Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104465/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynków Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie i Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wólce Lipowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15)83-85-111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i termomodernizacja budynków Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie i Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wólce Lipowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86dd4f1b-b022-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000672/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i termomodernizacja budynków Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie i Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wólce Lipowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5/PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i termomodernizacja budynku niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w TarłowieProjektowana przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie.
Zaprojektowany jako budynek wolnostojący dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem. Bryła budynku zwarta. Inwestycja uwzględnia dobudowę dźwigu przyściennego i przebudowę pochylni dla niepełnosprawnych
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego
a) Kubatura
- kubatura budynku 4 968,8 m3
b) zestawienia powierzchni
- powierzchnia zabudowy budynku 514,81m2
- powierzchnia użytkowa budynku 796,11m2
Zakres robót :
- Roboty rozbiórkowe: konstrukcja dachu, ścian szczytowych, schodów zewnętrznych i pochylni
- Termomodernizacja budynku: docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją, wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej
- Wykonanie konstrukcji dachowej z pokryciem
- Wymiana posadzek w części pomieszczeń
- Dostosowanie budynku do wymogów osób niepełnosprawnych: winda dla niepełnosprawnych, oraz podnośnik i pochylnia.
- Wymiana wewnętrznych instalacji c.o. (w części użytkowanej jako ośrodek zdrowia)
- Zagospodarowanie terenu - dodatkowe utwardzenia
Uwaga !
Załączony projekt budowlany dotyczący część 1 zawiera szerszy zakres niż objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu określonego w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 2369053,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w Wólce LipowejProjektowana rozbudowa, nadbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wólce Lipowej.
Zaprojektowany jako budynek wolnostojący dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem. Bryła budynku zwarta. Rozbudowa z nadbudową w zakresie parteru budynku.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego po rozbudowie i nadbudowie
a) Kubatura
- kubatura budynku po rozbudowie 2688,84 m3
- w tym kubatura rozbudowy 362,84 m3
b) zestawienia powierzchni
- powierzchnia zabudowy budynku ośrodka zdrowia po proj. rozbudowie i nadbudowie 347,62 m2
c) Parametry rozbudowy
- wysokość 10,82m
- długość 21,74m
-szerokość 22,47m
d) Liczba kondygnacji 2 kondygnacje nadziemne i jedna podziemna
Zakres robót:
- Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę, przedłużenie okapów, wymiana więźby dachowej nad przybudówkami.
- Przebudowa istniejącego budynku (rozbiórka części ścian działowych, wykonanie nowych, wykonanie wykuć w celu poszerzenia otworów wewnętrznych).
- Termomodernizacja budynku: docieplenie ścian nadziemia, ścian piwnicy, oraz stropu nad piętrem, wymiana stolarki budowlanej zewnętrznej, w kondygnacji piwnicy, parteru, oraz w pomieszczeniu należącym do Gminy Tarłów w poziomie piętra.
- Rozbiórka stropu w piwnicy nad pomieszczeniami 0/10, 0/12, 0/13
- Wykonanie pochylni i podnośnika dla osób niepełnosprawnych
- Rozbiórka schodów zewnętrznych przy głównym wejściu do budynku, wykonanie nowych schodów.
- Roboty związane z rozbudową:
- Roboty ziemne
- Roboty fundamentowe
- Wykonanie ścian zewnętrznych
- Wykonanie stropów żelbetowych
- Wykonanie warstw stropodachu
- Osadzenie stolarki budowlanej
- Wykonanie podłóg i tynków
- Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wod-kan CO, w projektowanej rozbudowie i przebudowie .
- Zagospodarowanie terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 1887823,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo- Budowlany BUDO- TERM Jarosław Wawrzyniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655-163-25-90
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 50B
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo- Budowlany BUDO- TERM Jarosław Wawrzyniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655-163-25-90
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 50B
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TARŁÓW
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie - ETAP II
więcej: przetargi TARŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.