eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Karpacz w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Karpacz w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54

1.5.2.) Miejscowość: Karpacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757619150

1.5.8.) Numer faksu: 757619224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/738088

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Karpacz w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edbf8594-c894-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027352/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie remontów cząstkowych dróg miasta Karpacz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.7021.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Karpacz w 2023 roku. Prace polegać będą w zależności od potrzeb, w szczególności na:
1) wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym wyprodukowanym w stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych wraz wykonaniem czynności towarzyszących; minimalna grubość układanej nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi 4 cm;
2) uszczelnieniu pęknięć w nawierzchni bitumicznej;
3) wykonaniu innych bieżących napraw.

Lp. OPIS ROBÓT JEDNOSTKA MIARY
1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową gr. warstwy min. 4 cm z wycinaniem / frezowaniem m2
2. Wykonanie nakładki bitumicznej o grubości 4 cm na powierzchni powyżej 100 m2 m2
3. Wykonanie nakładki bitumicznej na powierzchni powyżej 100 m2
– dodatek za każdy cm grubości warstwy m2
4. Uszczelnienie pęknięć w nawierzchni bitumicznej mb
5. Uzupełnienie poboczy (na stromych odcinkach) masą bitumiczną gr. min. 15 cm m2
6. Uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym – odzyskanym podczas frezowania nawierzchni gr. 15 cm m2
7. Regulacja pionowa studni lub wpustu ulicznego z wymianą włazu na nowy klasy D400 ryglowany z żeliwa szt.
8. Odbudowa studni lub wpustu ulicznego wraz z wymianą włazu na nowy klasy D400, ryglowany, z żeliwa szt.

2. Uwagi:
1) wycena robót remontowych oprócz wyżej wymienionych prac, w tym materiałów potrzebnych do wykonania zadania, powinna zawierać także ustawienie oznakowania zabezpieczającego, demontaż oznakowania po wykonaniu robót oraz wywóz gruzu i jego utylizację oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.R.-BIT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022334729

7.3.3) Ulica: Piaskowa 17/154

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-158

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.