eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniewice › Przebudowa dróg na terenie gminy Czerniewice



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Czerniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Czerniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-216

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 710 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czerniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugczerniewice.nv.pl/m,125,aktualne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie gminy Czerniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73ae8f2d-ede7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003638/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi w miejscowości Studzianki

1.1.5 Przebudowa drogi w miejscowości Wale

1.1.6 Przebudowa drogi w miejscowości Krzemienica

1.1.10 Przebudowa drogi w miejscowości Gaj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AI.271.3.2021.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2222242,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - "Przebudowa drogi w miejscowości Studzianki”.
Niniejsza inwestycja obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej 116511E na odcinku 1 500,00 (od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4304E).
Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej po wykonaniu robót: 4,00 – 4,50 m oraz pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 75cm .
W trakcie wykonywania robót należy zastosować rozwiązania techniczne zapewniające wygodę
i funkcjonalność dla użytkowników drogi. Posadowienie wysokościowe należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu. Istniejące zjazdy należy dostosować do nowego poziomu nawierzchni drogi.
Roboty ziemne obejmujące wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni zaleca się wykonywać
w porze suchej tak aby nie dopuścić do nadmiernego nawodnienia dna wykopu.
Zamawiający wymaga wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Roboty muszą być wykonywane w sposób umożliwiający dojazd do nieruchomości znajdujących się przy przebudowywanej drodze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 850539,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - "Przebudowa drogi w miejscowości Wale”.
Niniejsza inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy drogi w miejscowości Wale na odcinku 810,00 od wlotu na drogę gminną nr 116105 Krzemienica – Wale – Sanogoszcz do ostatnich zabudowań przy działce nr 80.
Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej po wykonaniu robót: 3,00- 4,00 m oraz pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 75cm .
W trakcie wykonywania robót należy zastosować rozwiązania techniczne zapewniające wygodę
i funkcjonalność dla użytkowników drogi. Posadowienie wysokościowe należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu. Istniejące zjazdy należy dostosować do nowego poziomu nawierzchni drogi.
Roboty ziemne obejmujące wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni zaleca się wykonywać
w porze suchej tak aby nie dopuścić do nadmiernego nawodnienia dna wykopu.
Zamawiający wymaga wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Roboty muszą być wykonywane w sposób umożliwiający dojazd do nieruchomości znajdujących się przy przebudowywanej drodze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 354552,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - "Przebudowa drogi w miejscowości Krzemienica”.
Niniejsza inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy drogi w miejscowości Krzemienica na odcinku 995,00 od wlotu na drogę gminną nr 116104 Krzemienica – Zubki Duże na dz. o nr ew. 30, 357 i 39 obręb Krzemienica.
Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej po wykonaniu robót: 4,50 m oraz pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 75cm, a także zatoka postojowa o pow. 315,00 m2.
W trakcie wykonywania robót należy zastosować rozwiązania techniczne zapewniające wygodę
i funkcjonalność dla użytkowników drogi. Posadowienie wysokościowe należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu. Istniejące zjazdy należy dostosować do nowego poziomu nawierzchni drogi.
Roboty ziemne obejmujące wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni zaleca się wykonywać
w porze suchej tak aby nie dopuścić do nadmiernego nawodnienia dna wykopu.
Zamawiający wymaga wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Roboty muszą być wykonywane w sposób umożliwiający dojazd do nieruchomości znajdujących się przy przebudowywanej drodze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 567582,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.6. Część IV - "Przebudowa drogi w miejscowości Gaj”.
Niniejsza inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy drogi w miejscowości Gaj na odcinku 951,00 na dz. o nr ew. 73 i 109 obręb Gaj od wlotu na drogę gminną nr 116109E Wielka Wola – Gaj za przepust na cieku wodnym .
Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej po wykonaniu robót: 4,00 m oraz pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 75cm.
W trakcie wykonywania robót należy zastosować rozwiązania techniczne zapewniające wygodę
i funkcjonalność dla użytkowników drogi. Posadowienie wysokościowe należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu. Istniejące zjazdy należy dostosować do nowego poziomu nawierzchni drogi.
Roboty ziemne obejmujące wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni zaleca się wykonywać
w porze suchej tak aby nie dopuścić do nadmiernego nawodnienia dna wykopu.
Zamawiający wymaga wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Roboty muszą być wykonywane w sposób umożliwiający dojazd do nieruchomości znajdujących się przy przebudowywanej drodze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 449567,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930023,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1040247,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930023,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMAS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591990009

7.3.3) Ulica: ul. Piekoszowska 390

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-645

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

85% zamówienia
STAR BUDOWA Karol Cieśla ul. Benedyktyńska 11, , 27-200 Starachowice

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930023,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358709,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449809,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358709,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. AGRO - TRANS Ryszard Skoneczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730002133

7.3.3) Ulica: Nowe Studzianki 33 B

7.3.4) Miejscowość: Czerniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-216

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358709,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580182,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692383,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580182,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991782271

7.3.3) Ulica: ul. Opoczyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Gielniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580182,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444698,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529733,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444698,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. AGRO - TRANS Ryszard Skoneczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730002133

7.3.3) Ulica: Nowe Studzianki 33 B

7.3.4) Miejscowość: Czerniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-216

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444698,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.