eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przebudowa skrzyżowania ulic: Głogowskiej, Kościuszki i Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania ulic: Głogowskiej, Kościuszki
i Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 735 25 76

1.5.8.) Numer faksu: 62 735 26 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa skrzyżowania ulic: Głogowskiej, Kościuszki
i Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c00d7d10-a6c9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052156/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa skrzyżowania ulic: Głogowskiej, Kościuszki i Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.263.3.2023.I3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10606828,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie skrzyżowania ulic: Głogowskiej, Kościuszki i Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim na skrzyżowanie typu rondo turbinowe wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych pobliskiego Parku Kilińskiego, ronda oraz skweru im. Żołnierzy Niezłomnych. Realizacja inwestycji polegać będzie na:
• przebudowie istniejącego ronda o 4 wlotach ulic: Głogowskiej (ok. 152 m), Wrocławskiej (ok. 169 m), Kościuszki (ok. 60 m) i Chopina (ok. 123 m) na rondo turbinowe w zakresie obejmującym m.in.: przebudowę jezdni na wlotach, usprawnienie komunikacji pieszej poprzez wykonanie nowych ciągów pieszo-rowerowych, chodników i zjazdów, przebudowę odwodnienia oraz oświetlenia drogowego. Zakres prac obejmować będzie: ustawienie krawężników, oporników
i obrzeży betonowych, frezowanie nawierzchni bitumicznych jezdni i ronda,
rozbiórkę nawierzchni istniejących wysp wyniesionych oraz innych elementów drogowych, wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej o szer. zgodnie
z planem sytuacyjnym, wykonanie jezdni na rondzie o nawierzchni bitumicznej
o szer.2 x 5,0 m rozdzielonych krawężnikiem kamiennym 20x20 cm, wykonanie wysp wyniesionych na wlotach ronda oraz wyspy samego ronda z opaską z płyt chodnikowych 25x25 cm oraz zielenią, wykonanie ciągów pieszo-rowerowych
z betonowej kostki brukowej o szer. zmiennej, wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej oraz z betonowych płyt chodnikowych 25x25 cm o szerokości zmiennej, wykonanie zatok autobusowych z betonowej kostki brukowej o szer. 3,0 m, wykonanie zatoki postojowej bitumicznej na ul. Wrocławskiej o szer. 2,5 m, wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej 10x10 cm o szerokości zmiennej, wykonanie opaski z betonowych płyt chodnikowych 25x25 cm, wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami, wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego, przebudowę odwodnienia oraz oświetlenia ulicznego.
• zagospodarowaniu terenów zielonych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie ronda tj. Parku Kilińskiego, wyspy ronda, zieleni na wlotach oraz skweru, poprzez uporządkowanie istniejącej zieleni wysokiej, wykonanie nowych nasadzeń zieleni wysokiej i niskiej, założenie łąk kwietnych, wprowadzenie oświetlenia dekoracyjnego i parkowego; automatycznego systemu nawadniania, elementów małej architektury, wymianę istniejących nawierzchni na nawierzchnie mineralne, kamienne z kostki granitowej oraz zielonego przystanku autobusowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w przedmiarach robót (załącznik nr 10) oraz dokumentacji projektowej (załączniki nr 11-13).
Miejsce inwestycji – rondo z wlotami na skrzyżowaniu ulic: Głogowskiej, Kościuszki
i Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim, Park Kilińskiego, skwer im. Żołnierzy Niezłomnych.

3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9
2. Przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) – załącznik nr 10
01 Branża drogowa + elektryczna - rondo
02 Branża architektura zieleni – rondo + skwer
03 Branża elektryczna – rondo + skwer
04 Branża sanitarna – rondo+ skwer
05 Branża architektura zieleni – park
06 Branża elektryczna – park
07 Branża sanitarna - park
3. DOKUMENTACJA - RONDO – załącznik nr 11
01 Projekt budowlany (wykonawczy) - branża drogowa
02 Projekt stałej organizacji ruchu
03 Projekt budowlany (wykonawczy) – branża elektryczna
04 SST
4. DOKUMENTACJA – ZAGOSPODAROWANIE RONDA I SKWERU – załącznik nr 12
01 Inwentaryzacja dendrologiczna
02 Projekt budowlany
03 Projekt techniczny – branża architektura zieleni
04 Projekt techniczny – branża elektryczna
05 Projekt techniczny – branża sanitarna
06 SST
5. DOKUMENTACJA – ZAGOSPODAROWANIE PARKU KILIŃSKIEGO – załącznik nr 13
01 Inwentaryzacja dendrologiczna
02 Projekt budowlany
03 Projekt techniczny – branża architektura zieleni
04 Projekt techniczny – branża elektryczna
05 Projekt techniczny – branża sanitarna
06 SST
UWAGA:
Z zakresu robót opisanych w dokumentacji projektowej – zagospodarowanie Parku Kilińskiego – załącznik nr 13, WYŁĄCZONO wykonanie fontanny wraz z technologią, zbiornikiem podziemnym oraz roboty rozbiórkowe istniejącej fontanny z pomieszczeniem technicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10117689,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10117689,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10117689,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618 14 18 538

7.3.3) Ulica: ul. Noskowska 3-5

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zagospodarowanie terenów zielonych, branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10117689,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.