Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00160757/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomasza Zana 36-38C
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-601
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 535 77 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Lublin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e7e8a56-01a0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002043/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 200000/271/07/2021-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – badania wykonywane na terenie miasta Lublina– dla pracowników, kandydatów na pracowników, pracowników – rezydentów z innych Oddziałów ZUS i Centrali ZUS, praktykantów i osoby skierowane do odbycia stażu zawodowego (jeżeli nie zostały skierowane na badania przez organ zlecający staż):- oddziału w Lublinie
- inspektoratu w Lubartowie
- inspektoratu w Łukowie
- inspektoratu w Radzyniu Podlaskim
- lub innych jednostek terenowych wg potrzeby Zmawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 180705,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II zamówienia – badania wykonywane na terenie miasta Białej Podlaskiej– dla pracowników, kandydatów na pracowników, pracowników – rezydentów z innych Oddziałów ZUS i Centrali ZUS, praktykantów i osoby skierowane do odbycia stażu zawodowego (jeżeli nie zostały skierowane na badania przez organ zlecający staż):- inspektoratu w Białej Podlaskiej
- lub innych jednostek terenowych wg potrzeby Zmawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 15210,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia – badania wykonywane na terenie miasta Kraśnika– dla pracowników, kandydatów na pracowników, pracowników – rezydentów z innych Oddziałów ZUS i Centrali ZUS, praktykantów i osoby skierowane do odbycia stażu zawodowego (jeżeli nie zostały skierowane na badania przez organ zlecający staż):- inspektoratu w Kraśniku
- lub innych jednostek terenowych wg potrzeby Zmawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 16830,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia – badania wykonywane na terenie miasta Puławy – dla pracowników, kandydatów na pracowników, pracowników – rezydentów z innych Oddziałów ZUS i Centrali ZUS, praktykantów i osoby skierowane do odbycia stażu zawodowego (jeżeli nie zostały skierowane na badania przez organ zlecający staż):- inspektoratu w Puławach
- biura terenowego w Rykach
- lub innych jednostek terenowych wg potrzeby Zmawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 19935,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, działając w oparciu o art. 260 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021r., poz. 1129), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie:
Części I zamówienia - badania wykonywane na terenie miasta Lublina
ze względu na to, iż w przedmiotowym postępowaniu w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wszczął w dniu 26 sierpnia 2021r., wyznaczając termin na składanie ofert na dzień 03 września 2021 r., do godz. 11:30. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w zakresie części I zamówienia nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części I zamówienia.
Uzasadnienie prawne
Podstawą prawną podjętej decyzji jest art. 255 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021r., poz. 1129).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, działając w oparciu o art. 260 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021r., poz. 1129), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie:
Część II zamówienia - badania wykonywane na terenie miasta Białej Podlaskiej
ze względu na to, iż w przedmiotowym postępowaniu w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wszczął w dniu 26 sierpnia 2021r., wyznaczając termin na składanie ofert na dzień 03 września 2021 r., do godz. 11:30. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w zakresie części II zamówienia nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części II zamówienia.
Uzasadnienie prawne
Podstawą prawną podjętej decyzji jest art. 255 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021r., poz. 1129).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Łożysk Tocznych - KRAŚNIK S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200738
7.3.3) Ulica: Fabryczna 6
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20691,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20691,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20691,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Puławach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162238942
7.3.3) Ulica: Józefa Bema 1
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20691,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu multi EEG dla potrzeb Oddziału Neurologii
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- SZPiFP-41-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyn oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych m. st. Warszawy
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.