eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA WYBURZENIU I SKRUSZENIU DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA WYBURZENIU
I SKRUSZENIU DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA WYBURZENIU
I SKRUSZENIU DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a5c06f-cb7e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058723/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wyburzenie i skruszenie drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej, polegającej na wyburzeniu i skruszeniu około 1820 m2 drogi kołowania Echo 2 na Lotnisku w Nowym Glinniku, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB (załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowym kosztorysem (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót, których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Obowiązki Wykonawcy opisane są w Projektowanym postanowieniu umowy w rozdziale „Obowiązki Wykonawcy” (§ 6), który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i będzie gwarantował przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w STWiORB.
Sprzęt należący do Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót winien znajdować się w dobrym stanie technicznym. Sprzęt winien spełniać wymagania bhp.
Wykonawca dostarczy na żądanie Przedstawiciela Zamawiającego kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami.
Jakiekolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia nie gwarantujące zachowania warunków bezpieczeństwa ich użytkowania oraz spełnienia narzuconej jakości robót, nie zostaną dopuszczone do pracy przez Przedstawiciela Zamawiającego.
Koszty transportu sprzętu nie podlegają oddzielnej zapłacie.
Wykonawca zobowiązany jest do:
• zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty
(w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenia ich w niezbędny sprzęt),
• zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z terenu i przebywającym na terenie ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym,
• umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej,
• realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu,
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub zaniechania .
Wykonawca w terminie co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem prac dostarczy wykaz imienny pracowników wykonujących pracę na obiekcie z uwzględnieniem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz wykaz pojazdów. Wzory wykazów stanowią załączniki nr 4 i nr 5 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy był nie krótszy niż 12 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane .
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45235000-3 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46497,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414096,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46497,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ PiREK Sławomir Pirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711970831

7.3.3) Ulica: Trybunalska 9

7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46497,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.