eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Budowa chodnika i ciągu pieszo- rowerowego na terenie gminy Wiązowna



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika i ciągu pieszo- rowerowego na terenie gminy Wiązowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika i ciągu pieszo- rowerowego na terenie gminy Wiązowna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb6e3ab4-d8d7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001960/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa chodnika i ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Wiązowna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.11.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy:
1) Część I: drogi powiatowej nr 2709W- ul. Majowej w Dziechcińcu od pikietaża 0+000,00 do 0+593,00 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego (nazwa części I zamówienia: Budowa ciągu pieszo- rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2709W- pomoc rzeczowa);
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się następująca dokumentacja:
1) Projekt wykonawczy przebudowy drogi powiatowej nr 2709W w m. Dziechciniec, Malcanów, Lipowo i Glinianka poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego z marca 2016 r.
2) Skorygowany plan sytuacyjny przebudowy drogi powiatowej nr 2709W w Dziechcińcu, ul. Majowa;
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z marca 2016 r.;
4) Projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2709W w m. Dziechciniec, Malcanów, Lipowo i Glinianka poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego” z marca 2016 r.;
5) Projekt czasowej organizacji ruchu: „Przebudowa w m. Dziechciniec, Malcanów, Lipowo i Glinianka poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego” z kwietnia 2021 r.;
6) Przedmiar robót z maja 2021 r., jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami wymienionymi w pkt. 2 powyżej, Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie kierował się w pierwszej kolejności planem sytuacyjnym, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2) powyżej i szczegółowymi rozwiązaniami zawartymi w dokumentacji, o której mowa w pkt. 2 ppkt. 1) powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 301985,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy:
1) Część II: gminnej – ul. Doliny Świdra w Woli Karczewskiej od wysokości działki nr ew. 560 obr. Wola Karczewska do działki nr ew. 588/1 obr. Wola Karczewska o długości 525 m w zakresie budowy chodnika (nazwa części II zamówienia: Budowa chodnika w Woli Karczewskiej).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, na który składa się następująca dokumentacja:
1) Projekt przebudowy drogi polegającej na budowie chodnika przy drodze powiatowej wzdłuż ul. Doliny Świdra w Woli Karczewskiej od skrzyżowania z drogą 2710W do końca asfaltu z listopada 2015 r.;
2) Skorygowany plan sytuacyjny przebudowy drogi polegającej na budowie chodnika – ul. Doliny Świdra w Woli Karczewskiej;
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z listopada 2015 r.;
4) Projekt stałej organizacji ruchu na ul. Doliny Świdra w Woli Karczewskiej
z października 2015 r.;
5) Projekt czasowej organizacji ruchu na ul. Doliny Świdra w Woli Karczewskiej z października 2015 r.;
6) Przedmiar robót z maja 2021 r, jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 262200,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGAP Agnieszka Pawlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521499018

7.3.3) Ulica: Ułańska 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436101,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436101,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436101,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECBRUK Magdalena Laskus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321883655

7.3.3) Ulica: Doliny Świdra 78

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436101,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.