eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - z podziałem na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – z podziałem na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,115388,bef9afc782b1205a050fd75cf4fedf63.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – z podziałem na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047a87d4-9bdd-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075788/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Paliwo na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 768772,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiorników stacjonarnych Zamawiającego .
Adresy dostaw i maksymalna ilość oleju napędowego w okresie umowy :
1. Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Radomierzu - Radomierz 40 (58-520 Janowice Wielkie) - 14 000 litrów
2. Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Swojczycach (adresy zbiorników) - 65 000 litrów:
- Wrocław, ul. Wschodnia 68 (szklarnia)
- Wrocław, ul. Wschodnia 68 (stacja paliw)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

4.5.5.) Wartość części: 493750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowy zakup paliwa, artykułów pozapaliwowych i opłat realizowany przy użyciu kart paliwowych
Szacunkowa maksymalna ilość paliwa w okresie umowy:
Olej napędowy 26 940 litrów
Benzyna PB 95 9 340 litrów
Benzyna PB 98 1 010 litrów
Maksymalna wartość zakupu artykułów pozapaliwowe i opłaty [brutto] w okresie umowy - 28 905,00 zł

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z autostrad

79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.5.5.) Wartość części: 247429,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezgotówkowy zakup paliwa i artykułów pozapaliwowych i opłat realizowany przy użyciu kart paliwowych dla Ośrodka Badań Środowiska Leśnego i Hodowli Zwierząt Łownych.
Szacunkowa maksymalna ilość paliwa w okresie umowy:
Olej napędowy 4 000 litrów
Benzyna PB 95 300 litrów

Maksymalna wartość zakupu artykułów pozapaliwowe i opłaty [brutto] w okresie umowy - 1 230,00 zł

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z autostrad

79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.5.5.) Wartość części: 27593,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550953,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565529,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550953,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550953,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania ofert Zamawiający stwierdził wadę, która wypełnia wszystkie przesłanki wskazanego przepisu.
W dokumentacji postępowania w rozdziale 17 SWZ dla części 2 i części 3, wskazano kryterium oceny ofert pod nazwą „Karty paliwowe mające usługę płatności za parking i opłaty autostradowe (KP)” z wagą 10%, w którym
Wykonawca może uzyskać 10 punktów za zaoferowanie kart paliwowych posiadających usługę płatności za parking i opłaty autostradowe w sposób bezgotówkowy.
Równocześnie w opisie przedmiotu zamówienia tj.: załączniku nr 3.2 do SWZ (dla części 2) i załączniku nr 3.3 do SWZ (dla części 3) Zadamawiający ujął zapis, aby za pomocą kart paliwowych móc w sposób bezgotówkowy dokonywać płatności za opłaty parkingowe oraz opłaty autostradowe przez użytkowników kart paliwowych.
Tym samym tak skonstruowane kryterium oceny ofert w postępowaniu, dające możliwość zaoferowania przez Wykonawcę kart paliwowych nie mających usługi płatności za parking i opłaty autostradowe, stoi w sprzeczności z zapisami ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3.2 i 3.3 do SWZ). Wada ta uniemożliwia zatem zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Powyższy błąd został zauważony na etapie badania ofert, w związku z czym Zamawiający nie miał możliwości dokonania korekty zapisów SWZ przed terminem składania ofert, a tym samym usunięcia wady w dokumentach
postępowania. Powstała wada ma zatem charakter trwały.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania ofert Zamawiający stwierdził wadę, która wypełnia wszystkie przesłanki wskazanego przepisu.
W dokumentacji postępowania w rozdziale 17 SWZ dla części 2 i części 3, wskazano kryterium oceny ofert pod nazwą „Karty paliwowe mające usługę płatności za parking i opłaty autostradowe (KP)” z wagą 10%, w którym
Wykonawca może uzyskać 10 punktów za zaoferowanie kart paliwowych posiadających usługę płatności za parking i opłaty autostradowe w sposób bezgotówkowy.
Równocześnie w opisie przedmiotu zamówienia tj.: załączniku nr 3.2 do SWZ (dla części 2) i załączniku nr 3.3 do SWZ (dla części 3) Zadamawiający ujął zapis, aby za pomocą kart paliwowych móc w sposób bezgotówkowy dokonywać płatności za opłaty parkingowe oraz opłaty autostradowe przez użytkowników kart paliwowych.
Tym samym tak skonstruowane kryterium oceny ofert w postępowaniu, dające możliwość zaoferowania przez Wykonawcę kart paliwowych nie mających usługi płatności za parking i opłaty autostradowe, stoi w sprzeczności z zapisami ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3.2 i 3.3 do SWZ). Wada ta uniemożliwia zatem zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Powyższy błąd został zauważony na etapie badania ofert, w związku z czym Zamawiający nie miał możliwości dokonania korekty zapisów SWZ przed terminem składania ofert, a tym samym usunięcia wady w dokumentach
postępowania. Powstała wada ma zatem charakter trwały.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.