eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9422c908-ac67-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039406/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na zrealizowaniu zadania pn.: Modernizacja cz. ul. Strażackiej, cz. ul. Wójcickiego, ul. Wyzwolenia i ul. Cichej w Broku w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji, uzyskanie wszelkich zezwoleń, uzgodnień i zgód uprawniających do wykonania robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji
oraz uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień uprawniających do użytkowania dróg. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
 przygotowanie niezbędnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. między innymi: karty informacyjnej przedsięwzięcia dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeżeli jest wymagana), wniosku do uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego,
 sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
 wykonanie badań gruntowych,
 obsługę geodezyjną,
 wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
 wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
 przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych
z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
 nadzór autorski projektanta,
 sporządzenie operatów wodno-prawnych na wykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli są wymagane),
 zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
2. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.
3. Na etapie opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.
4. Przed opracowaniem dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi koncepcję przyjętych rozwiązań projektowych.
5. W ramach opracowania dokumentacji ( na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego) należy:
1) wykonać projekty we wszystkich branżach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w ilości i formie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie projektowania, m.in. branży: drogowej ewentualnie sanitarnej, elektrycznej,
2) wykonać obmiar i kosztorys robót metodą szczegółową,
3) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
4) sporządzić plan BIOZ,
5) uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i zezwolenia.
6. W ramach realizacji budowy Wykonawca zobowiązuje się realizować roboty budowlane na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
7. Przedmiot zamówienia, w tym dokumentacja projektowa, powinny przewidywać rozwiązania techniczne wskazane w przepisach ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062)
8. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania
oraz wykonać wszystkie roboty towarzyszące, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atesty, świadectwa lub certyfikat zgodności.
9. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczne decyzje
o pozwoleniu na budowę oraz o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
10. Realizacja robót budowlanych obejmująca całą inwestycję powinna uwzględnić możliwe
do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu), zarówno na etapie budowy jak i użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45221200-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy tuneli, szybów i kolei podziemnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Budowlano-Drogowych DROGBUD Andrzej Pecura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550426960

7.3.3) Ulica: ul. Rytla 2

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.