eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › "Budowa drogi gminnej A5/2.1 KDZ na odcinku I - od km 0+060,00 do km 0+080,00, na odcinku II - od km 0+080,00 do km 0+461,14 w miejscowości Andrychów, Gmina Andrychów"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej A5/2.1 KDZ na odcinku I – od km 0+060,00 do km 0+080,00, na odcinku II – od km 0+080,00 do km 0+461,14 w miejscowości Andrychów, Gmina Andrychów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi gminnej A5/2.1 KDZ na odcinku I – od km 0+060,00 do km 0+080,00, na odcinku II – od km 0+080,00 do km 0+461,14 w miejscowości Andrychów, Gmina Andrychów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-111bad95-ae61-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034030/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Budowa drogi gminnej A5/2.1 KDZ na odcinku I-od km 0+060,00 do km 0+080,00, na odcinku II – od km 0+080,00 do km 0+461,14 w miejscowości Andrychów, Gmina Andrychów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106931/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3107551,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa drogi gminnej A5/2.1 KDZ na odcinku I – od km 0+060,00 do km 0+080,00, na odcinku II
– od km 0+080,00 do km 0+461,14 w miejscowości Andrychów, Gmina Andrychów”
5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 Branża drogowa.
5.2.1.1 Roboty rozbiórkowe.
5.2.1.2 Roboty przygotowawcze.
5.2.1.3 Roboty ziemne.
5.2.1.4 Konstrukcja jezdni drogi gminnej KDZ (KR3).
5.2.1.5 Taśma bitumiczna oraz geokompozyt.
5.2.1.6 Konstrukcja pobocza gruntowego ulepszonego.
5.2.1.7 Konstrukcja chodnika.
5.2.1.8 Konstrukcja opaski.
5.2.1.9 Konstrukcja ścieżki rowerowej.
5.2.1.10 Umocnienie podnóża zwykłych skarp.
5.2.1.11 Zieleniec/skarpy.
5.2.1.12 Elementy krawędziowe.
5.2.1.13 Odwodnienie – ściek z elementów prefabrykowanych.
5.2.1.14 Organizacja ruchu: oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe.
5.2.2 Konstrukcja oporowa.
5.2.3 Branża elektroenergetyczna.
5.2.3.1 Budowa oświetlenia drogowego,
5.2.3.2 Przebudowa urządzeń elektroenergetycznych.
5.2.4 Branża sanitarna.
5.2.4.1 Kanalizacja sanitarna.
5.2.4.2 Kanalizacja deszczowa.
5.2.5 Branża telekomunikacyjna.
5.2.5.1 Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych.
5.2.5.2 Budowa kanału technologicznego.
5.2.6 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym m.in.:
5.2.6.1 oznakowanie opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
5.2.6.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych, wyburzeniowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy,
5.2.6.3 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
5.2.6.4 organizację i utrzymanie zaplecza,
5.2.6.5 wytyczenie geodezyjne,
5.2.6.6 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
5.2.6.7 zajęcie pasa drogowego, dozorowanie budowy, likwidację terenu budowy, wywóz nadmiaru gruntu oraz materiałów nadających się z rozbiórki do ponownego użytku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywóz odpadów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z opłatą za utylizację (jeżeli dotyczy),
5.2.6.8 zapewnienie nadzoru specjalistycznych zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
5.2.6.9 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, badań, pomiarów, prób /gdy wymagana/,
5.2.6.10 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
5.2.6.11 zapewnienie badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych gruntu, podbudowy i nawierzchni,
5.2.6.12 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
5.2.6.13 wykonanie robót naprawczych dla osób trzecich i infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.2.6.14 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót.
5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
5.7 Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
5.8 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). tj.- prace fizyczna na terenie budowy budowy obejmujące : roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,roboty ziemne, konstrukcję jezdni drogi gminnej,taśmę bitumiczną i geokompozyt, konstrukcję pobocza gruntowego ulepszonego, konstrukcję chodnika, opaski, ścieżki rowerowej, umocnienie podnóża skarp, zieleniec/skarpy, elementy krawędziowe, odwodnienie, oznakowanie poziome i pionowe , konstrukcję oporową, budowę oświetlenia drogowego, przebudowę urządzeń elektroenergetycznych, kanalizację sanitarną i deszczową, przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych, budowę kanału technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3288977,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3288977,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3288977,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorca Michał Strzelec PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282262799

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3288977,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.