eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baboszewo › Poprawa dostępności w Szkole Podstawowej im. J. Wybickiego w Baboszewie w ramach Projektu "Dostępna szkoła".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności w Szkole Podstawowej im. J. Wybickiego w Baboszewie w ramach Projektu „Dostępna szkoła”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A

1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/104979/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności w Szkole Podstawowej im. J. Wybickiego w Baboszewie w ramach Projektu „Dostępna szkoła”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a761d794-c18d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009566/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty remontowo-budowlane w zakresie poprawy dostępnosci w obiekcie Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Baboszewie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/18. Projekt „Dostępna Szkoła” realizowany jest przez Fundację Fundusz Współpracy i Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1063337,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności w Szkole Podstawowej im. J. Wybickiego w Baboszewie w ramach Projektu „Dostępna Szkoła”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
BUDYNEK A
1) przebudowę parkingu i chodnika,
2) przebudowę schodów wejściowych,
3) zapewnienie oświetlenia na dojściu do budynku,
4) zamontowanie poręczy na wejściu zgodnie z wymogami Modelu Dostępnej Szkoły (zwany dalej MDS)
oraz barwne oznakowanie stopnia,
5) przebudowę pochylni zgodnie z MDS,
6) wykonanie w strefie przedsionka posadzki umożliwiającej montaż nowych wycieraczek oraz
zamontowanie na stałe stoperów na posadzce,
7) likwidacja progu w drzwiach wejściowych do szatni,
8) zamontowanie drzwi wejściowych zewnętrznych oraz w wiatrołapie o wymiarach zgodnych z MDS,
9) dostawa i ustawienie na zewnątrz budynku ławek, tak aby osoba słabowidząca mogła poczekać na
akomodację wzroku do istniejących warunków,
10) dostawa i wykonanie w komunikacji poziomej posadzek matowych z wyraźnym kontrastem
kolorystycznego między ścianą a posadzkami np. montaż pasa o szerokości 15-30 cm w innej
kolorystyce niż obie płaszczyzny,
11) dostawa i montaż podnośnika schodowego,
12) remont schodów wewnętrznych,
13) remont jednej sali lekcyjnej w celu pełnego dostosowania do MDS.
14) remont pomieszczeń sanitarnych pod kątem pełnej dostępności dla osób z niepełnosprawnością,
15) dostawa i montaż rolet lub innych rozwiązań ograniczających dostęp promieni światła,
BUDYNEK B
1) przebudowę parkingu uwzględniająca wyznaczenie miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością,
2) zamontowanie faktury bezpieczeństwa przed stopniem prowadzącym w dół zgodnie z MDS,
3) zamontowanie poręczy na wejściu zgodnie z wymogami MDS oraz barwne oznakowanie stopnia,
4) przebudowę pochylni zgodnie z MDS,
5) przebudowa wejścia do bud. B,
6) wykonanie w strefie przedsionka posadzki umożliwiającej montaż nowych wycieraczek oraz
zamontowanie na stałe stoperów na posadzce, 7) oznakowanie strefy wejścia za pomocą totemu,
8) dostawa i ustawienie na zewnątrz budynku ławek, tak aby osoba słabowidząca mogła poczekać na
akomodację wzroku do istniejących warunków,
9) wykonanie w komunikacji poziomej posadzek matowych z wyraźnym kontrastem kolorystycznym
między ścianą a posadzkami np. montaż pasa o szerokości 15-30 cm w innej kolorystyce niż obie
płaszczyzny,
10) zapewnienie miejsca na wózki inwalidzkie i inny sprzęt rehabilitacyjny,
11) zapewnienie komunikacji pionowej na każdej kondygnacji budynku z oznaczeniem schodów (pierwszy
i ostatni stopień w biegu schodowym),
12) dostawa i montaż rolet lub innych rozwiązań ograniczających dostęp promieni światła,
13) remont pomieszczeń sanitarnych pod kątem pełnej dostępności dla osób z niepełnosprawnością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

42417000-2 - Podnośniki i przenośniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199455,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1442052,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199455,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FASTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146428992

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199455,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.