eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE ANALIZY PRZEDWDROŻENIOWEJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ (ERP) WRAZ Z OPRACOWANIEM KONCEPCJI BIZNESOWEJ WDROŻENIA



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONANIE ANALIZY PRZEDWDROŻENIOWEJ
SYSTEMU ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ (ERP) WRAZ
Z OPRACOWANIEM KONCEPCJI BIZNESOWEJ WDROŻENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@WAT.EDU.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ANALIZY PRZEDWDROŻENIOWEJ
SYSTEMU ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ (ERP) WRAZ
Z OPRACOWANIEM KONCEPCJI BIZNESOWEJ WDROŻENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1132630-e272-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00170899/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Analiza przedwdrożeniowa systemu zarządzania organizacją (ERP)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiający
ma Wykonawcami, w tym oferta, wszelkie wnioski, dokumenty, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje udostępniane i
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu wniosków, dokumentów, oświadczeń,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanej w SWZ.
3. Zainteresowany złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z aktualną Instrukcją dla Wykonawców dostępną na
Platformiew zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny Platformy ezamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze;
3) należy zainstalować dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności
podpisu elektronicznego w Platformie ezamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy
przeładować bieżącą stronę;
4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do
komputera.
6. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w formatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.
9. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne wykonawcy wynikające z RODO.
1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca
bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty
udostępniające zasoby, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13
ust. 4 RODO),
2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
3) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę
do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Obowiązek informacyjny zostanie spełniony poprzez akceptację w formularzu ofertowym oświadczenia RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO, znajdują się w Rozdziale XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 71/DIN/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy przedwdrożeniowej systemu zarządzania organizacją (ERP) wraz z opracowaniem koncepcji biznesowej wdrożenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KONSULTANTÓW - MODUŁ FI

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KONSULTANTÓW - MODUŁ VIM

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KONSULTANTÓW - MODUŁ HR PA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KONSULTANTÓW - MODUŁ HR PY

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada:
a) Certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważną w zakresie
co najmniej: projektowania, wytwarzania, sprzedaży, dostarczania, wdrażania
i serwisowania systemów teleinformatycznych oraz oprogramowania oraz w zakresie usług szkoleniowych;
b) Certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważną (opracowaną przez organizację normalizacyjną będącą członkiem ISO (International Organization for Standardization)), potwierdzający posiadanie, utrzymywanie i aktualizowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
− w zakresie Systemu Informatycznego SAP ERP na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych: co najmniej jedną analizę przedwdrożeniową wraz z wdrożeniem systemu o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto lub co najmniej jedną analizę przedwdrożeniową, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie;
− w zakresie Systemu SAP/S4HANA w sektorze publicznym: co najmniej jedną analizę przedwdrożeniową wraz z wdrożeniem systemu o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto lub co najmniej jedną analizę przedwdrożeniową, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie;
− w zakresie systemu SAP ERP obejmujące integrację systemu SAP ERP z systemami USOS i POLON: co najmniej jedną analizę przedwdrożeniową wraz z wdrożeniem,
o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto lub co najmniej jedną analizę przedwdrożeniową, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.

Uwaga: Wykonawca musi spełnić wszystkie trzy powyższe warunki, przy czym jeden projekt może być zakwalifikowany do spełnienia więcej niż jednego warunku.

b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
w szczególności:
a) Konsultant FI, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu FI w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie modułu FI potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
b) Konsultant FI-AA, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu FI-AA w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie modułu FI-AA potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego modułu FI.
c) Konsultant IM-PS, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu IM-PS w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu,
• kwalifikacje w zakresie modułu PS potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
d) Konsultant CO, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu CO w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie modułu CO potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
e) Konsultant MM, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu MM w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu SAP
• kwalifikacje w zakresie modułu MM potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
f) Konsultant SD, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu SD w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu SAP
• kwalifikacje w zakresie modułu SD potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
g) Konsultant Interfejsy/ABAP, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie Integracji /ABAP w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie Integracji/ABAP potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
h) Konsultant VIM, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie modułu VIM w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie VIM potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
i) Konsultant BASIS, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu BASIS w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie modułu BASIS potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
j) Konsultant HR PA, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu HR PA w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie modułu HR PA potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
k) Konsultant HR PY, spełniający poniższe wymagania łącznie:
• minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie modułu HR PY w systemie SAP ERP, potwierdzone udziałem w projektach;
• doświadczenie w co najmniej jednym projekcie wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemu na uczelni wyższej publicznej lub niepublicznej działającej zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
• kwalifikacje w zakresie modułu HR PY potwierdzone certyfikatem poświadczającym zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego tego modułu.
oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe/uprawnienia, doświadczenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach

Dana osoba może występować co najwyżej w dwóch rolach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wstępne, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie.

Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – systemowy;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
3) Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ – stanowiące załącznik nr 5 do SWZ
6) Wykaz w ramach kryterium – doświadczenie konsultanta
7) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, musi w swej treści
zawierać wskazanie niniejszego postępowania.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika
ww. pełnomocnictwo: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę.
Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej
współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 (uprawnień) i 3 (wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie), Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają
poszczególni Wykonawcy.
4. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust. 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) w przypadku zaistnienia określonych poniżej okoliczności termin wykonania przedmiotu zamówienia ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu o czas ich występowania. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie terminów wskazanych w umowie:
a) w przypadku braku dostępu lub opóźnienia w dostępie do obiektu z winy Zamawiającego,
b) w przypadku przedłużających się ustaleń i decyzji ze strony Zamawiającego,
c) w przypadku nieprzystąpienia przez Zamawiającego do podpisania protokołu odbioru
w terminie 3 dni od powiadomienia przez Wykonawcę o gotowości do odbioru.
2) Zamawiający, w przypadku wystąpienia siły wyższej opisanej w paragrafie 9 umowy, zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia
w porozumieniu z Wykonawcą o czas trwania okoliczności siły wyższej i ewentualnie usuwania jej skutków

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.