-socjalnej oraz części garażowo-biurowej. Planowana w dokumentacji projektowej rozbudowa i przebudowa budynku głównego strażnicy KP PSP nie będzie objęta całościowo w realizacji II etapu inwestycji, dlatego też zakres prac objętych II etapem inwestycji, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będzie obejmował:
I. Roboty organizacyjne i przygotowawcze związane z przygotowaniem zaplecza budowy
II. Przebudowa istniejącej części garażowo-socjalnej w zakresie:
1) Roboty elewacyjne:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• montaż stolarki okiennej z obróbka osadzenia, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przewidzianych w projekcie,
• ocieplenie ścian zewnętrznych i ościeży ze styropianu gr 16 cm i 3 cm o łącznej pow. 390,17m2 wraz z warstwą wykończenia,
• docieplenie i izolacja ścian fundamentowych ze styropianu gr 12 cm AQUA o pow. 56,16m2,
2) Roboty zewnętrzne związane w wykonaniem części opaski oraz odtworzeniem nawierzchni rozebranych w celu izolacji cokołu,
3) Przebudowa pomieszczeń poddasza:
• roboty rozbiórkowe związane z rozbiórką istniejącej posadzki betonowej,
• przebudowę wewnętrznych elementów konstrukcji dachu
• zabudowa i izolacja z wełny gr 25cm skosów dachu i sufitu poddasza przewidzianą w dokumentacji o pow. 221,30m2
• ocieplenie od wewnątrz ścian szczytowych poddasza ze styropianu na siatce gr 8 cm
III. Przebudowa istniejącej części garażowo-biurowej w zakresie:
1) Wymiany pokrycia i przebudowy konstrukcji dachu:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• roboty naprawcze związane z wzmocnieniem konstrukcji dachu i jej naprawy przewidzianej w dokumentacji,
• przebudowa kominów ponad dachem oraz wykonanie kanałów kominowych projektowanych,
• przebudowa zadaszenia nad klatką schodową przewidzianą w dokumentacji wraz z pracami murowymi i konstrukcją zadaszenia,
• roboty pokrywcze dachu z blachodachówki modułowej o pow. 344,93m2, wraz z pokryciem z papy i nowym ołaceniu,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania,
• montaż okien dachowych
• montaż niezbędnych akcesoriów dachowych tej części dachu przewidzianych w projekcie.
2) Roboty elewacyjne:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• roboty murowe i betonowe związane z przebudową istniejącej loggii - zgodnie z dokumentacją projektową,
• montaż stolarki okiennej z obróbka osadzenia, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przewidzianych w projekcie,
• montaż okien przeznaczonych do instalacji oddymiania i napowietrzania - bez automatyki powiązanej z oddymianiem,
• ocieplenie ścian zewnętrznych i ościeży ze styropianu gr 16 cm, 12cm, 8 cm i 3 cm o łącznej pow. 483,32m2 wraz z warstwą wykończenia,
• remont zadaszenia nad bramami garażowymi od strony elewacji frontowej o pow.10,49m2,
• docieplenie i izolacja ścian piwnic ze styropianu gr 12 cm AQUA o pow. 58,70m2,
3) Roboty zewnętrzne związane z odtworzeniem nawierzchni rozebranych w celu izolacji cokołu,
4) Przebudowa pomieszczeń poddasza:
• roboty rozbiórkowe związane z rozbiórką istniejącej izolacji z wełny, desek, polep i ślepego pułapu stropu drewnianego,
• wykonanie podłogi pomieszczeń poddasza wraz z izolacją, konstrukcją z belek drewnianych i podłogą z płyt o pow. 167,00m2
• zabudowa i izolacja z wełny gr 25cm skosów dachu i sufitu poddasza przewidzianą w dokumentacji o pow. 323,64m2
• roboty wykończeniowe w pomieszczeniach magazynowych poddasza i klatce schodowej na kondygnacji poddasza,
5) Przebudowa pomieszczeń w piwnicy:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe
• wykonanie podbudowy i izolacji posadzek
• roboty murowe, tynki i zabudowy
• roboty wykończeniowe (stolarka drzwiowa, wykończenie ścian i podłóg w tym schodów wewnętrznych do piwnicy),
6) Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem kanału c.o.:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
• roboty ziemne, betonowe i izolacyjne,
• wykonanie konstrukcji schodów zewnętrznych i pochylni (bez wykończenia)
W ramach zakresu prac II Etapu wchodzą roboty instalacyjne (instalacji sanitarnej i elektrycznej) w pomieszczeniach w piwnicy i poddaszu podlegających przebudowie. Dodatkowo zakres prac przewiduje wykonanie instalacji odgromowej na częściach budynku podlegających przebudowie, wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej oraz wykonanie nowego przyłącza c.o. wraz z węzłem i jego wyposażeniem. Przewiduje się również wykonanie przebudowy wewnątrz budynku przyłącza wody z uwzględnieniem zamontowania zaworu pierwszeństwa dla instalacji hydrantowej.
Etap II inwestycji nie obejmuje prac związanych z:
• rozbiórką środkowej części budynku wraz z jej podpiwniczeniem w celu rozbudowy obiektu o część garażową z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz dodatkowym zapleczem biurowym wraz z salą konferencyjną na poddaszu,
• przebudową wewnętrzną istniejących pomieszczeń (dotyczy parteru, piętra i części poddasza),
• modernizacją istniejących pomieszczeń (dotyczy parteru, piętra i części poddasza),
• wykonaniem i wymianą instalacji elektrycznej, sanitarnej i wentylacji mechanicznej wraz z oprzyrządowaniem (dotyczy parteru, piętra i części poddasza),
• pracami wykończeniowymi i instalacyjnymi przewidzianymi w ramach rozbudowy obiektu,
ETAP I inwestycji został już zrealizowany i obejmował przebudowę istniejącej części garażowo-socjalnej w zakresie wymiany pokrycia i przebudowy konstrukcji dachu, w tym:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• roboty naprawcze związane z wzmocnieniem konstrukcji dachu i jej naprawy przewidzianej w dokumentacji,
• przebudowa kominów ponad dachem,
• roboty pokrywcze dachu z blachodachówki modułowej o pow. 256,63m2, wraz z pokryciem z papy i nowym ołaceniu,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania,
• montaż okien dachowych
• montaż niezbędnych akcesoriów dachowych tej części dachu przewidzianych w projekcie.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym. W związku z tym wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, a sposób prowadzenia prac nie może wpływać na jego funkcjonowanie.
2. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający określa wymagania stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
4. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w obiekcie, w którym planowane jest wykonywanie prac W celu dokonania oceny realizacji inwestycji należy przeprowadzić wizję lokalną wraz z przedstawicielem Zamawiającego, po uprzednim umówieniu telefonicznym, w godzinach 8:00-15:00 (Osoba do kontaktu: mł. asp. Jacek Banaszkiewicz, tel. 500 206 859).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu wpłynęło 7 ofert. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1985000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4397166,15 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.