Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126903/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 524 52 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zalewska@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-830191b7-c074-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109510/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa asortymentu hydraulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 149/2022/TP/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zgodnie z podziałem zamówienia na części:-część 1: Sieci i instalacje CO, CTw, CWU i Wz oraz urządzenia grzewcze – Kotłownie -Węzły ciepłownicze - Pompy – Armatura – Materiały eksploatacyjne – Urządzenia kontrolno-pomiarowe - Automatyka i Telemetria – monitoring węzłów i biling mediów (CO, CTw, CWU, Wz i Eel);
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy”, który jest załącznikiem nr 1 i 1 A do SWZ.
3. W Załączniku nr 1 A do SWZ, Zamawiający dokonał szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych parametrów granicznych dla poszczególnych wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia produktów. Wykonawca który będzie składał ofertę równoważną jest zobowiązany do złożenia oferty zawierającej produkty spełniające minimalne parametry graniczne opisane w Załączniku nr 1A do SWZ oraz jest zobowiązany wypełnić tabelę zamieszczoną pod opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy wg Załącznika nr 1 do SWZ.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości, stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większą ilość danego produktu niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ lub niezakupienia danej pozycji w ogóle, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zakupu w 60% szacowanej wartości zamówienia.
5. W przypadku materiałów lub produktów wymienionych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, wskazanie takie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 99 ust. 5 pzp zastosowanie materiałów lub produktów równoważnych jakościowo i funkcjonalnie
(o parametrach równoważnych lub wyższych). W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych przez wykonawcę jest on zobowiązany jednoznacznie wykazać, że oferowane przez niego równoważne materiały lub produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego- zgodnie z punktem 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
42131100-7 - Zawory funkcyjne
42511100-2 - Wymienniki ciepła
42511110-5 - Pompy grzewcze
44163100-1 - Rury
44163112-8 - Układ kanalizacyjny
44167400-2 - Kolanka
44192100-3 - Pianka z PCV
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
44621100-0 - Grzejniki
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zgodnie z podziałem zamówienia na części:-część 2: Materiały hydrauliczne i sanitarne.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy”, który jest załącznikiem nr 1 i 1 A do SWZ.
3. W Załączniku nr 1 A do SWZ, Zamawiający dokonał szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych parametrów granicznych dla poszczególnych wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia produktów. Wykonawca który będzie składał ofertę równoważną jest zobowiązany do złożenia oferty zawierającej produkty spełniające minimalne parametry graniczne opisane w Załączniku nr 1A do SWZ oraz jest zobowiązany wypełnić tabelę zamieszczoną pod opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy wg Załącznika nr 1 do SWZ.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości, stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większą ilość danego produktu niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ lub niezakupienia danej pozycji w ogóle, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zakupu w 60% szacowanej wartości zamówienia.
5. W przypadku materiałów lub produktów wymienionych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, wskazanie takie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 99 ust. 5 pzp zastosowanie materiałów lub produktów równoważnych jakościowo i funkcjonalnie
(o parametrach równoważnych lub wyższych). W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych przez wykonawcę jest on zobowiązany jednoznacznie wykazać, że oferowane przez niego równoważne materiały lub produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego- zgodnie z punktem 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
42131100-7 - Zawory funkcyjne
42511100-2 - Wymienniki ciepła
42511110-5 - Pompy grzewcze
44163100-1 - Rury
44163112-8 - Układ kanalizacyjny
44167400-2 - Kolanka
44192100-3 - Pianka z PCV
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
44621100-0 - Grzejniki
4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną w ww. części przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną brutto złożona została przez wykonawcę Firmę „OL-TERM” Rudziński Trusielewicz sp. j., ul. Budowlana 5, 10-424 Olsztyn w wysokości: 1 385 153,44 zł brutto.
Ww. oferta przekracza środki jakie zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tej części, tj. przekracza kwotę: 738 000,00 zł brutto, w związku z tym niniejsze postępowanie w części 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1385153,44 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339152,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339152,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339152,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OL-TERM" Rudziński Trusielewicz sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:739-23-79-221
7.3.3) Ulica: Budowlana 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-424
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339152,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- dostawa jednego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową i wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń sieciowych
- "Dostawa ultrasonografu bezprzewodowego"
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wielobranżowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa: "Utworzenie Centrum Leczenia Wad Twarzoczaszki, Mózgoczaszki i Chorób Rzadkich w WSSD w Olsztynie, Zadanie II, Etap 2 - PRZEBUDOWA BUDYNKU B"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego
- ,,Budowa Żłobka Samorządowego w Górkach, ul. Modrzewiowa 16, 09-530 Gąbin".
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych.
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.