eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Budowa czterech świetlic wiejskich w technologii modułowej typu kontenerowego, w formule "zaprojektuj i wybuduj" w gminie Dąbrowa Biskupia



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa czterech świetlic wiejskich w technologii modułowej typu kontenerowego, w formule „zaprojektuj i wybuduj”
w gminie Dąbrowa Biskupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 523117000

1.5.8.) Numer faksu: +48 525065420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/731240

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa czterech świetlic wiejskich w technologii modułowej typu kontenerowego, w formule „zaprojektuj i wybuduj”
w gminie Dąbrowa Biskupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3251e783-b748-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa czterech świetlic wiejskich w gminie Dąbrowa Biskupia ( zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :
Budowa czterech świetlic wiejskich w technologii modułowej typu kontenerowego , w formule „zaprojektuj i wybuduj”
w gminie Dąbrowa Biskupia
2. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń, budowie i przekazaniu do użytkowania czterech budynków przeznaczonych na cele świetlic wiejskich wraz z wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenów przedmiotowych działek tj. utwardzonej komunikacji wraz z miejscami postojowymi i zjazdem publicznym oraz ogrodzeniem w następujących miejscowościach gminy Dąbrowa Biskupia:
Wonorze działka nr 99
Bąkowo działka nr 5/1
Sobiesiernie działka nr 18/11
Parchanki działka nr 110/3
Dla budynków w każdej lokalizacji przewiduje się niezależne funkcjonowanie. Każdy z obiektów będzie budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, z dachem płaskim, wykonanym w zakładzie technologicznym wybranego producenta w systemie modułów kontenerowych na bazie konstrukcji stalowej, w możliwie największym stopniu wykończenia, wyposażonym w komplet instalacji wewnętrznych wraz z urządzeniami i armaturą oraz pierwszym wyposażeniem wskazanymi przez Zamawiającego.
Każdy z budynków należy wyposażyć w instalację fotowoltaiczną (montaż na dachu budynku).
W zakresie zagospodarowania terenu poszczególnych działek poza lokalizacją przedmiotowego budynku świetlicy wiejskiej należy przewidzieć:
1) nawierzchnię utwardzoną w skład której wchodzić będą ciągi komunikacyjne w postaci dojścia do budynku i dojazdu do miejsc parkingowych z przyległego terenu drogi publicznej w ilości zgodnej z ustaleniami decyzji o warunkach zabudowy, utwardzony podest przed wejściem głównym do budynku, opaska wokół budynku oraz plac na kontenery do gromadzenia odpadów stałych;
2) przyłącza do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (jeśli będzie możliwe) lub szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe;
3) przyłącze do sieci energetycznej zostanie zrealizowane wg odrębnej umowy z gestorem sieci;
4) instalacje zewnętrzne tj. od budynku do przyłącza: wodociągową, kanalizacji sanitarnej; energetyczną i oświetlenia zewnętrznego (jeśli wymagane);
5) zagospodarowanie terenu zielonego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku;
6) ogrodzenie z bramą wjazdową i furtką (w przypadku braku istniejącego wygrodzenia terenu).
3. Zakres prac projektowych.
Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo–kosztorysowej wraz z uzyskaniem
ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę odrębnie dla każdej lokalizacji :
1) pozyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub wyrysu i wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
2) pozyskanie mapy do celów projektowych;
3) pozyskanie warunków technicznych przyłączenia obiektu do mediów od poszczególnych gestorów sieci;
4) pozyskanie opinii geotechnicznej do celów projektowych;
5) wykonanie innych niezbędnych opracowań, opinii, zapewnień, uzgodnień, postanowień i decyzji dla procesu projektowania;
6) opracowanie koncepcji architektonicznej podlegającej uzgodnieniu przez Zamawiającego (wszystkie przyjęte założenia muszą uzyskać zgodę Zamawiającego);
7) opracowanie projektu zagospodarowania terenu przedmiotowej działki (budynek świetlicy wiejskiej, stanowiska postojowe, ciągi komunikacyjne, place wewnętrzne/miejsce gromadzenia odpadów stałych, ogrodzenie wraz z bramą wjazdową i furtką, tereny zielone, mała architektura);
8) opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego budowy budynku świetlicy wiejskiej w technologii modułowej typu kontenerowego branży architektonicznej;
9) opracowanie projektu technicznego budowy budynku świetlicy wiejskiej branży konstrukcyjnej i instalacyjnych: sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej (wewnętrzna i zewnętrzna infrastruktura techniczna);
10) opracowanie projektów technicznych budowy przyłączy: wod.-kan. i elektrycznego;
11) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
12) opracowanie kosztorysów inwestorskich;
13) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
4. Opracowując dokumentacje projektowe należy uwzględnić zalecenia ustawy z dnia 19 lipca 2019r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022r., poz. 2240 ).
Każdy z budynków wraz z zagospodarowaniem terenów poszczególnych działek należy przystosować do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. zapewnić dostęp do budynku z poziomu terenu, wykonać sanitariat z wyposażeniem dostosowanym do osób z potrzebami szczególnymi, zapewnić odpowiednią szerokość przejść, przestrzeni manewrowej itp.
5. Koszt dokumentacji projektowo – kosztorysowej nie może przekroczyć 6% ceny oferty.
6. Realizacja robót budowlanych na bazie opracowanej dokumentacji projektowej :
a) ewentualne niezbędne niwelacje terenu,
b) wykonanie fundamentów budynku,
c) dostawa i montaż modułowego budynku w stanie wykończonym z kompletem
instalacji, urządzeniami technicznymi i białym montażem,
d) dostawa i montaż wyposażenia technologicznego, w tym paneli fotowoltaicznych,
e) wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji wod.-kan. i elektrycznych,
f) wykonanie utwardzonej komunikacji wewnętrznej – ciągi komunikacyjne, miejsca postojowe (w tym miejsce dla osoby niepełnosprawnej), plac na kontenery z odpadami stałymi,
g) wykonanie zjazdu publicznego (jeśli konieczne),
h) wykonanie elementów zagospodarowania terenu – mała architektura,
i) wykonanie ogrodzenia wraz z bramą i furtką,
j) zagospodarowanie terenów zielonych – zieleń wysoka, średnia i niska,
k) dostawa i montaż pierwszego wyposażenia (mebli).
7. Dane charakterystyczne pojedynczego budynku:
− długość budynku – ok. 6,05 m
− szerokość budynku – ok. 14,50 m
− wysokość budynku – ok. 3,40m
− kąt pochylenia połaci dachowych – dach płaski
− wymiar pojedynczego modułu/kontenera – ok. 2,42 m x 6,05
Zestawienie powierzchni:
− Sala spotkań ok. 70,0 m2
− Kuchnia ok. 5,0 m2
− WC (osoby niepełnosprawne) ok. 4,0 m2
− Pomieszczenie techniczne ok. 3,0 m2
Podane parametry są orientacyjne, dopuszcza się nieznaczne odstępstwa (<5%) od przyjętych założeń w zależności od wyboru producenta i docelowych wymiarów modułów kontenerowych, w przypadku parametrów odbiegających w znacznym stopniu od powyższych założeń należy uzgodnić z Zamawiającym.
8. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres zaoferowany w ofercie wybranego Wykonawcy, nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
10. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY „WRÓBLEWSKI”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561020385

7.3.3) Ulica: Dobra

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-153

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne stanowiące 13% zamówienia. Zakład Elektryczny Marcin Kierstan


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.