eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › "Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpryki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


UTRZYMANIE I ZARZĄDZANIE DROGAMI POWIATOWYMI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-657bae2d-c25b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039891/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/PN/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178147,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Letnie utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Dęblin
Letnie utrzymanie na terenie miasta Dęblin w swoim zakresie obejmuje:
a) Bieżące oczyszczanie pasa drogowego z zanieczyszczeń porzuconych przez użytkowników dróg wraz z wywozem zebranych odpadów na składowisko odpadów komunalnych,
b) Koszenie poboczy dróg oraz trawników w zależności od występujących potrzeb wraz z uprzątnięciem skoszonych traw i chwastów – w miesiącach maj, czerwiec i lipiec minimum po dwa koszenia w miesiącu,
c) Odchwaszczanie ronda w ciągu drogowym drogi powiatowej Nr 1438L – Dęblin ul. Stawska minimum jeden raz w miesiącu,
d) Wycinanie odrostów przydrożnych drzew,
e) Dbanie o czystość tarcz znaków drogowych,
f) Zgłaszanie wszelkich uszkodzeń nawierzchni, urządzeń lub oznakowania na utrzymywanych odcinkach dróg powiatowych.
Powyższe Wykonawca musi zastosować do całej szerokości pasa drogowego po stronie lewej i prawej.
Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zadania zapewni Wykonawca:
• minimum 3 kosy spalinowe,
• minimum 1 kosiarka bijakowa.
Letnie utrzymanie dróg powiatowych będzie obejmowało 24,867 km dróg powiatowych, chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki, pobocza oraz zieleńce na terenie miasta Dęblin. Szczegółowy wykaz dróg, chodników i ścieżek rowerowych prezentuje załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 61042,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Omiatanie ulic na terenie miasta Dęblin i w miejscowości Stężyca
Omiatanie ulic na terenie miasta Dęblin i miejscowości Stężyca obejmuje w swoim zakresie:
a) Zamówienie podstawowe - Zamiatanie mechaniczne cztery razy w roku nawierzchni dróg (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) – zgłoszenie e-mailowe lub na piśmie terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem,
b) Zamówienie z prawem opcji – dodatkowe jednorazowe zamiatanie mechaniczne nawierzchni dróg (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) – zgłoszenie e-mailowe lub na piśmie terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zadania zapewni Wykonawca:
• Minimum jedna zamiatarka mechaniczna (np. samojezdna lub do ciągnika).
Omiatanie ulic dróg powiatowych na terenie miasta Dęblin i miejscowości Stężyca obejmowało będzie łącznie 25,42 km dróg powiatowych. Szczegółowy wykaz dróg prezentuje załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 92363,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Omiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Ryki
Omiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Ryki obejmuje w swoim zakresie:
c) Zamówienie podstawowe - Zamiatanie mechaniczne cztery razy w roku nawierzchni dróg oraz chodnika i ścieżki rowerowej przy ulicy Słowackiego w Rykach (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) – zgłoszenie e-mailowe lub na piśmie terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem,
d) Zamówienie z prawem opcji – dodatkowe jednorazowe zamiatanie mechaniczne nawierzchni dróg oraz chodnika i ścieżki rowerowej przy ulicy Słowackiego w Rykach (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) – zgłoszenie e-mailowe lub na piśmie terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zadania zapewni Wykonawca:
• Minimum jedna zamiatarka mechaniczna (np. samojezdna lub do ciągnika).
Omiatanie ulic dróg powiatowych na terenie miasta Ryki obejmowało będzie łącznie 12,533 km dróg powiatowych – strona lewa i 11,605 km – strona prawa, a chodników i ścieżek rowerowych – 3,603 km – strona lewa i 2,300 km – strona prawa. Szczegółowy wykaz dróg chodników i ścieżek rowerowych prezentuje załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 24741,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51192,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51192,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOW MAKLESZ LESZEK KĘPKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162259909

7.3.3) Ulica: STRYJ 73

7.3.4) Miejscowość: KŁOCZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 08-550

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51192,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MAKLESZ LESZEK KĘPKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162259909

7.3.3) Ulica: STRYJ 73

7.3.4) Miejscowość: KŁOCZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 08-550

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RYKACH SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160001905

7.3.3) Ulica: UL. SŁOWACKIEGO 5

7.3.4) Miejscowość: RYKI

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.