Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148100/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00148100/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00151069/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-17
- 2022/BZP 00358176/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli oraz ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjnych z Gminy Łoniów
w roku szkolnym 2021-2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56
1.5.2.) Miejscowość: Łoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-670
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 866 91 03
1.5.8.) Numer faksu: 15 866 90 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: loniow@loniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: loniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli oraz ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjnych z Gminy Łonióww roku szkolnym 2021-2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea50bf0e-fbfd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008861/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dr.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli oraz ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjnych z Gminy Łoniów
w roku szkolnym 2021-2022
1. Trasy dowozu uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od 01 września 2021 r. do 24 czerwca 2022r.
Trasa nr 1 Wygnanów –Skrzypaczowice- Krowia Góra-Łoniów (29 ucz.) 8km
Dowóz i 2 odwozy ( 3x8km=24km)
Trasa nr 2 Krysin-Trzebiesławice -Suliszów – Łoniów (29 ucz.) 4,5km –dowóz i 2 odwozy( 4,5kmx3=13,5 km )
Trasa nr 3 Wnorów-Łoniów (35 dzieci) 4km dowóz
2 razy odwóz trasą Łoniów- Wymysłów –Trzebiesławice-Suliszów –Wnorów 8 km+ (3x 4 km= 12 km)
Trasa nr 4 Łoniów Kolonia (pod lasem)-Zawidza –Świniary Nowe -Świniary Stare (stadion)- Bogoria-Piaseczno-Łoniów 37 ucz.
w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim. 10 km.
1 przywóz i 2 odwozy (3x10 km=30km) Trasa nr 5 Otoka- Świniary Nowe- Świniary Stare- Jasienica-Łoniów(Wygnanów)-Piaseczno-Świniary szkoła -–Łoniów 59 ucz 21 km
Przywóz i 2 odwozy (3x21 km = 63km)
Trasa nr 6 Przewłoka- Kępa Nagnajewska-Chodków Nowy- Chodków Stary-Łążek- 45 ucz. 6 km
Przywóz i 2 odwozy(3x 6km=18 km)
Trasa nr 7 Gągolin- Bogoria-Piaseczno – Łążek 27 uczniów 10 km
Przywóz i 2 odwozy(3x 10 km=30 km)
Trasa nr 8 Dmosice- Wólka Gieraszowska-Gieraszowice-Królewice-Rybnica- Bazów- Gieraszowice szkoła 31 uczniów 10 km przywóz i odwóz( 2x10km=20km)
Długość dziennej trasy wynosi 1 wynosi 210,5 km.
Dowóz uczniów niepełnosprawnych( intelektualnie) do Szkoły Podstawowej Specjalnej w Klimontowie ul .s. H. Herman 2 oraz do Przedszkola Samorządowego w Klimontowie ul. Szkolna 1 na trasie : Sulisławice-Ruszcza Kolonia – Jeziory-Świniary Nowe –Klimontów długość dziennej trasy wynosi 50 km. Warunkiem koniecznym przy dowozie w/w uczniów jest zapewnienie opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242265,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432951,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robot Drogowych Sp.z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.