eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aktualizacji i wsparcia technicznego dla oprogramowania Vmware i Veeam



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aktualizacji i wsparcia technicznego dla oprogramowania Vmware i Veeam

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 022 421 04 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alegowska@kultura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kultura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura i dziedzictwo narodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aktualizacji i wsparcia technicznego dla oprogramowania Vmware i Veeam

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-281a35fa-ab90-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa orpogramowania i licencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325203,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji i wsparcia technicznego realizowanego przez producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania oraz instalacja i wdrożenie dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego najnowszej wersji dostarczonych aktualizacji dla oprogramowania Vmware i Veeam, tj:
1) podniesienie wersji VMWare vSphere 7 Enterprise Plus dla 12 procesorów w ramach kontraktów: 41727012 i 4105678157 do najnowszej, stabilnej i zalecanej wersji oraz aktualizacja i wsparcie techniczne VMWare vSphere 7 Enterprise Plus dla 12 procesorów w ramach kontraktów: 41727012 i 4105678157. Wsparcie świadczone będzie przez trzy lata licząc od dnia przekazania aktualizacji dla kontraktu 41727012 (wcześniejsze wsparcie wygasło dnia 18.01.2023r.), natomiast dla kontraktu 4105678157 przez okres 3 lat licząc od dnia od dnia 25.05.2023 r., tj. od dnia wygaśnięcia aktualnie trwającego wsparcia;
2) aktualizacja VMWare vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 dla jednej instancji w ramach kontraktu 41727012 oraz wsparcie techniczne. Wsparcie techniczne świadczone będzie przez trzy lata licząc od dnia przekazania aktualizacji dla kontraktu 41727012 (wcześniejsze wsparcie wygasło dnia 18.01.2023 r.);
3) aktualizacja Veeam Availability Suite Enterprise Plus dla 14 procesorów oraz wsparcie techniczne. Wsparcie techniczne świadczone będzie przez trzy lata licząc od dnia przekazania aktualizacji (wcześniejsze wsparcie wygasło dnia 17.01.2023 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408936,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420092,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408936,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fast IT Sp. z o.o. (dawniej Fast IT Sp. z o.o. Sp. k.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271015750

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 12

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408936,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
1) podniesienie wersji i aktualizacja: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia
umowy;
2) wsparcie techniczne przez trzy lata licząc:
- dla kontraktu 41727012 od dnia przekazania aktualizacji (wcześniejsze wsparcie wygasło dnia 18.01.2023r.), ,
- dla kontraktu 4105678157 od dnia 25.05.2023 r.
- dla Veeam Awailability Suite Enterprise Plus od dnia przekazania aktualizacji (wcześniejsze wsparcie wygasło dnia 17.01.2023 r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.