eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › "Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. "



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zozsiemianowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c91bb25-d04e-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056523/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków do terapii ciśnieniowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 27794,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1 - Opatrunki do terapii ciśnieniowej wraz z akcesoriami
pojedyncze opakowanie każdego produktu powinno być zaopatrzone w etykietę zawierającą: nazwa w języku polskim, seria, data ważności
Lp. Produkt Ilość
1 Zestaw Opatrunkowy do terapii ssąco płuczącej średni kształcie Spirali
Jałowy opatrunek o wymiarach (17x15x1,8) 2 szt., wykonany z siatkowego poliuretanu (PE ), o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych, Rozmiar porów 400-600 mikronów umożliwia podanie płynu do dna rany, dren- podkładka ssąco płucząca umożliwia odsysanie i płukanie rany 5 szt.
2 Zestaw Opatrunkowy do terapii ssąco płuczącej duży
Jałowy opatrunek o wymiarach (26x15x1,8) 2 szt, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE ), o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych, Rozmiar porów 400-600 mikronów umożliwia podanie płynu do dna rany,2 dreny - podkładki, jedna ssąca umożliwia odsysanie, druga płucząca umożliwia płukanie rany 5 szt.
3 Kaseta do podawania płynów
Jednorazowy element, który łączy urządzenie terapeutyczne z drenem - podkładką w celu dostarczenia-podania płynu do rany. 10 szt.
4 Zbiornik z żelem 1000 ml
jednorazowy zbiornik do urządzenia, o pojemności 1000 ml, do gromadzenia wydzieliny z rany, z bakteriobójczy żelem, z hydrofobowym filtrem z węglem aktywnym, filtrem antybakteryjnym, drenem, zaciskiem do drenu i złączem do podłączania do drenu 20 szt.
5 Zbiornik z żelem 500 ml
jednorazowy zbiornik do urządzenia, o pojemności 500 ml, do gromadzenia wydzieliny z rany, z bakteriobójczy żelem, z hydrofobowym filtrem z węglem aktywnym, filtrem antybakteryjnym, drenem, zaciskiem do drenu i złączem do podłączania do drenu 15 szt.
6 Zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej zamkniętej rany 20cm
Zestaw opatrunkowy do stosowania na zamkniętą ranę, z gąbki poliuretanowej i warstwy pośredniej z jonami srebra 0,019% (w celu zmniejszenia kolonizacji bakterii), wymiary 25,4x6,4x1,8, folia poliuretanowa rozmiar 35,6 x 20,3 cm zintegrowana wraz z gąbką poliuretanową i z drenem, wraz z łącznikiem. 5 szt.
7 Zestaw opatrunkowy V.A.C. ABThera
Jałowy opatrunek, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE ) o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów opatrunek wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych brzusznych, warstwa wewnętrzna dzięki sześciu ramionom zatopionym w folii wspomaga odprowadzanie wydzieliny. 4 szt.
8 Zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej średni
Jałowy opatrunek o wymiarach 18x12,5x3,2 cm koloru czarnego, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE ), o otwartych porach, duża zdolność odprowadzania płynów, zastosowanie powinno wspomagać tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych, dren o przekroju pięciootworowym z zaciskiem do drenu, folia samoprzylepna do opatrunku 2 szt. 15 szt.
*akcesoria kompatybilne z urządzeniem VAC Ulta i INFO VAC – własność Szpitala

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20142,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2 *** - Setony, serwety, tupfery
pojedyncze opakowanie każdego produktu powinno być zaopatrzone w etykietę zawierającą: nazwa w języku polskim, seria, data ważności
Lp. Produkt Ilość
1 Serweta operacyjna jałowa z nitką RTG i tasiemką 8 – warstwowe, 17 nitkowe , 45cm x 45cm ā 2 szt. *** 2000 op.
2 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 1 cm *** 80 szt.
3 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 2 cm *** 80 szt.
4 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 5 cm *** 400 szt.
5 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 8cm i przylepcem a 1 szt. 600 szt.
6 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 5cm i przylepcem a 1 szt. 1200 szt.
7 Serweta z włókniny jałowa, foliowana 45 x 75 cm a 1 szt. 1200 szt.
8 Tupfery gazowe jałowe typu kula z nitką RTG 30cm x 30cm ā 20 szt. *** 20 op.
9 Tupfery gazowe jałowe typu fasola z nitką RTG 15cm x 15cm ā 10 szt. *** 300 op.
*** materiały opatrunkowe o klasie II a wg, klasyfikacji wyrobów medycznych do krótkotrwałego kontaktu (reguła7).
Uwaga:
Pozycja 1 – Zamawiający dopuszcza wycenę opakowań a’5szt. z odpowiednim przeliczeniem do dwóch miejsc po przecinku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 14778,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3
OPASKI GIPSOWE - 8 - 12 minutowe
pojedyncze opakowanie każdego produktu powinno być zaopatrzone w etykietę zawierającą: nazwa w języku polskim, seria, data ważności
Lp. Produkt Średnioroczne
zapotrzebowanie
1 10 cm x 300 cm x 1 szt. / lub 2 sztuki 300 szt.
2 12 cm x 300 cm x 1 szt. 600 szt.
3 15 cm x 300 cm x 1 szt. 800 szt.
4 20 cm x 300 cm x 1 szt. 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4799,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4
PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT
pojedyncze opakowanie każdego produktu powinno być zaopatrzone w etykietę zawierającą: nazwa w języku polskim, seria, data ważności
Lp. Produkt Średnioroczne
zapotrzebowanie
1 7,0-7,5 cm x 5 cm x 1 szt. 26000 szt.
2 10 cm x 8 cm x 1 szt. 2500 szt.
3 10 cm x 6 cm x 1 szt. 3000 szt.
4 15 cm x 6 cm x 1 szt. 2000 szt.
5 15 cm x 8 cm x 1 szt. 2500 szt.
6 20 cm x 8 cm x 1 szt. 1400 szt.
7 20 cm x 10 cm x 1 szt. 3200 szt.
8 25 cm x 10 cm x 1 szt. 5000 szt.
9 30 cm x 10 cm x 1 szt. 500 szt.
10 35 cm x 10 cm x 1 szt. 3000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8216,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21972,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21972,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21972,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPIRONIX POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213675196

7.3.3) Ulica: UL. RÓZYCKIEGO 3

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-324

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21972,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-31 do 2023-05-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13233,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17307,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13233,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O., SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: UL.POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13233,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-31 do 2023-05-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4557,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4793,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4557,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL SP. Z O.O., SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: UL. POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4557,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-31 do 2023-05-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8193,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8193,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8193,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZABRZE INTERANTIONAL SP. Z O.O., SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: UL. POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8193,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-31 do 2023-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.