eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 717860978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-959b705f-ac4b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Gmina Siechnice jako podmiot Zamawiający zgodnie z art. 4 pkt 1 ustawy Pzp jest jedynym wspólnikiem spółki. Gmina Siechnice posiada 100 % udziałów w w/w spółce.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331309,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice” w podziale na zadania:

1.1 Część 1:
Budowa sieci wodociągowej od istniejącej stacji uzdatniania wody przy ul. Kolejowej w Groblicach do ul. Różanej w Siechnicach wraz z projektem odtworzenia nawierzchni pasa drogowego po wykonanych robotach.
1.2 Część 2:
Budowa przepompowni ścieków na terenie oczyszczalni ścieków w Siechnicach wraz z remontem istniejącej przepompowni, a także budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączem wodociągowym oraz budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z instalacją wodociągową na terenie oczyszczalni ścieków w Siechnicach.
1.3 Część 3:
Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Groblicach oraz budowa sieci wodociągowej łączącej ujęcia wody z instalacją SUW w Groblicach

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie ze względu na to, że prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu podczas przeprowadzonych negocjacji zamawiający i wykonawca nie osiągnęli porozumienia, ponieważ cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zaproponowana przez wykonawcę była zbyt wysoka i przewyższa środki zamawiającego przeznaczone na realizację tego zadania

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.