eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Usługa utrzymania zieleni przydrożnej w pasie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania zieleni przydrożnej w pasie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 30 203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania zieleni przydrożnej w pasie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f64dc9c3-c145-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128936/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania zieleni przydrożnej w zakresie koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie Gminy Długołęka zgodnie z podanym wykazem (Załącznik nr 1 do SWZ § 1)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie koszenia mechanicznego poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych wskazanych w ust. 1 powyżej (102,690 km), tj.:
a) koszenie traw i chwastów na szerokości 2,5 metrów od krawędzi (1 i 3 koszenie) 4,0 metrów od krawędzi (2 koszenie) od krawędzi jezdni pasa drogowego w tym skarp, przeciwskarp i rowów – 3 razy w okresie obowiązywania umowy, przy czym wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,
b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,
c) zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od skoszenia,
d) zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym: w Projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219592,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219592,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219592,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ILMAR Ilnicki Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961405274

7.3.3) Ulica: Robotnicza 11 a

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219592,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.