Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142266/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej dla osób niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02c77db3-c186-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej dla osób niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c77db3-c186-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020609/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej dla osób z niepełnosprawnością z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny.
2. Usługami asystencji osobistej zostaną objęte osoby z niepełnosprawnościami posiadające orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenia traktowane na równi z orzeczeniami do wyżej wymienionych, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Osoby te będą wspierane w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
3. Świadczenie ww. usług odbywać się będzie w ilości nie większej niż 13 233 godzin oraz nie mniejszej niż 10 587 godzin w okresie trwania umowy.
Szacunkowa – przewidywana liczba godzin dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną wynosi 7 020 godzin (zegarowych), dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności wynosi 4 675 godzin (zegarowych), a dla osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wynosi 1 538 godzin (zegarowych).
Przewidywana liczba godzin dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną, dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz dla osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy.
4. Szacunkowa – przewidywana liczba osób objętych usługami asystencji: 30 osób, w tym 13 osób posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną, 11 osób posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz 6 osób posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Przewidywana liczba osób objętych usługami asystencji osobistej może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląski Oddział Okręgowy PCK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007023731
7.3.3) Ulica: PCK 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-057
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592735,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Podane w niniejszym ogłoszeniu ceny ofert są cenami brutto za 1 godzinę (zegarową) świadczenia usługi asystencji osobistej wraz z kosztami pracy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (OP_2) Świadczenie usług opiekuna osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2024
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części"
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.