eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Utwardzanie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Utwardzanie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: (091) 4698200

1.5.8.) Numer faksu: (091) 4698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Utwardzanie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0b11b5-bdb0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Modernizacja dróg z płyt betonowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.08.2023.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34925 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Utwardzanie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi”.
2. Przez użyte w SWZ określenie „Inspektora nadzoru” rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie:
- z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm. ),
- z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz.1710 z późn. zm.),
- z warunkami określonymi w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
- z Kodeksem Cywilnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm),
jak również:
- warunkami określonymi w niniejszej SWZ,

3. Inspektor nadzoru realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych.

4. Zmawiający będzie wymagał od Wykonawcy sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej.

5. W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.

5.1. Minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy, czyli zamówienie podstawowe obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją utwardzenia dróg na terenie Gminy Goleniów płytami prefabrykowanymi, żelbetowymi oraz płytami wielootworowymi typu yombo w nw. miejscowościach:

a) Danowo- 83 mb,
b) Załom ul. Łąkowa- 325 mb,
c) Żółwia Błoć – 629 mb,
d) Komarowo-588 mb,
e) Budno- 398 mb,

5.2. Zamówienie z użyciem prawa opcji to zamówienie, w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowy nadzór nad robotami budowlanymi (zgodnie z cenami jednostkowymi wykazanymi przez Wykonawcę w zestawieniu kosztów pełnienia funkcji Inspektora nadzoru dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji ( tabela nr 2), stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ- Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą złoży przedmiotowe zestawienie przed podpisaniem umowy). Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 5.2.1. SWZ) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją utwardzenia dróg na terenie Gminy Goleniów płytami prefabrykowanymi, żelbetowymi oraz płytami wielootworowymi typu yombo w nw. miejscowościach:

a) Kliniska Wielkie ul. Szczecińska- 228 mb,
b) Kliniska Wielkie ul. Klimatyczna z odnogą Piastowskiej- 278 mb,
c) Rurzyca ul. Zielona- 300 mb,
d) Rurzyca ul. Kalinowa-270 mb.

5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić – według własnego uznania– pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją utwardzenia dróg na terenie Gminy Goleniów płytami prefabrykowanymi, żelbetowymi oraz płytami wielootworowymi typu yombo w jednej, kilku lub wszystkich miejscowościach, o których mowa w powyższym pkt 5.2 lit. a) - d) .

5.4. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

5.5. Cena nadzorów inwestorskich zamawianych w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji zostanie określona przez Wykonawcę w zestawieniu kosztów pełnienia funkcji Inspektora nadzoru dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą złoży przedmiotowe zestawienie przed podpisaniem umowy. Łączna cena za zamówienie podstawowe oraz łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ ma jednoznacznie wynikać z przedmiotowego zestawienia (tabela nr 1 w odniesieniu do zamówienia podstawowego, tabela nr 2 w odniesieniu do zamówienia objętego prawem opcji).

5.6. Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostanie zrealizowana usługa nadzoru w miejscowościach przewidzianych w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania nadzoru inwestorskiego we wszystkich miejscowościach przewidzianych jako opcja.

5.7. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem.

5.8. W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie realizację utwardzenia dróg, o których mowa w ppkt 5.2.

5.9. Postanowienia SWZ odnoszące się do zamówienia podstawowego znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDS Multiprojekt Radosław Żarkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5391279829

7.3.3) Ulica: ul. Dębia Góra 1

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewidywał korzystanie z prawa opcji. Wobec powyższego:
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 18 450,00 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 2 460,00 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 27 675,00 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 23 500,00 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 18 450,00 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 2 460,00 PLN.
4)Wartość umowy: za wykonanie zamówienia podstawowego 18 450,00PLN jednakże w przypadku, gdy Zamawiający
skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie o kwotę w wysokości 2 460,00 zł łącznie z podatkiem
VAT.
2. Termin realizacji:
2.1 Termin realizacji zamówienia podstawowego: 175 dni od dnia podpisania umowy.
2.1.1. Jeżeli realizacja zadania inwestycyjnego wymienionego w rozdziale 5 pkt 5.2 ppkt 5.2.1 SWZ nie zostanie
zakończona w ciągu 175 dni od dnia podpisania umowy to właściwy inspektor nadzoru zobowiązany będzie nadzorować je
do czasu jego ukończenia.
2.2 Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji: 175 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem lub
oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.
2.2.1. Jeżeli realizacja zadania inwestycyjnego wymienionego w rozdziale 5 pkt 5.2. ppkt 5.2.2 SWZ nie zostanie
zakończona w ciągu 175 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji
to właściwy inspektor nadzoru zobowiązany będzie nadzorować je do czasu jego ukończenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.