Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00092539/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00100569/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00107147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00130766/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00139307/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TP-3/23 Przebudowa budynku hotelowego Oddziału Klinicznego Radioterapii na potrzeby Centrum Koordynacji Opieki Onkologicznej oraz Zespołu Psychoonkologii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914251409
1.5.8.) Numer faksu: 914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3e68ffc-a074-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP-3/23 Przebudowa budynku hotelowego Oddziału Klinicznego Radioterapii na potrzeby Centrum Koordynacji Opieki Onkologicznej oraz Zespołu Psychoonkologii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e68ffc-a074-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044456/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa opieki nad pacjentem onkologicznym poprzez utworzenie centrum koordynacji opieki onkologicznej oraz zespołu psychoonkologii jako przykład włączenia telemedycyny do opieki koordynowanej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja przedmiotu zamówienia dofinansowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 – Oś priorytetowa 11 Wsparcie sektora zdrowia i środowiska w kontekście pandemii COVID 19 Działanie 11.1 Wsparcie sektora zdrowia w kontekście pandemii COVID 19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3552845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku hotelowego Oddziału Klinicznego Radioterapii na potrzeby Centrum Koordynacji Opieki Onkologicznej oraz Zespołu Psychoonkologii (budynek nr 1) w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej, jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy:
1) przebudowa całego budynku, tj. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zakresu opisanego w dokumentacji projektowej wraz z dostawą i montażem wyposażenia, w tym wymiana wszystkich okien, wymiana wszystkich instalacji, wykonanie dodatkowego wejścia do budynku,
2) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji.
3. Inwestycja objęta jest pozwoleniem na budowę w zakresie przebudowy budynku hotelowego na terenie Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii, decyzja nr 620/22 z dnia 27.07.2022r. Decyzja wydana została przez Prezydenta Miasta Szczecina.
4. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
2) Projekt Budowlany,
3) Projekt Wykonawczy,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
5) Przedmiar robót.
5. Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej w miejscu planowanych prac oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 10.02.2023 roku, o godz. 900, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny.
6. WYKONAWCA winien, przed złożeniem oferty, dokładnie zapoznać się z załączonymi dokumentami i zakresem prac. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub zauważenia ewentualnych różnic pomiędzy załączonymi dokumentami określającymi zakres prac, WYKONAWCA winien dążyć do wyjaśnienia zakresu zamówienia w formie zapytań do treści SWZ. Brak stosownego zapytania będzie uznany za przyjęcie do realizacji wszystkich prac wskazanych w rzucie części budynku, zważywszy na charakter wynagrodzenia WYKONAWCY – ryczałt.
7. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymagające zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ przy realizacji zamówienia osób na podstawie stosunku pracy:
1) czynności robotników realizujących prace ogólnobudowlane.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia dofinansowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 – Oś priorytetowa 11 Wsparcie sektora zdrowia i środowiska w kontekście pandemii COVID 19 Działanie 11.1 Wsparcie sektora zdrowia w kontekście pandemii COVID 19. Umowa o dofinansowanie projektu zawarta została z Zarządem Województwa Zachodniopomorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45321000-3 - Izolacja cieplna
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5564399,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5801028,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5577173,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA SZPONAR KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE EDWARD SZPONAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810494819
7.3.3) Ulica: Lenartowicza 2/11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-445
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe CKW-Instalacje Sp. z o.o. - Instalacje sanitarne: wentylacja, klimatyzacja
2. TENET Tomasz Jaśkiewicz - Instalacje elektryczne oraz SSP, CCTV, SKD, LAN
3. SW-System Tomasz Suchorski - AKPiA, BMS
4. Santech s.c. - Instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne: Instalacja wodna, kanalizacja sanitarna i deszczowa, instalacja c.o, drenaż.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZPONAR KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE EDWARD SZPONAR
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZPONAR KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE EDWARD SZPONAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5577173,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana membrany z hydroizolacją na dachu budynku przy ul. Krasińskiego 46 w Szczecinie
- Zakup analizatora TOC z osprzętem do badania ogólnego węgla organicznego w wodzie
- Wykonanie remontów dachów wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na trzy części
- Montaż dachowego systemu paneli solarnych w Domu Pracy Twórczej przy ul. Komandorskiej 5 w Świnoujściu
- Przeprowadzenie badania w postaci wywiadów pogłębionych IDI z przedstawicielami RIF-ów oraz Urzędów Marszałkowskich w celu oceny funkcjonowania i zarządzania zasobami RIF oraz perspektywa ich rozwoju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.