eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 50kW na budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 50kW na budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 50kW na budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea33bf1-ba3c-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032618/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej - Szkoła Podstawowa w Liszkach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119554/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy elektrycznej 50 kW wykonanej na dachu budynku Szkoły Podstawowej im. J. Kantego w Liszkach.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in:
1) wykonanie koncepcji instalacji i przedstawienie jej Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy; wraz z symulacją uzysków w programie branżowym (PV SOL, lub PV SYST);
2) wykonanie dokumentacji technicznej - projektu wraz z wymaganymi uzgodnieniami, w tym m.in. z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej oraz sporządzenie opracowania technicznego zawierającego obliczenia przedstawiające efekt energetyczny i ekologiczny oraz ekspertyzy/opinii konstrukcyjno-budowlanej montażu konstrukcji wraz z panelami fotowoltaicznymi na dachu budynku, zwłaszcza pod kątem dodatkowego obciążenia poprzez montaż instalacji PV na dachu. Ekspertyza musi zostać sporządza przez osobę do tego uprawnioną w myśl ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie w terminie 2 tygodni od zatwierdzenia przez Zamawiającego przedstawionej koncepcji projektu;
3) montaż (instalacja) kompletnego systemu urządzeń fotowoltaicznych, a w tym m.in.
a) montaż konstrukcji wsporczych/montażowych pod moduły fotowoltaiczne wykonane z aluminium lub/i stali nierdzewnej,
b) montaż modułów fotowoltaicznych. W przypadku rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych w konfiguracji gdzie na jednym MPPT inwertera będą występowały różne kąty inklinacji, orientacji czy częściowe lub przejściowe zacienienia modułów konieczne jest zastosowanie optymalizatorów mocy w sposób zapewniający pełną wydajność instalacji
c) montaż i konfigurację inwertera/ów fotowoltaicznych,
d) zainstalowanie okablowania oraz wymaganych zabezpieczeń,
e) montaż i konfiguracja systemów monitorowania instalacji PV;
4) uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń z operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej wraz z włączeniem do sieci operatora;
5) uzyskanie wszelkich innych uzgodnień/decyzji jakie będą niezbędne dla poprawnego wykonania i użytkowania instalacji, w tym dokonania zgłoszenia instalacji do właściwej komendy Straży Pożarnej – jeśli dotyczy
6) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego niezbędne dla prawidłowego użytkowania instalacji (także monitoringu), konserwacji czy też wymogów gwarancyjnych
7) uruchomienie monitoringu instalacji;
8) uprzątniecie terenu po pracach związanych z głównym przedmiotem zamówienia;
9) prawidłowe i trwałe oznakowanie instalacji oraz jej elementów, wykonanie i umieszczenie w odpowiednich miejscach schematów, opisów, ostrzeżeń itp. (także tabliczka wykonanej mikroinstalacji);
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4. Wszystkie zastosowane wyroby budowlane oraz urządzenia powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, w kolejności jak w art. 101 Pzp.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych stosowanych w budownictwie, zgodnych z Polską Normą przenoszącą normy europejskie i posiadających odpowiednie certyfikaty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, normami, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością.
6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie i aprobatą techniczną, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi dla materiałów i urządzeń użytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dotyczy to wszystkich materiałów, które zostaną wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z ofertą.
7. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp:
1) opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;
2) jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach, spełniający równocześnie wymagania określone w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269468,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE FOTOWOLTAIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.3) Ulica: Klecza Dolna 15a

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.