Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095194/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004709735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pabianicka 21
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 05
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 05 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dlutow.naszops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dlutow.naszops.pl/bip/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890447fc-aa74-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094245/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt „Pracuś” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2601.02.06.2022.IG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299770 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr I przedmiotu zamówieniaCzęść I obejmuje dowożenie/odwożenie uczestników Klubu osób niesamodzielnych na zajęcia do siedziby Klubu:
W okresie IV 2022r. – VIII 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 12 dni w miesiącu (3 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do siedziby Klubu, tj. Dłutów ul. Polna 3 i od siedziby Klubu jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 10 200 km(170 km x 12 dni/m-cu x 5 m-cy).
W okresie IX 2022r. – VI 2023r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 30 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do siedziby Klubu, tj. Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 i od siedziby Klubu jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 50 000 km(250 km x 20 dni/m-cu x 10 m-cy).
Zastrzeżenie 1: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby Klubu na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części I: 60 200 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 186620 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje dowożenie/odwożenie uczestników Klubu osób niesamodzielnych na wycieczki (wizyty do kin, teatrów, muzeów, basen itp. Na terenie województwa łódzkiego)W okresie IV 2022r. – VIII 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: łącznie 4 wyjazdy;
c) Trasa: od miejsca zbiórki tj. od siedziby Klubu, tj. Dłutów ul. Polna 3 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego i z powrotem;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 400 km(100 km x 4 wyjazdy).
W okresie IX 2022r. – VI 2023.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 30 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: łącznie 3 wyjazdy;
c) Trasa: od miejsca zbiórki tj. od siedziby Klubu, tj. Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego i z powrotem;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 300 km(100 km x 3 wyjazdy).
Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby Klubu na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części II: 700 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 2170 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III obejmuje dowożenie/odwożenie dzieci i młodzieży szkolnej na zajęcia do świetlicy środowiskowej:W okresie IV 2022r. – VI 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od siedziby świetlicy środowiskowej, tj. Dłutów ul. Polna 3 do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 6 000 km(100 km x 20 dni/m-cu x 3 m-ce).
W okresie VII 2022r. – VIII 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do świetlicy środowiskowej, tj. Dłutów ul. Polna 3 i od świetlicy środowiskowej jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 8 000 km (200 km x 20 dni/m-cu x 2 m-ce).
W okresie IX 2022r. – VI 2023r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od Zespołu Szkolno-Przedszkolnego mieszczącego się w Dłutowie przy ulicy Głównej 9 do świetlicy środowiskowej w Hucie Dłutowskiej ul. Pabianicka 37, a następnie od świetlicy środowiskowej jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów.;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 20 000 km (100 km x 20 dni/m-cu x 10 m-cy).
Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby świetlicy na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części III: 34 000 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 105400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV obejmuje dowożenie/odwożenie dzieci i młodzieży szkolnej na wycieczki.a) Liczba uczestników: nie więcej niż 15 uczestników Świetlicy środowiskowej
b) Częstotliwość: maksymalnie 15 wyjazdów w okresie obowiązywanie umowy tj. do VI.2023, w wybrane dni w miesiącu; w zakresie usług realizowanych poza siedzibą świetlicy na terenie województwa łódzkiego.
c) Trasa: od siedziby świetlicy Dłutów ul. Polna 3 lub Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 1 800 km (120 km x 15 razy).
Zastrzeżenie: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części IV: 1 800 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 5580 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp. stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 263 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp. stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 263 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3402 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp. stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 263 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp. stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 263 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie od 01.09.2024 r. do 26.06.2026 r. w dni nauki szkolnej
- "Sukcesywna dostawa mieszanki kamienia łamanego wraz z rozładunkiem i wyrównaniem na terenie Gminy Horodło"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.