eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostawa kruszyw do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48857425155

1.5.8.) Numer faksu: +48857197147

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8e2094d-c6c4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033911/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa kruszywa na potrzeby dożwirowania dróg Gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszywa łamanego do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Przedmiotem zamówienia jest realizacja sukcesywnych dostaw mieszanki kruszyw 0-31,5mm(C50/30) w ilości 3000 ton, w którym masa kruszywa łamanego wynosi 50%, z przeznaczeniem do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.
Zamówienie dotyczy kruszywa dopuszczonego do powszechnego stosowania w budownictwie drogowym. Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę, że muszą spełniać normę PN-B-11112:1996 lub PNEN-13242 lub PN-EN-13042 oraz być pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne lub sztuczne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu.
Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2022 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostawy”.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę.
Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci.
Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia: kamień łamany o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie 50%
W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy.
W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego deklaracje właściwości dostarczanego kruszywa.
W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Zamawiający przy dostawie ma prawo pobrać próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania, a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego towaru. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
UWAGA! Zamawiający zastrzega, że z uwagi na zakres prac 20% dostawy może zostać zrealizowane pojazdami z bocznym wysypem o dopuszczalnej masie całkowitej do 32 ton. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do ważenia każdorazowej dostawy kruszywa a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości do zerwania umowy z nieuczciwym Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

14211100-4 - Piasek naturalny

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe PIKAR Dariusz Pruszyński, Piotr Pruszyński S.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423238496

7.3.3) Ulica: Jarzębinowa 2s lok 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-793

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.