eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyśmierzyce › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1584f946-bf23-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1584f946-bf23-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań w ramach inwestycji „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”.

1. Zadanie nr 1: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach” - budynek zlokalizowany przy ul. Adama Mickiewicza 75 w Wyśmierzycach, na działkach o nr ew. 3486, 3487, 3488, 3470. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. częściowa wymiana stolarki okiennej (w piwnicy budynku),
b. wymiana stolarki drzwiowej,
c. docieplenie ścian zewnętrznych,
d. docieplenie ścian piwnic wraz z izolacją przeciwwilgociową,
e. remont murków schodów zewnętrznych,
f. modernizację schodów wejściowych zewnętrznych wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
g. modernizację instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
h. wykonanie obróbek blacharskich,
i. przeniesienie lub wymiana wszelakich urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 8.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.4 – Przedmiar robót – „Przebudowa schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.5 – Projekt Zagospodarowania Terenu - „Przebudowa schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

2. Zadanie nr 2: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. ks. prof. Franciszka Rosłańca w Wyśmierzycach” - budynek zlokalizowany przy ul. Adama Mickiewicza 4, w Wyśmierzycach na działce o nr ew. 1686. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. docieplenie ścian zewnętrznych,
b. wymiana źródła ciepła,
c. modernizacja instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
d. wykonanie obróbek blacharskich,
e. przeniesienie lub wymiana urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację’
f. wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 9.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.4 – Przedmiar robót – „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.5 – Projekt Wykonawczy - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.6 – Specyfikacja techniczna - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

3. Zadanie nr 3: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie” - budynek zlokalizowany w Kostrzynie nr 66A na działce o nr ew. 793. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. docieplenie ścian zewnętrznych,
b. wymiana źródła ciepła,
c. modernizacja instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
d. wykonanie obróbek blacharskich,
e. przeniesienie lub wymiana urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację,
f. wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 10.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie”
- Załącznik nr 10.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie”
- Załącznik nr 10.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

W przypadku wykonania wymiany źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie Zamawiający wymaga wykonania robót analogicznie jak w przypadku „Wymiany źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”, z tą różnicą, że prace będą dotyczyły demontażu i montażu jednego kotła CO zamiast dwóch. Zamawiający zaleca w tym przypadku dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie, w celu oszacowania zakresu prac przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji lokalnej lub jej brak nie jest warunkiem dopuszczenia bądź nie, do udziału w postępowaniu.

- Załącznik nr 9.4 – Przedmiar robót – „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.5 – Projekt Wykonawczy - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.6 – Specyfikacja techniczna - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”

4. Zadanie nr 4: „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach” - budynek zlokalizowany przy ul. 1000 lecia Państwa Polskiego 8 w Wyśmierzycach, na działce o nr ew. 3484. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. docieplenie ścian zewnętrznych,
b. remont dachu (pokrycie styropapą) wraz z wykonaniem obróbek blacharskich,
c. modernizacja instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
d. przeniesienie lub wymiana urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację,
e. wymiana rur spustowych oraz rynien,
f. wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 11.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 11.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 11.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

Uwagi dotyczące wszystkich zadań 1-4:
1) Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego (dotyczy każdego zadania oddzielnie).
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie wszystkich procedur administracyjnych związanych
z prawidłowym oddaniem obiektu.
3) Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami operatora sieci dystrybucyjnej.
4) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania obiektu i instalacji.
5) Dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
6) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest dla każdego obiektu osobno sporządzić audyt efektywności energetycznej, w którym wykaże spełnienie wymagań określonych w audycie energetycznym wskazanym w przedmiocie zamówienia.

1. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty, materiały, urządzenia, technologie, powinny być zgodne z rozwiązaniami przyjętymi w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, z zastrzeżeniem poniższych postanowień:
1) jeżeli Dokumentacja Projektowo-Techniczna wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy, to Zamawiający z mocy art. 101 ust. 4 ustawy dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne),
2) materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia,
3) pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
3. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2939214,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4997751,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2939214,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146171889

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2939214,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.