eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › Modernizacja dróg gminnych- ul. Polnej w Dębowcu oraz ul. Stromej w Dębowcu i Iskrzyczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych- ul. Polnej w Dębowcu oraz ul. Stromej w Dębowcu i Iskrzyczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-426

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 853 38 81

1.5.8.) Numer faksu: 33 853 38 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debowiec.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.debowiec.bip.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://debowiec.bip.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych- ul. Polnej w Dębowcu oraz ul. Stromej w Dębowcu i Iskrzyczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdc49193-baf6-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00311772/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja drog gminnychul. Polna w Debowcu i ul. Stromej w Debowcu i Iskrzyczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120447/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGW.271.2.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4073916,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Modernizacja dróg gminnych- ul. Polnej w Dębowcu oraz ul. Stromej w Dębowcu i Iskrzyczynie”, zgodnie z dokumentacją, tj.: projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót stanowiącymi integralną część SWZ.

W ramach planowanych inwestycji na każdej z dróg planuje się:
• Rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi;
• Rozbiórkę istniejącej podbudowy na głębokość 15cm;
• Wykonanie korytowania na poszerzeniach jezdni;
• Wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni z kruszywa naturalnego;
• Stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5MPa na całej szerokości projektowanej drogi;
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
• Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
• Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
• Wykonanie korytowania pod konstrukcję chodnika;
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm;
• Wykonanie korytowania pod pobocza;
• Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego o grubości 15cm;
• Przebudowę kanalizacji deszczowej fi315 i fi400mm;
• Przebudowę rowu przydrożnego;
• Dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów do nowej nawierzchni.
• Oznakowanie drogowe;
• Wykonanie oświetlenia na ul. Polnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5010917,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5010917,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5010917,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podwykonawca na chwile obecna nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5010917,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.