eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › "Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4698200

1.5.8.) Numer faksu: 91 4698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64231b4-f5e1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie kanalizacji deszczowej, studni publicznych i fontanny na terenie miasta Goleniowa, rowy GPP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.18.2021.KJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Utrzymanie drożności urządzeń odwadniających na terenie miasta Goleniów i Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy oraz w miejscowości Lubczyna ul. Lipowa, ul. Plażowa, ul. Żeglarska oraz ul. Kasztanowa tj.: rurociągów sieci kanalizacji deszczowej o szacunkowej długości około 50 km, wpustów ulicznych z przykanalikami, studni rewizyjnych, separatorów oraz odwodnień liniowych, poprzez n/w działania:
a) sprawdzanie w czasie opadów deszczów i roztopów w okresie zimowym skuteczności odprowadzania wód opadowych przez urządzenia odwadniające a w razie konieczności usuwanie stwierdzonych zatorów na sieci kanalizacji deszczowej wraz z oczyszczaniem wpustów ulicznych i odwodnień liniowych, w tym odkuciem lodu i usunięcie zalegającego śniegu
b) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku wpustów ulicznych znajdujących się na terenie miasta Goleniów i Goleniowskiego Parku Przemysłowego, oraz miejscowości Lubczyna ul. Lipowa i ul. Plażowa oraz ul. Żeglarska w ilości około 1300 szt., przy czym oczyszczanie wpustów winno obejmować: oznakowanie miejsca robót, oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, udrożnienie przykanalika, zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń,
c) oczyszczenie minimum cztery razy w roku odwodnień liniowych znajdujących na terenie miasta Goleniów oraz Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy w ulicy Prostej, przy czym oczyszczanie wpustów musi obejmować co najmniej: oznakowanie miejsca robót, oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, udrożnienie przykanalika, zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń.
Wykaz odwodnień liniowych (lokalizacja):
- Grunwaldzka 133 mb;
- Barnima 114 mb:
-Słowiańska 67 mb:
-Konstytucji 3-Maja 48 mb;
-Jana Kilińskiego 36 mb:
-Plac Lotników 38 mb;
- ul. Puszkina 22 mb;
-Szczecińska 59 mb;
-Kasprowicza 261 mb;
- Zielona Droga 6 mb;
- Lipowa 16 mb;
- Goleniowski Park Przemysłowy w Łozienicy 722 mb;
RAZEM 1522 mb
d) czyszczenie prewencyjne wskazanych przez Zamawiającego rurociągów kanalizacyjnych z piasków, osadów i namułów, szacunkowa długość rurociągów kanalizacyjnych przewidzianych do udrożnienia w trakcie trwania całej umowy wynosi maksymalnie 5 km, W przypadku konieczności udrożnienia większej długości rurociągów niż wskazane powyżej 5 km. Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia udrożnienia dodatkowych ilości.
e) czyszczenie przepompowni wód opadowych minimum 2 razy do roku:
- na terenie Goleniowskim Parku Przemysłowym - 2 szt.,
- przy ulicy 1 Brygady Legionów w Goleniowie - 1 szt.
- Lubczyna ul. Kasztanowa - Iszt.
- Lubczyna ul. Plażowa (zintegrowana ze zbiornikiem retencyjnym)- 1 szt.
- Lubczyna ul. Lipowa - 1 szt.
2.2. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii w przeciągu 1 godziny od momentu otrzymania informacji o zaistniałej sytuacji awaryjnej, w tym zabezpieczenie terenu w miejscach występowania lokalnych zapadlisk i wyrw, będących następstwem uszkodzenia elementów sieci kanalizacyjnej.
2.3. Naprawa i usuwanie awarii urządzeń kanalizacji deszczowej w ciągu- maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego lub mniej - w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. skrócenie czasu reakcji.
Szacunkowa ilość awarii w ciągu jednego miesiąca wynosi od 1 do 3. W przypadku powstania większej liczby awarii w ciągu jednego miesiąca niż 3 lub o większym zakresie robót koniecznym do wykonania, Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia usunięcia dodatkowych awarii łub zwiększonego zakresu robót.
Na terenie Gminy Goleniów znajdują się sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 50 km i średnicy przewodów od ø150 mm do ø1200 mm. Przewody sieci kanalizacji deszczowej posadowione są na głębokości od 1 do 6 m p.p.t.
Naprawa i usuwanie awarii urządzeń kanalizacji deszczowej będzie obejmować m.in.:
- naprawy miejscowe uszkodzonych rurociągów kanalizacyjnych niewymagające wymiany odcinka przewodu,
- naprawy uszkodzonych rurociągów kanalizacyjnych związane z koniecznością wymiany odcinków przewodów, minimalna, wymagana długość odcinka, którą należy wymienić w czasie naprawy - to 3,0 m, a maksymalna, do której zobowiązany, będzie Wykonawca to -15,00 m,
- naprawy uszkodzonych studni rewizyjnych niewymagające wymiany studni,
- naprawy uszkodzonych studni rewizyjnych wymagających wymiany studni, szacunkowa ilość studni przewidzianych do wymiany wynosi 5 szt w trakcie trwania całej umowy,
- drobne remonty ogólnobudowlane na urządzeniach kanalizacji deszczowej,
- przywrócenie terenu do stanu przed awarią tj. odtworzenie konstrukcji drogi,
chodników, zieleni.
Uwaga! O kwalifikacji rodzaju awarii i sposobie jej naprawy decydował będzie wyznaczony przez Zamawiającego koordynator.
2.4. Regulację do rzędnej nawierzchni zwieńczeń studni rewizyjnych wskazanych przez Zamawiającego:
a) bez wymiany zwieńczenia (włazu), szacunkowa ilość studni przewidzianych do regulacji wynosi maksymalnie 20 szt. w trakcie trwania całej umowy
b) wraz z wymianą zwieńczenia (włazu), szacunkowa ilość studni przewidzianych do regulacji wynosi maksymalnie 10 szt. w trakcie trwania całej umowy,
W przypadku konieczności regulacji większej ilości zwieńczeń studni niz ilości wskazane
w punktach a) i b), Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia
wykonania dodatkowych regulacji.
2.5. Wymianę uszkodzonych lub skradzionych zwieńczeń studni rewizyjnych, odwodnień
liniowych. W trakcie trwania całej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany:
a) do 10 szt. zwieńczeń (włazów żeliwnych) studni rewizyjnych, w tym:
- do 10 szt. włazów żeliwnych samopoziomujących i/lub
- do 10 szt. włazów żeliwnych z wypełnieniem betonowym lub bez wypełnienia,
b) do 10 szt. wpustów ulicznych,
c) do 20 mb odwodnienia linowego.
2.5.1. W przypadku konieczności wymiany większej ilości Zamawiający zakupi włazy, wpusty, odwodnienie liniowe, a Wykonawca będzie zobowiązany wbudować je w ramach umowy. W przypadku wymiany wpustów ulicznych we wskazanych przez Zamawiającego przypadkach, zwłaszcza na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy wymagane będzie zastosowanie wpustów otwieranych na zawias i zamykanych na zatrzask.
2.6. Eksploatację, nadzór i usuwanie awarii urządzeń podczyszczających (piaskowników i separatorów, podziemnego zbiornika retencyjnego w m. Lubczyna) zamontowanych na sieci kanalizacji deszczowej oraz jej wylotach, w tym wykonywanie obowiązków wynikających z pozwoleń wodnoprawnych, stanowiącymi załączniki nr 10 do SWZ.
2.7. Wykonywanie inspekcji TV wraz z niezbędnym czyszczeniem wskazanych przez Zamawiającego przewodów sieci kanalizacji deszczowej. Maksymalna, szacowana długość odcinków przewidywana do wykonania inspekcji TV w trakcie trwania umowy- 5 km.
W przypadku konieczności wykonania inspekcji TV większej długości rurociągów niż wskazane wyżej 5 km, Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia wykonania dodatkowych inspekcji.
3. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314388,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314388,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314388,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usług Ziemnych Dariusz Okunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561070858

7.3.3) Ulica: Jodłowa 73

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314388,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.