eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338747800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1a739e-85e1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037005/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa OREW w Juszczynie o pomieszczenia rehabilitacyjne oraz ocieplenie stropów i dachów wraz z pracami towarzyszącymi

1.1.8 Budowa placu manewrowego przy ZS. im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej

1.1.9 Modernizacja sieci energetycznej w ZS. im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej

1.1.20 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej i solarnej oraz modernizacja kotłowni poprzez wymianę kotłów węglowych na kocioł na pellet w budynku OREW w Juszczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2758211,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja energetyczna, rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno - Wychowawczego o pomieszczenia rehabilitacyjne, budowę zbiornika na nieczystości ciekłe na działce nr ewid. 19/95 jedn. ewid. Maków Podhalański, obręb ewid. Juszczyn
w ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV.
Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Roboty wykonawcze w zakresie części nr 1-3 muszą być prowadzone w trakcie normalnej pracy obiektów. Wykonywane roboty nie mogą utrudniać funkcjonowania szkoły/ ośrodka
Zadanie obejmuje również docieplenie stropów i skosów dachowych zgodnie z dokumentacją
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3a do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.1 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.1 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.1 do SWZ.

pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.5.) Wartość części: 948404,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na kotłownię opalaną pelletem, budowa instalacji solarnej oraz instalacji fotowoltaicznej w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno – Wychowawczym w Juszczynie
w ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV.
Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Roboty wykonawcze w zakresie części nr 1-3 muszą być prowadzone w trakcie normalnej pracy obiektów. Wykonywane roboty nie mogą utrudniać funkcjonowania szkoły/ ośrodka

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3b do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.2 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.2 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.2 do SWZ.

pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

44212500-4 - Kątowniki i profile

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71314100-3 - Usługi elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.5.) Wartość części: 412143,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Z.S. im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej.
w ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Roboty wykonawcze w zakresie części nr 1-3 muszą być prowadzone w trakcie normalnej pracy obiektów. Wykonywane roboty nie mogą utrudniać funkcjonowania szkoły/ ośrodka

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3a do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.3 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.3 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.3 do SWZ.

pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 718795,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa placu manewrowego wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową ogrodzenia, robotami ziemnymi, umocnieniem skarp i rozbiórką istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej na działce ewid. nr: 9972/14 położonej w Suchej Beskidzkiej
w ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3a do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.4 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.4 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.4 do SWZ.

pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45235000-3 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 678868,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009529,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144837,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009529,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Malarstwo Tapeciarstwo Mieczysław Barzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 5521018270

7.3.3) Ulica: Stryszawa 71E

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009529,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711159,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711159,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711159,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BOGMARG Maria Suder

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 6811258304

7.3.3) Ulica: ul. Pakuz 44

7.3.4) Miejscowość: Zakliczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 32-406

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711159,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 3 (tj. Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Z.S. im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej), z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty dla Części nr 3 przedmiotowego zamówienia.

Uzasadnienie:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie Części nr 3 w wysokości: 885.000,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert dla przedmiotowego zamówienia na w/w część wpłynęła tylko jedna oferta firmy Grzegorz Cisło, ul. Chemiczna 15 p.8, 22-100 CHEŁM opiewająca na kwotę 1.232.796,33zł (oferta dodatkowa w/w Wykonawcy na kwotę 1.112.838,31 zł została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
Z uwagi na to, iż w/w oferta na Część nr 3 zamówienia znacząco przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1232796,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1232796,33 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798014,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849356,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798014,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”BRUK-SPEC” Przedsiębiorstwo Budowlane Mateusz Gancarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 552-141-22-97

7.3.3) Ulica: Śleszowice 70

7.3.4) Miejscowość: Zembrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 34-210

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798014,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.