eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Wymiana pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji budynku Ośrodka Kultury w Żegocinie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji budynku Ośrodka Kultury w Żegocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 47

1.5.2.) Miejscowość: Czermin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627416031

1.5.8.) Numer faksu: 627417325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czermin_wlkp/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji budynku Ośrodka Kultury w Żegocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e10e354-c7e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038850/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji budynku Ośrodka Kultury w Żegocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ”Wymiana pokrycia dachowego oraz odnowienie elewacji budynku Ośrodka Kultury w Żegocinie".
2) Lokalizacja inwestycji: Ośrodek Kultury w Żegocinie, Żegocin 45, 63-304 Czermin.
3) Zakres zadania zawiera m.in.:
a) rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z blachy falistej,
b) rozebranie rynien i rur spustowych,
c) rozebranie ołacenia dachu,
d) wykonanie nowego łacenia dachu z łat gr. 80 x 80 mm drewanianych, impregnowanych w rozstawie ok. 33 cm.,
e) ułożenie nowego pokrycia dachu z blachy stalowej trapezową T35 gr 0,5 mm powlekaną RAL 8017 z warstwą antykondesacyjną na powierzchni ok. 474 m2,
f) montaż wywietrzaków dachowych cylindrycznych,
g) montaż ław kominiarskich,
h) montaż paroizolacji oraz wiatroizolacji dachu o powierzchni ok. 230 m2,
i) docieplenie dachu wełną mineralną gr. min. 20 cm ( 2 warstwy po min. 10 cm) i lambda min. 0,035 W/mK na powierzchni ok. 230,00 m2,
j) wykonanie obróbek blacharskich,
k) montaż rynien z blachy stalowej powlekanej dn 150 mm – ok. 100,30 m – kolorystyka zgodna z kolorem dachu,
l) montaż rur spustowych dn 100 mm o długości ok. 22,45 mb – kolorystyka zgodna z kolorem dachu,
m) przygotowanie – zmycie ciśnieniowe ( oczyszczenie) elewacji do malowania,
n) malowanie elewacji budynku farbami silikonowymi na powierzchni ok. 472,00 m2 – kolor elewacji w uzgodnieniu z Inwestorem,
o) przygotowanie podłoża pod wykonanie tynków z żywic syntetycznych,
p) wykonanie tynków z żywic syntetycznych na powierzchni ok. 52,70 m2 – kolor w uzgodnieniu z Inwestorem,
q) wykonanie instalacji odgromowej części wyższej i niższej dachu ok. 129,20 mb wraz z niezbędnymi pomiarami,
r) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych.
3) Postanowienia dodatkowe:
a) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych powyżej, robót i prac niezbędnych (koniecznych) do wykonania dla osiągnięcia zamierzonego celu, a w tym uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego realizowanego obiektu, w tym również robót, których konieczność wykonania ujawniona zostanie dopiero w trakcie realizacji zamówienia – roboty te również objęte są przedmiotem zamówienia
b) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia,
c) za roboty niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny – pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno – konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów i urządzeń lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno – jakościowo – funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględnia przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ.
5) Zamawiający wymaga:
- zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót – weryfikacja przez Inspektora Nadzoru,
- zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę (w szczególności toaletę),
- prowadzenia robót bez zakłócania kontaktów międzyludzkich,
- wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu,
- wszystkie osoby będące na placu budowy muszą posiadać kamizelki odblaskowe z informacją
o Wykonawcy (m.in. nazwa firmy),
- użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 t.j.),
- zabezpieczenie terenu robót przed osobami postronnymi,
- w przypadku powstania odpadów selektywnego składowania odpadów i ich bieżąca utylizacja,
- uczestnictwa przedstawiciela Wykonawcy w naradach – Inspektor nadzoru,
- Uwaga! Ilekroć w niniejszej dokumentacji wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Czermin na realizację zadania zamierzała pozyskać środki w ramach II edycji Programu "Kulisy kultury". W dn. 31.03.2023 r. zostały ogłoszone listy rankingowe z których wynika, iż Gmina Czermin nie uzyskała dofinansowania na realizację w/w zadania. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.